Joopa joo,tottakai... :(

Oon muksujen kanssa äitini luona,ja ukko valittaa kun ei saa aattona viettää aikaansa lapsensa kanssa. Niin ja sekin et on jatkuvasti lisännyt juomistaan,on ikään kuin mun vika,kun ei mun erohalun takia tiedä tulevasta. |O Että pitikin mennä avaamaan sen tekstari... Tyhmä minä,elin kuitenkin toivossa et ois ollu kaikesta huolimatta hyvän joulun toivotus tms.

Että hyvää joulua vaan,juu... :'(
 
Älä välitä jostain ilkeestä tekstarista, kenenkään juominen ei oo toisista kiinni. Ite ne pullonsa avaa.

Yritä viettää hauska joulu lasten ja äitis kanssa, jätä ukko omaan arvoonsa. Ota vaikka pari suklaata :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Älä välitä jostain ilkeestä tekstarista, kenenkään juominen ei oo toisista kiinni. Ite ne pullonsa avaa.

Yritä viettää hauska joulu lasten ja äitis kanssa, jätä ukko omaan arvoonsa. Ota vaikka pari suklaata :hug:
Niin on tarkoituskin. Laitoin sille viestin,et ei ne vastaukset niistä pulloista ja tölkeistä löydy,vaikka kuinka monta tuhatta avais. Mä kiellän pojalta hänen puolen sukulaiset (omaa kuvitteluaan),vaan eipä nekään oo muhun IKINÄ ottaneet yhteyttä tai olleet musta kiinnostuneita. Olo on kuin käyttötavaralla: saatiin yks poika lisää sukuun,joten mut voi unohtaa. Tai eipä nuo välittäneet ennenkään.

Mut ihan sama,kohta päästään omillemme ja oman elämän ja itsetunnon uudelleenrakennus voi alkaa.

Tästä hetkestä eteenpäin vain positiiviset ajatukset ovat sallittuja! B)
 

Yhteistyössä