Hakutulokset

  1. T

    Kierukka ja raskaana?

    Mars pikaisesti lääkäriin, jos oot vuotanut jo kuukauden! Väsymys voi olla anemiaa. Et varmaan oo raskaana, kun kerran testi näytti negaa.
  2. T

    uuvuttavaa odotusta.

    Jospa yhdessä miehesi kanssa pakkaisitte henkilökohtaisimmat tavarat pois alta, astioita, liinavaatetta ym on helpompi varmaan antaa muiden pakata. Onko tuttavia, jotka odottaa esikoista, tai ovat saaneet jo? Työtilanteesi on tosiaan stressaava, kun yleisesti motivaatiota puuttuu. Miten...
  3. T

    pienipyöräinen potkulauta

    Mistä löydän kaupasta sellaisen pääkaupunkiseudulta ? 100 mm pitäis olla molemmat pyörät. Googlesta ei oo apua.
  4. T

    no niin sain hankittua tuon "syntilaatikon".

    mitä ajattelit kattoa ensiks?!
  5. T

    Jostainhan se on aina aloitetava...

    Just sanoin vanhempien kokoontumisessa, etten jaksa alkaa vessapaperimyyjäksi... Kirjoittelet hauskasti huumorilla, Aurinkokunta! =)
  6. T

    Erittäin hankala ihminen lähipiirissä, mitä tehdä...

    Voisin kuvitella vaihtavani paikkakuntaa. En jaksaisi muuten. Kun asuisin esim 60 km päässä, voisin itse päättää, milloin jaksan pitää yhteyttä. Ja pitäisin kännykkää kiinni yöllä.
  7. T

    Annoin vauvalle hernekeittoa..

    Ilmavaivoja voi tulla, eipä muuta harmia. Porkkana ja sipuli laimensi, mikä voi helpottaa vaivoja.
  8. T

    Kestovaippojen myyminen huutonetissä

    Voithan myydä vain kuoret. Ei taida tahraiset mennä kaupaksi. Jos joku noutaa, voit kysäistä, kelpaako nämä kaupan päälle tai ihan minihinnalla.
  9. T

    Apua! Mihin helvettiin haen töihin nyt just ja heti?

    Ilman lomaa ei jaksa kukaan!!! Pidät vaikka palkattomana, vaikka apeaahan se voi olla lomailla minibudjetilla.
  10. T

    Onko mitään mahdollisuuksia??

    Minulla on kaksi kehitysvammaista lasta ja voin sanoa, että heillä on hyvä ja onnellinen elämä. Ota vastaan apu ja tuki, mitä on tarjolla. Aluksi apua lastenhoidossa, myöhemmin kuntoutusta ja vertaistukea. Muistan vieläkin, miten ihanalta tuntui tavata muita äitejä, joilla on erityislapsi: en...
  11. T

    Kaikki sekaisin, järjen ääntä mistään?

    Kun vietät aikaa lapsesi kanssa ja sitten sen pikkukakkosen kanssa, vaimosi on vähemmän väsynyt ja jaksaa muutakin. Kysy häneltä, mistä on eniten apua, mitä hän toivoo. Lapset tarvitsevat isää, muutakin ehtii kyllä. Missä on tukiverkosto, isovanhemmat, ystävät, kummit? Pitää uskaltaa pyytää...
  12. T

    Miten pitkät jonot huvipuistoissa lämpöisenä kesälauantaina

    Lippis päähän itselle jä lapselle, juomapullot kans ja aurinkorasvaus. Itse kerran poltin koko päivän puuhapuistossa ollessani lievästi säärtäni auringossa enkä tajuu, eihän se nyt ole herkin kohta auringossa palamaan enkä siksi rasvaillut.
  13. T

    Miten pitkät jonot huvipuistoissa lämpöisenä kesälauantaina

    Ja ehkä taikurin, pellen tms esityksestä.
  14. T

    Miten pitkät jonot huvipuistoissa lämpöisenä kesälauantaina

    Ei kovin pitkät pienimpien laitteisiin, lauantaina kuitenkin pitemmät kuin arkena. Itse aikanaan valitsin lyhimmän jonon ja aika nopeaan etenee jono. Pienet on myös kiinnostuneita muistakin jutuista siellä kuin laitteista, esim suihkulähteistä.
  15. T

    ja missä järjestyksessä kukat lasketaan arkulle?

    Joo, ei varmasti muut muista. Enkä minäkään yleensä, vain rakasta isääni muistelen, kun asuinseudullansa käyn.
  16. T

    ja missä järjestyksessä kukat lasketaan arkulle?

    Jaa, näköjään on eri käytäntöjä tässä asiassa.
  17. T

    ja missä järjestyksessä kukat lasketaan arkulle?

    Arkun päälle. Ja asetu seisomaan niin ettet ole selin muihin ihmisiin, niinkuin minä tein, kun isäni arkulle kukkalaitteeni laitoin, vuosia sitten.
  18. T

    Lapsen pappa mukana synnytyksessä

    En ole kuullut, mutta jos se sopii lapsen isälle ja papalle ja ennen kaikkea Sinulle, niin mikäpä siinä. Lähentää suhdetta, koet saavasi tukea, papalle taatusti ikimuistoista. Erikoista sikäli, että hänen tullessaan isäksi ei synnytyssaliin liene ollut miehillä asiaa. Minulla on neljä lasta ja...
  19. T

    Joulukuussa syntyneitä eli 6 vuotiaana kouluun???

    Meillä oli kans sitä, ettei malttanut istua paikallaan. Näkyy testeissä keskittymisen ja jaksamisen vaikeudet myös. Toisaalta, meillä siis oli hento kynäote ja vaikeuksia kertoa looginen tarina muun muassa. Onko opet keskenään samaa mieltä levottomuudesta vai yksi ope vain sitä mieltä?
  20. T

    Poikani nimestä kysymys...

    Ehkä jossain päin Suomea yrjö ei oo puhekielen sana, joka tarkoittaa... Onkohan Uuno käytössä tällä vuosituhannella!?

Yhteistyössä