Hakutulokset

  1. CorpseBride

    Kairo & sinkut

    Siis ei,ei matkailuaiheinen vaan musiikkiaiheinen kysymys: onko kellään Kairon sinkkua Rakkaani myy bensaa ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Ois yks ihminen joka ois valmis maksamaan hyvinkin...
  2. CorpseBride

    Ootteko naimisissa vai ettekö ookaan? (on jo voinut ollakin täällä)

    http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/01/778613 Hyvä eduskunta!
  3. CorpseBride

    NYT mä tiedän mitä väsy on...

    No tiesinhän mä sen ennenkin... Mut viime yön vois kuvailla näin: ähinää,puhinaa, ininää,kitinää, itkua,vääntöä... Ja pari ruokailua välissä. Syy: nuhainen 3,5-kuinen poika. Jos tästä päivästä hengissä selvitään niin hyvä on. Tuntuu et nukahdan seisaalleni kesken vessareissun tms. KAHVIA...
  4. CorpseBride

    Neocatesta

    Missä ajassa teillä on alkanut vaikuttaa, eli mahavaivat helpottaneet? Tiedän et jokainen vauva on yksilö,mut hiukan haarukkaa saisin...
  5. CorpseBride

    Voihan maitoallergia..

    Veti vähän hiljaiseksi,kun junnun kanssa käytiin tänään lääkärissä,ja selvis minkä hintaluokan ruokiin tarvii siirtyä.. :o Eli ei tosiaan oo turhan hlpaa tuo maitoallergisen ruokkiminen. Mut mitäpä sitä ei pikkuisen hyväksi tekis. :heart:
  6. CorpseBride

    Uusi Vuosi uusin voimin ja uudella miehityksellä (kera Völkerballin)

    Näin siis meillä,ja alkaa aurinko paistaa tähänkin megalomaaniseen risukasaan! Kaverit tiukassa,joten lasten kanssa vaihtuu vuosi,mut mikäs sen suloisempaa seuraa. :heart: Mut kun noi varmaan jo nukkuu vuorokauden vaihtuessa,niin mä katon Völkerball-dvd:täni ja nautin pari lasillista...
  7. CorpseBride

    Se häipyy!! (Päässä soi J. Brownin I feel good!)

    Ukko laittoi viestin et on vienyt liki kaikki omat kamansa joululoman aikana pois. Et koska mennään kotiin et katotaan loput ne käytännön hommat yms. Voiko paremmin uusi vuosi alkaa!!!
  8. CorpseBride

    Sadannen kerran soseista ja aloitusiästä...

    Nykyäänhän suositus on vissiin alkaen 4kk,mut esim tuon esikoisen syntyessä oli vielä 3kk. Perustuu uudet suositukset kuulemma allergioiden ehkäisyyn tms. Mut ajattelin olla paha hirveä äiti, :saint: ja antaa tuon juniorin tänään maistella ekaa kertaa vaikka pottua. Esikoiselle aloitettiin...
  9. CorpseBride

    Voi perse,ei saadakaan sitä kämppää...

    Joo, asunnon omistaja päättikin sit laittaa kämpän myyntiin eikä vuokrata... |O Mä kun niin ajattelin et ois saanu esikoinen pysyä omassa koulussa (erit.oppilas). Mut pakko se sit oli laittaa hakemus tohon naapurikaupunkiin, jossa tarjontaa paljon enempi (ja halvempiakin kun hiukan on valmis...
  10. CorpseBride

    Leikkirumpu-ketjusta tuli mieleeni lelujen äänitaso

    Onko kukaan muu yhtä herkkäkorvainen kuin minä,et hirvittää monien lasten lelujen äänitaso? Joskus kaupassa kun oon niitä testannut ja koekuunnellut, niin ei ois tullut mieleenikään ostaa meille tai kenenkään tutunkaan lapsille moisia! Ottaa meinaan sen verran pahasti meikäläisen korviin...
  11. CorpseBride

