MÄ OON NIIIIN ONNELLINEN! (ei tätä tähän aikaan kukaan lue)

ME SAATIIN MUKSUJEN KANSSA SE KÄMPPÄ!!! (anteeks et huudan...) Eli:päästään tosta yhdestä eroon viimeistään kuukauden päästä, mahdollisesti jo 2 viikon,kun vuokranantaja pysyy samana,niin se kuukauden irtisanomisaika on ns liukuva käsite, eikä tarvi hommata vuokratakuurahoja erikseen mistään kun vanhasta siirtyy uuteen automaattisesti. Ne kun on mun maksamia,niin sanoivat et ellei "tuleva ex" maksa sitä heille omasta pussistaan,niin lentää pihalle kun mä irtisanon ittesi ja muksut tuosta.

 
No mies on viimeisen vajaan vuoden haukkunut mut kerta toisensa jälkeen alimpaan helvettiin, teen mitä tahansa, se on väärin. Mä ja esikoinen 9v pelätään molemmat, mä ehkä "osaan" pelätä eri tavalla. Välillä tekee pahaa mennä nukkumaankin jos toi on kotona... Mun itsetunto on poljettu pohjamutiin, esikoista erityislapsena kohtelee juuri päinvastoin kuin pitäisi. Juominen on vain lisääntynyt viikko viikolta,mut siis minimi on ollu 5-6 olutta JOKA päivä, ja jos väkeviä löytyy niin siitä sekaan... On niin paljon kaikkea... Mä en oo kelvannut kun raskauden myötä muutuin vastenmieliseksi, ja vaikka mulla oli todella reilusti suurentunut keskenmenon riski raskaudessa,ja lääkäri käski levätä, mies vaan valitti kun mitään ei oo tehty ja käski menemään töihin...

Tossa vaan murto-osa kaikesta mun kärsimästä paskasta. Niille jotka halus taustaa.


Kiitos onnitteluista,mä oon niin extra-mega-happy kuin olla ja voi!
 

Yhteistyössä