Miten pitkät jonot huvipuistoissa lämpöisenä kesälauantaina

Ei kovin pitkät pienimpien laitteisiin, lauantaina kuitenkin pitemmät kuin arkena. Itse aikanaan valitsin lyhimmän jonon ja aika nopeaan etenee jono. Pienet on myös kiinnostuneita muistakin jutuista siellä kuin laitteista, esim suihkulähteistä.
 
avulias
mennää täs lähiaikoina.. otan mitan mukaan.. minkä laitteiden jonoista ja mistä huvipuistosta haluisit jonomittoja? entäpä mikä olisi sopiva ilman lämpötila?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tassut:
Ei kovin pitkät pienimpien laitteisiin, lauantaina kuitenkin pitemmät kuin arkena. Itse aikanaan valitsin lyhimmän jonon ja aika nopeaan etenee jono. Pienet on myös kiinnostuneita muistakin jutuista siellä kuin laitteista, esim suihkulähteistä.
Sitä juuri mietin, et mahtaako niihin pienimpien laitteisiin niin kovin pitkät jonot olla. Kun ei ole mitään herkkua jonotella puolta tuntia jos on kovinkin lämmin, kun viikon päästä olisi tarkoitus mennä :)
 
Lippis päähän itselle jä lapselle, juomapullot kans ja aurinkorasvaus. Itse kerran poltin koko päivän puuhapuistossa ollessani lievästi säärtäni auringossa enkä tajuu, eihän se nyt ole herkin kohta auringossa palamaan enkä siksi rasvaillut.
 

Yhteistyössä