Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Täällä on yks masukuvapino, mutta laitetaan kahdessa erässä. Mulla ei ole yhtään masukuvaa vaikka kolme raskautta jo takana. Tai on ne ihan loppuvaiheen, mutta ei muuta.

Laittakaahan tänne alkupuoliskolta kuvia. Mukava miettiä koskas se oma massu voiskaan näkyä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja suhveli:
janen masu on kyl kunnioitettavan kokonen ollu alusta saakka! :whistle: :)

suhveli 22+5
:heart: johtuiskohan sekin sit siittä et kasvanu nyt nopeempaa ku poika ei ollut kun 4kk kun tulin raskaaksi..ainakin itestä tuntuu et nopeempaa on kasvanut kun aikaisemmissa raskauksissa.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annu82:
Janen maha tosiaan on iso kyllä.
Mä en osaa oikein ymmärtää miten mun masu on tullut näin nopeesti isoksi,hih kun kuitenkin alunperinkin olen hoikka todellakkin ollut...
on tosiaan sinullaki ihan mukavan kokoinen jo viikkoihin nähden :)
esikosta minulla oli tosi pieni masu ja kakkosesta vähän isompi..nyt tuntuu et kasvanu tosi vauhdilla, mut uskon et se johtuu just sinullakin siitä et on jo kolmas tulossa niin masu kasvelee sit vähän nopeempaa. :)

jane85 ja rv 21+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annu82:
Jane - Mua pelottaa että minkäs kokoinen tämä 20 viikoilla...
Mulla ei liitoskipuja ole ollut ainakaan vielä... toivotaan ettei tulisikaan,kun edellisessäkään raskaudessa paljoa mitää niitä ollut.
kyllä se varmaan kasvukin tasoittuu jossain vaiheessa..et tuskin siitä ihan yli iso tulee :) toivottavasti :D
minulla oli ihan kauheat liitoskivut kun poikaa odotin ja synnytyksen jälkeenkin vielä oli kauheat kivut..luulen et en kerennyt klunnolla palautua entisestä raskaudesta kun näila viikoilla jo tällaiset liitoskivut alkanu :whistle: mut hyvää kannattaa odottaa ja sen takia "kärsii" kivutkin =)
 
Jane - Tosi on,palkkio on mikä mahtavin kyllä :heart:
Mulla oli edellisten kanssa sairaat pahoinvoinnit,olin sairaalassa monia kertoja silloin ja nyt päässyt sen osalta helpommalla.
Toivotaan että sulla helpottaa nuo liitoskivut,ne ei kivoja ole. :hug:
 
[/b] TeSuLah mullakin toi masu oli tommonen joskus viikon 11 jälkeen, tuli esiin jo hyvissä ajoin, harmittaa ku ei ihan niistä alkuajoista kuvaa

muok* onnistuinpas taas saamaan noi tummennukset väärinpäin :kieh:
Sähläsin noitten merkkien kaa oikein urakalla :D
 

Yhteistyössä