    Joopa joo,tottakai... :(

    Oon muksujen kanssa äitini luona,ja ukko valittaa kun ei saa aattona viettää aikaansa lapsensa kanssa. Niin ja sekin et on jatkuvasti lisännyt juomistaan,on ikään kuin mun vika,kun ei mun erohalun takia tiedä tulevasta. |O Että pitikin mennä avaamaan sen tekstari... Tyhmä minä,elin kuitenkin...
  12. CorpseBride

    Ristiriitaisuuksien joulu edessä

    Eli hiukan kauhulla mietin minkä valituksen ja haukut saan,kun kerron tolle ukolle, et menen muksujen kanssa jouluksi mun äidin luokse. Sinne tulee perinteisesti myös mun täti,eno ja serkku jouluaterialle. Porukalla mennään sit katsomaan mummua jne. Hiukan pelottaa... Sit toisaalta viimeinen...
  13. CorpseBride

    MÄ OON NIIIIN ONNELLINEN! (ei tätä tähän aikaan kukaan lue)

    ME SAATIIN MUKSUJEN KANSSA SE KÄMPPÄ!!! (anteeks et huudan...) Eli:päästään tosta yhdestä eroon viimeistään kuukauden päästä, mahdollisesti jo 2 viikon,kun vuokranantaja pysyy samana,niin se kuukauden irtisanomisaika on ns liukuva käsite, eikä tarvi hommata vuokratakuurahoja erikseen mistään kun...
  14. CorpseBride

    Nyt se on tehty!

    Laitoin asuntohakemuksen itelle ja muksuille. Eilen oli taas sen luokan "keskustelu" illalla ettei pahemmasta väliä. Ja tuli se tunnustuskin,etten oo tuon raskauden puolivälin jälkeen kelvannut kun oon "täällänen", vaikka syy onkin selvä... Niin junnu syntyi 2,5kk sitten. Silti mua pelottaa...
  15. CorpseBride

    Mitä tehdä henkisen väkivallan alla? Naurakaa vaan. :(

    Mä oon siis todella alkanut pelätä tuon tulevan exän vuoksi... Se on koko suhteen ajan vaatinut multa ja esikoiselta aivan älyttömästi kaikkea. Siis vaikka mulla oli raskauden aikana reilusti suurentunut keskenmenon riski, sain haukkuja siitä ettei kämppä ollu viimeisen päälle siivottu yms yms...
  16. CorpseBride

    Tuttipulloista (jotain S-marketista ostettuja)

    Tuota... Onko kukaan ostanut S-ryhmän kaupasta sellaisia keskeltä kapeampia tuttipulloja joissa on ainakin toisissa apinan ja toisissa kirahvin kuvia? Jos on, ootteko kiinnittänyt huomiota miltä pullon sisäpinta tuntuu/näyttää perusteellisen pesun ja keittämisenkin jälkeen? Kun noi jotka mä...
  17. CorpseBride

    Paras/kattavin/asiallisin karppaussivusto?

    Eli tuollainen ois haussa. Mut kun en jaksais googlettaa ja selata ties moniako "kökkösivuja" läpi... Haluu asiaa! :D
  18. CorpseBride

    Vyöhyketerapiaa Turssa,suosittelen!

    Löysin Länsinummesta mahtavan hyvän terapeutin mein pienelle! Ja kun tekee vielä kotonaan olevassa firmassa tota,on hinnat puolet isompien firmojen vastaavista! Acu-Rennox & Hannu Suvanto rules!!!!!!!!!
  19. CorpseBride

    Maailman hotein mainos (David Caruso-fanit huom!)

    http://www.youtube.com/watch?v=3d54Ok6Uz_A
  20. CorpseBride

    Olipa mahtava lenkkeilykeli

    Kävelin vauvelin kanssa Raision Myllyltä kotiin tänne Ulpukan nurkille. Joku paikallinen viisaampi osais varmaan valistaa tosta matkan pituudesta. Jotain 3-4km? (Arvioi ihminen joka on matkojen pituuksien arvioinnissa maailman huonoin :ashamed: ) Mahtava auringonpaiste koko matkan! B)

Yhteistyössä