Hakutulokset

  1. sadee80

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    ruokailusta. Tyttö on syönyt itse 1 v saakka. mutta johtunee siitä että oli pienempänä hyvä syömään. esikoisen kanssa oli toisin. ruoka ei ollut ykkösjuttu, se oli aina sellasta taistelua niin syömäänkin alkoi itse n 1v 9kk iässä. vielä tohon hm:n kysymään sukupuolijuttuun. meillä kun tytöllä...
  2. sadee80

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    moikka kaikille. ei oo tosiaan tullut täällä käytyä pitkiin aikoihin. en meinannut enää edes löytää tänne, niin on sivut muuttuneet. fb:ssä minäkin joten sitä kautta jutuissa mukana ;) meillä sairastellaan. Koko perhe. Kovaksi nousee kuume lapsilla, yli 39. Pojat alkaa olla ok. tytöllä...
  3. sadee80

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    soikku, ihanaa onnea!! :heart:
  4. sadee80

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    :wave: pitkästä aikaa! :heart: tuiskunen meillä tyttö syö samoja ruokia kun muu perhe mutta itse ei vielä syö. Mutta en stressaa sitä, se on ihan lapsen omasta kiinnostuksesta kiinni. Meillä esim esikoinen ei välittänyt ruuasta/syömisestä, se oli aina yhtä houkuttelemista ja koska ei...
  5. sadee80

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Laitoin fb:n ryhmään liittymispyynnön. miten nyt sit vaan se joka sen hyväksyy tietää että se on joku meistä. pitääkö mun vielä laittaa jollekkin yv:llä mun oikea nimi vai miten tää toimii..? :p Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille :heart:
  6. sadee80

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Tuiskunen kiitti :D Mut kyl on myönnettävä että kyllähän täällä taas eletään jonkinasteista vauva-arkea. kuljen oloasussa, hiukset länässä, koko ajan pitää olla jossain. tuntuu ettei jaksa mitään ylimäärästä, ollaan vaan kotona. No, nyt kyl tyttökin kuumees joten eipä sitä vois mihinkään...
  7. sadee80

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    glow ihanaa onnea oikein paljon!! :heart: :heart: jospi :hug: Vauvan tulo saattaa olla parisuhteessa kriisin paikka. kyllä mä muistan kun esikoinen syntyi niin välillä meijän parisuhde oli tosi kovilla. riideltiin enemmän kuin koskaan ja välillä mietin että nyt kyllä lähden! mutta...
  8. sadee80

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Sairastelijoille iso :hug: matma Mulla ihan sama. kun lopetin tytön imettämisen syksyllä (kolme lasta jo imetetty) niin tyhjät nahkaläpsyt jäi jäljelle. Ei siis mitään! |O Kylhän sen ymmärtää että kroppa muuttuu kun saa lapsia ja imettää ja en vaihtais sitä mihinkään mutta ei kyl...
  9. sadee80

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    dana Onnittelut poikalupauksesta! :heart: Ja mäkin uskon että kaikki kuitenkin ok pikkuisella. Oon kuullut että toi munuaisjuttu on yleistä pojilla ja hoidettavissa. :heart: madrigal, ihana masukuva! :heart: maamin Mä kävin eilen kirppiksellä kun kävin tyhjää oman pöydän (oli...
  10. sadee80

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    dana mulla oli toi strepto viime raskaudessa ja on taaskin. Sain siihen antibioottikuurin kun se varmistui. ja sitten pitää muistaa sanoa kun menee synnyttää kun saa sen antibioottitipan, joka pitäis ehtii olla pari tuntia ennen synnytystä. se on "kiva" kun mä oon nopea synnyttäjä, niin...
  11. sadee80

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    seranzu oot kyl aika nainen kun siedät anoppiasi.. Huh-huh. =) Meillä anoppi ja appi asuu tien toisella puolella. Siis ihan omat talot mutta ihan lähekkäin siis asutaan- mutta mulla se onni että on aivan ihanat appivanhemmat. Eivät yhtään tuppaa meijän elämään, saadaan olla rauhassa jos...
  12. sadee80

