Täällähän on tapahtunut paljon.
Ensin
Myymälle suuren suuri :hug: .
Tervetuloa uusille.
Ja sitten kommentointia keskusteluun;
oma olotila on tällä hetkellä sellainen melkein normaali. Rintojen arkuus on helpottamaan päin, selkäsärkykin on hieman helpottanut (vaikka vielä vaivaakin). Uutena asiana on tullut iltapahoinvointi. Aamulla ja päivällä ei ole mitään hätään, mutta illalla se alkaa. Niin se teki edellisessäkin raskaudessa. Olo on todella etova ja ruokaa ei voi ajatellakkaan. Vielä ei ole onneksi ollut sitä oksentelua, mutta olo on menossa siihen suuntaan... :$ Ja sit väsyttää.....
Neuvolakäynteihin: ensimmäinen neuvola on tulevana maanantaina. Neuvolan mukaan kai 7+4, mutta omien laskujeni mukaan 6+4 (pitkä kierto). Harmittaa osaltaan, kun siellä on sijainen. Vakituisen terkan kanssa olisi mukavampi käydä juttuja läpi koko kuluneen vuoden osalta. Onneksi tämä sijainenkin kyllä vaikutti mukavalta, joten eiköhän se käynti ole ihan positiivinen.
Ultrat: itse olen sen verran neuroottinen ja kokemuksen kautta pelottaa mitä tuolla kohdussa tapahtuu, eli ajattelin käydä alkuraskauden ultrassa. Mutta; mukavia uutisia sain eilen parhaalta ystävältäni. Hän lupasi ultrata minut joku viikonloppu. On siis itse neuvolan terveydenhoitaja toisella paikkakunnalla. En ollut hänelle edes puhunut tästä ajatuksesta, itse ehdotti ultrausta. Hienoa!
Mitäs muuta... eilen piti töissä vielä varmistaa tämä raskaus veritestillä ja toden totta, raskaana ollaan.
Hcg arvo oli 15 600, joka pitää hyvin paikkaansa arvioitujen rv:jen osalta. Nyt on varmempi olo.
Eilen tuli muuten ihan hassu ajatus mieleeni; eilen minua teititteli eräs minua nuorempi ihminen kahvilan kassalla ja se huvitti kovasti... ei niinkään se teitittely, vaan lause "Mitäs teille saa olla?" Ajattelin tietysti pienessä mielessäni: "juu, mitäs meille kahdelle saa olla."
Kaa ja Nimetön vielä 6+1