Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Musta ois kiva, että neki joilla "ei oo vielä masua" laittais kuvia jakoon. Itse oon kans samaa sarjaa, että ai mikä maha, missä, niin olis kiva nähä minkälaisia muilla on sitten nämä piilomasut :) Vaikka onhan se masun ympärys kasvanu jo 14cm, mutta ei se silti miltään raskausmahalta näytä :LOL:

Muksuluuri rv. 18+1
 
Susimieli: Nojoo, kiitoksia kiitoksia. :) Onhan tää masun koko yllättäny ku ajattelee, et esikoinen tulos vasta!

Muksuluuri: Oon kyllä sun kans ehdottomasti samaa mieltä, "mahattomienki" kuvia kaipaillaan! Se on nii jännää et masuiski on iha ylipaljon eroja. :)
 
Tässä teille masuttomuutta (jos onnistun kuvan laittamaan.....)



Alkaa suorastaan epäilyttämään jo tämä kumpu kun ei lainkaan missään tunnu eikä näy :( Tuossa oli jotain 16+, nyt 17+0 ja samoissa mennään...
 
jjuuli Ihan noin kapoinen en itse ole, mutta hoikka kyllä ja luulin kans että maha olisi aikaisin jo näkynyt.
Mutta se pullahtikin paremmin esiin vasta rv 19 lopulla, ja nyt rv 21+6 se alkaa jo näyttämään vauvamahalta enemmänkin, eli kärsivällisyyttä! Se vauva on kohta 25cm pitkä niin se alkaa väkisinkin venyttään sun mahaa kohta! Puolivälin jälkeen se maha alkaa ihan kunnolla kasvaa.

Vaikka tuntuuhan se hurjalta kun todistetusti mahassa on elämää ja vielä 17 viikon verran ja maha on kapoinen! :D
 



Tässä minun maha. :wave: Omaa vatsaa tuossa alhaalla on olemassa ennestään, mutta kyllä kumpu alkaa ihan vähän kasvaa vaikkei näy ulos. Viikkoja kuvassa 13+3 ja housut puristaa ja ahistaa!


ilutiak ja 14+1

e: josko nyt 3. kerralla onnistus kuvan näyttäminen vähän paremmin... :whistle:
 
Viimeksi muokattu:


Masu 20+0 ja viiminen tänne <3

Astre ja Eemeli 20+3

MUOKS! niin jos joku ihmetellyt tota päivämäärää niin kameran asetukset on pielessä :D Huomasin just kun tuoreet reissukuvat koneelle meni et on ihan väärät.
 
Viimeksi muokattu:
uujee, oon ihaillu teiän upeita vauvamasuja, ja vihdoin uskaltaudun itekin mukaan! :) oon menossa rv 10+4 ja tässäpä masuni: Aijaa.com - rv 10+4 - 8470494.jpg

Muutama työkaveri, jolle oon kertonu raskaudesta, sanoo, että raskaus näkyy jo. :p ja kyllähän se osin näkyykin, tosin varmaan on vielä myös turvotustakin. Huomioden myös, että ei miulla alkuunkaan mikään erityinen pyykkilautavatsa ole ollu =D

Voi, viikot menivät sekaisin tässä sekaisessa päässä. Rv 9+6 menossa!
 
Viimeksi muokattu:
Ihania masuja kaikilla :heart:

Mairalla ihanasti kasvanut masu!

Molliksellakin viikkoihin (ja siihen että esikoinen) nähden jo hyvän kokoinen masu!


Yritänpä ekan kerran itsekkin tänne lisätä sensuroitua kuvaa.. Aamusta otettu ja vähillä vaatteilla (olis sitten ainakin ehkä loppuun saakka sama vaatetus kun ottaa puolialasti näitä) :LOL:

Kakkonen olisi kyseessä, esikoinen syntymästä jo hiukan reilu 6v.





*vihdoin onnistui kuvan lisääminen miljoonan muokkauksen jälkeen*
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä