Kierukka ja raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Raskaanako?
  • Ensimmäinen viesti
Raskaanako?
Minulle laitettii vajaa 2kk sitten Mirena- merkkinen kierukka. Olen jo hetken aikaa tuntenut liikkeitä mahassa, jotka tuntuvat ihan vauvan potkuilta sekä olen todella väsynyt koko ajan ja olen vuotanut pian kuukauden.. Nuo "liikkeet" vaivaavat mieltäni suuresti. Olen kerran jo raskaustestin tehnyt, mutta se näytti negatiivista.

Onko muita joilla samoja tuntemuksia? tai tietoa mitä ne ovat?

Raskaanako?
Mars pikaisesti lääkäriin, jos oot vuotanut jo kuukauden! Väsymys voi olla anemiaa. Et varmaan oo raskaana, kun kerran testi näytti negaa.
Laitoin vähän epäselvästi, en siis kunnolla vuotanut ole vaan tiputellut joka päivä kuukauden ajan.. Kysyin sitä kyllä lääkäriltä parin viikon jälkeen, mutta normaalia kuulemma. Nuo ns. liikkeet mua ihmetyttää että mitä ne voisi olla?

"Odottelija"
No mutta eihän liikkeitä tunne vielä 2kk odotuksen jälkeen :) Eli ei ne kyllä ainakaan potkuja ne tuntemukset ole. Siellä mahassa voi möyriä muutkin jutut kuin vauva.

Raskaanako?
[QUOTE="Odottelija";22190295]No mutta eihän liikkeitä tunne vielä 2kk odotuksen jälkeen :) Eli ei ne kyllä ainakaan potkuja ne tuntemukset ole. Siellä mahassa voi möyriä muutkin jutut kuin vauva.[/QUOTE]

Tiedän, mulla on entuudestaan jo kaksi lasta. Tein sen raskaustestin heinäkuun lopulla, samojen tuntemuksien takia.. ja kuukausi sen jälkeen mulle laitettiin kierukka.

Yhteistyössä