NYT mä tiedän mitä väsy on...

No tiesinhän mä sen ennenkin... Mut viime yön vois kuvailla näin: ähinää,puhinaa, ininää,kitinää, itkua,vääntöä... Ja pari ruokailua välissä. Syy: nuhainen 3,5-kuinen poika. Jos tästä päivästä hengissä selvitään niin hyvä on. Tuntuu et nukahdan seisaalleni kesken vessareissun tms.

KAHVIA KEHIIN!!!!
 
mamma
Minä opin mitä väsymys on kun lapseni heräsivät kumpikin 10-15 kertaa yössä n. puolen vuoden ajan. Sitä ennen olin jo valvonut 2v. heräten "vain" 5-10 x yössä.
Ja olen siis yh :D
 
Kiitos kaunis! Tuo kuopus on muutenkin valvottanut mahavaivojensa kanssa koko alkuajan, ja nyt kun ne alkoi helpottaa, niin sitten tämä... |O Onneks hain eilen nenätippoja et pysyis nenä auki. Mut enhän mä niitä eilen illalla vielä laittanut, kun ei pieni tuntunut tukkoiselta...

*alkaa tyhjentää ekaa sangollista kahvia*

Ai niin,ei mikään ihmeellinen asia,mut tuo samainen vesseli kääntyi eilen ekan kerran mahalta selälleen. :heart: Ei oo paljon aiemmin viihtynyt lattialla mahavaivojen vuoksi.
 
vieras
No jos sä tosta väsyt, ni sä et kyllä todellakaan tiedä mitä väsymys on...
Mä tiedän nyt kun olen valvonut 40h putkeen kipeiden lasten kanssa useampana päivänä. Tollaset pienet yövalvomiset vasta valmentaa sua mahdolliseen pahempaan valvomiseen. ;)
 
Voi kuulkaa harmailijat,mulla on yks koliikkivauva nyt jo 9v, jonka kanssa on valvottu erittäin paljon. Ihanaa kun tuutte arvostelemaan,vaikka ette tiedä ihmisen elämästä mitään. |O
Toi sun 40h ihan normaalia ollu kuule itsekullekin,ei sun tarvi itseäs ylentää ilman syytä. :saint:
Kai mua silti saa väsyttää nytkin?
 
Ja kun itekin oon flunssassa niin toi väsy tuntuu vielä enempi. Kaikki muu stressi eron takia tähän päälle,niin aika raato olo on. Varmaan on muitakin valvoneita,mut tää onkin mun väsy, ja mä koen sen just nyt pahempana kuin esikoisen koliikin aikaiset.
 
ja näin kun lapset on jo vanhempia, nuorempi siis 3v ja erittäin harvoin joutuu valvomaan kummosesti niitten kans yön niin nyt yksikin huonosti nukuttu yö aiheuttaa kerapulan.
ja kyllä harmaat, tiedän mitä valvominen on, isompi ei nukkunut ensimmäiseen 2,5vuoteen ku yhden kokonaisen yön.

Corpse, ens yöks sängyn alle pilkottua sipulia niin pysyy rröörit auki kaikilta.
ja tietenkin nukut vauvan kanssa jos mahdollista. Sekä onnea uudesta taidosta pienelllle!
 
niina
Tiedän tunteen,täällä tosin valvotti 1kk ikäinen vauva. Ja pirteänä piti esikoisen 3vee kanssa nousta ylös klo6*haukotus*,huh,ja 2tunnin päästä heräsi keskimmäinenkin lapsi. Olisihan se kiva,jos pystyisi päiväunet vauvan kanssa nukkumaan,muttakun tuo esikoinen ei enää päikkäreistä perusta=/...mutta eiköhän se tästä,sillä kahvin voimalla:)

Jaksamisia myös sinne,äkkiä se päivä on pulkassa:D!
 
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Tiedän tunteen,täällä tosin valvotti 1kk ikäinen vauva. Ja pirteänä piti esikoisen 3vee kanssa nousta ylös klo6*haukotus*,huh,ja 2tunnin päästä heräsi keskimmäinenkin lapsi. Olisihan se kiva,jos pystyisi päiväunet vauvan kanssa nukkumaan,muttakun tuo esikoinen ei enää päikkäreistä perusta=/...mutta eiköhän se tästä,sillä kahvin voimalla:)

Jaksamisia myös sinne,äkkiä se päivä on pulkassa:D!
Saavillinen virtuaalikahvia sullekin! =)
 

Yhteistyössä