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Maamin, SMSM, mattila ja muut meillä kanssa esikoinen lähtee syksyllä eskariin. Vähän kyllä jännittää kun on sen verran pitkä matka että autolla mun se pitää aina viedä ja hakee niin on kyllä aika rumbaa kun neljä lasta.. Aina se pukeminen ja riisuminen ja päikkärit ei voi olla silloin kun ois...
  13. sadee80

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Glow Taas toivottelen kovasti voimia. Noi vikat odotuspäivät/viikot matelee, aina. Ja varsinkin jos ja kun kipuja, vaivoja yms niin kyllähän sitä odottaa että pääsis jo synnyttää. Sun tilanteessa sen ymmärtää täysin! Toivottavasti pääset pian tosi hommiin :heart: Viikon päästä tyttö...
  14. sadee80

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Ristiäisissä meillä on aina ollut perheen lisäksi, isovanhemmat, tädit&sedät perheineen, lapsen kummit sekä mun ja miehen kummit. tällä kertaa oon miettinyt et jos pyytäis vielä mukaan mun tädit &sedät ja serkut (ei niitä montaa ole) kun siinä samalla vois kahvitella kätevästi mun 30v kahvit...
  15. sadee80

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    SMSM tervetuloa takaisin :heart: äippä-77 mä leivoin eilen poikien (5v ja 3v) kanssa laskiaispullia. ja pitihän niitä sitten syödä päivän aikana 2! :p Mulla oli eilen rakenneultra. kaikki on hyvin pikkuisella. Siellä oli pienellä hikka päällä :heart: En kysynyt sukupuolta, en ole...
  16. sadee80

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    imetyksestä aion taas imettää jos onnistuu. Kaikilla kolmella on onnistunut hyvin. maitoa on noussut ja imetys sujunut ilman ongelmia. Olen imettänyt aikasemmin n 7-8kk ja varmaan sen siis nytkin jos kaikki menee ok. tänään (tunnin päästä!) ultraan. :heart: sadee80 & rusina 19+5 :heart:
  17. sadee80

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    oih, mä olisin onnellinen jos olis tullut VAAN 3kg lisää. Mulla on tullut kiloja lisää jo n 6. :x No, niin niitä on tullut aina paljon alkuun, yhteensä kuitenkin koko raskausaikana n 11-12kg eli jospa siinä sitten kuitenkin kaikenkaikkiaan pysyttäis. Ja ne on raskauden jälkeen lähteneet...
  18. sadee80

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Nuu onnittelut tyttölupauksesta :heart: pai80 mulla oli kans pari viikkoa sitten masussa hiljaisempaa, en muutamaan päivään tuntenut liikkeitä ja olin ihan allapäin että kaikki ei oo hyvin. sitten kuitenkin liikkeet alkoi taas tuntuu ja nyt ne tuntuu päivä päivältä selvemmin ja selvemmin...
  19. sadee80

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    tuiskuselle hyvää matkaa, hyvin kotonakin sillä välin varmasti sujuu! :heart: Yöllä heräillään meilläkin vielä. Välillä on nukkunut putkeen koko yön, ehkä n 3 kertaa vuoden aikana ;) mutta nyt taas heräillään ja saatetaan itkeskelläkin. hampaita ehkä. niitä on nyt 6. Meillähän oli tytöllä...
  20. sadee80

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    heippa pitkästä aikaa :wave: Mä meen muuten vieläkin tottumuksesta tonne vauvaosioon ja ihmettelen sit kun en löydä teijän kirjotuksia kunnes tajuun että tänne taapero puolellehan sitä on jo tultava.. :laugh: Glow voi ei! toivottavasti saatte apua jostain tuohon tilanteeseen :heart...

Yhteistyössä