Lapsen pappa mukana synnytyksessä

En ole kuullut, mutta jos se sopii lapsen isälle ja papalle ja ennen kaikkea Sinulle, niin mikäpä siinä. Lähentää suhdetta, koet saavasi tukea, papalle taatusti ikimuistoista.
Erikoista sikäli, että hänen tullessaan isäksi ei synnytyssaliin liene ollut miehillä asiaa.
Minulla on neljä lasta ja olin synnyttämässä ilman ketään tukihenkilöä ja ihan hyvä oli niin.
 
Kyllä mä olisin sen kokenut aika kummalliseksi... kiusalliseksikin. ihan jo siksikin että olin kovin kipeä siellä, välillä teki pahaa jo sekin että mies näki minut niin huonona, siis kun näki että häntä huolestutti vointini.

Toisekseen...en isän kuullen voisi käyttää niin ronskia kieltä kun synnytyksessä tuli käytettyä...
 
Mun isä on ollu mukana mun molemmissa synnytyksissä ja mua se on lähinnä vaan rauhottanut. Isä on mulle erittäin tärkeä ja me pystytään jakamaan kaikki ilot ja murheet ja mikä parasta niin mä voin olla sen seurassa oma itseni kaikkineen vikoineni. Lapsien isä ei uskaltanut synnytyksiin lähtee mukaan vaikka hän oli tietenkin se ykkös vaihtoehto. Yksinkään en halunnut olla. Iskälle se oli mitä ikimuistosin kokemus nähdä omien lapsenlepsien syntymä ja on jatkuvasti siitä muistanut kiitellä. Mun syntymään ei mun äiti sitä suostunut mukaan ottamaa vaikka olisi halunnut :(
 

Yhteistyössä