Hakutulokset

  1. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Kiitoksia onnitteluista :)
  2. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Meille syntyi poika raskausviikolla 40+2 31.12.2011.
  3. M

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Tatomira Mulla kans tuota samaa, että ottaa vaan päähän jos joku kyselee yhtään mitään tulevaan synnytykseen liittyen... Ihan niinku en ite jo tarpeeksi oottais, että jotain alkais tapahtua niin tarviiko koko aika soitella tai kysellä, että joko joko tai mitä merkkejä tai onko tuntemuksia. Ja...
  4. M

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Onnea paljon vauvansa jo syliin saaneille :flower: Ihania uutisia! Ja mielettömiä syöksysynnytyksiä teillä on ollut ;) Meilläkin poksutaan tänään 39+0. Aika malttamatonhan tässä alkaa olla ja ahdistaa vähän kun "oireet" tulee ja menee... Ei vielä mitään kunnon supistuksia ole ollut. Reilun...
  5. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

    Ninnatar Täällä on toinen joka on keksinyt huolestua siitä, että vauva on koko ajan samassa asennossa. Ollut pari kuukautta koko ajan samassa asennossa tehden yhtenä päivänä seikkailun toiselle puolen masua. Ei oo kiva aina huolestua jostain...
  6. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

    Ymmärtääkseni raskausaikana ei suositella laihduttamista, joten ihan tyytyväisenä kannan tämän tähän asti saavuttamani 15,5 lisäkiloani ja laidutan ne sitten imetyksen jälkeen! Ja mullekin on ihan turha kenenkään tulla sanomaan, että mässäämällä olisin kiloni kerryttänyt.
  7. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

    Huijui, jännitys senkun lisääntyy! Aika hurjaa, että nyt on jo marraskuu! Tänne ei kuulu sen kummempia kuin supisteluita ja jäätäviä liitoskipuja! Sairaslomalle olen joutunut äippäloman alkuun saakka. Viikon verran meni hyväksyessä tämä asia, mutta nyt jo paremmilla mielin. Tärkeintä on...
  8. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    ^ Toivottavasti vaavillasi on kaikki hyvin :heart:
  9. M

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Vauvakutsuista Mun ystävä sano ainaki heti kun kerroin raskaudesta, että kiva, kun hän pääsee suunnittelemaan ja järkkäämään mulle vauvakutsuja :) Hänestä tulee todennäköisesti lapsen kummi ja hän tietää sen, joten tää babyshower on ikäänkuin hänen etuoikeutensa ;)
  10. M

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    MLM ja Maijuli Täytyy koittaa jaksaa odottaa sinne neuvolaan asti, joka on loppukuusta. Alkaa vaan tuntua, että tässä kertyy vähän kaikenlaista pään sisään ja sitten alkaa pelottaa, että miten se vaikuttaa pikkuseen...
  11. M

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Ootteko päässeet ns. helposti neuvolan kautta psykiatriselle sairaanhoitajalle/terapeutille juttelemaan?
  12. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Musta ois kiva, että neki joilla "ei oo vielä masua" laittais kuvia jakoon. Itse oon kans samaa sarjaa, että ai mikä maha, missä, niin olis kiva nähä minkälaisia muilla on sitten nämä piilomasut :) Vaikka onhan se masun ympärys kasvanu jo 14cm, mutta ei se silti miltään raskausmahalta näytä...
  13. M

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    ^Esikoinen ois tulossa... Jos painonnousu ei kiihdy loppuvaiheessa, tällä hetkellä ennuste näyttäisi tällä viikkovauhdilla olevan sen +13kg kokonaisuudessaan... BMI tällöin olisi 26, kun alkutilanne oli 21. Toivon todella, että tämän enempää ei tule!! Kieltämättä huolestuttaa tämä raju...
  14. M

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Painonnoususta Mulla on tullut plussaamisesta lähtien nyt 5,5kg, ekasta neuvolasta 2,5kg... Olen liikkunut paljon ja syönyt terveellisesti. Ja viikkoja nyt 17+6, että eipä tuo taida kovin ihannepainonnousutilanne olla...
  15. M

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    ^Juu, just kattelin noita city crosseja... Eli oliko teillä pelkkä kantopussi ei sitä city koppaa niissä? Oon pääni puhki miettiny, että mitä lisäarvoa kokonaisuuteen toi city koppa tuo? Vai pärjääkö tosiaan pelkällä kantopussilla... Onneksi, ONNEKSI, tässä on vielä hyvin aikaa ;)
  16. M

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Mun piti tulla kysymään Sartsalta ja muilta, joilla on kokemusta hissittömyydestä, että minkälaiset vaunut olisi käytännöllisimmät? Oletteko raahanneet vauvaa kantokopassa vai ottaneet syliin ja vaunu on jäänyt alas vai miten? Saisin ystävältä ostettua Emmaljungan Duo Edget, mutta niissä koppa...
  17. M

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Pahoitteluni Minnuskalle :'( Voimia selviytyä :hug:
  18. M

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Lauantai-iltaa täältäkin! Ihanaa, kun annatte vinkkejä noiden vaunujen suhteen... Tuntuu, että mulla ei ole hajuakaan, että mitä ominaisuuksia pitäis arvostaa/etsiä jne... Ainoo mihin osaan kiinnittää huomiota on väri ja muotokieli ;) Sillä ei pitkälle pötkitä talvella!! :D Muutenkin oon...
  19. M

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Hammashoidosta Ite varasin sillon jo ennen ekaa neuvolaa hampilääkäriaikaa, mutta koska mulla ei ole ollut koko aikuisiässä mitään hampaissa niin sain vain suuhygienistin näin alkuun. Siellä sitten täti totesi, että mun mihinkään hammaslääkärille kannata mennä kun sillekään ei ollut mitään...
  20. M

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    sirli Syvimmät pahoitteluni :hug:

Yhteistyössä