Ristiriitaisuuksien joulu edessä

Eli hiukan kauhulla mietin minkä valituksen ja haukut saan,kun kerron tolle ukolle, et menen muksujen kanssa jouluksi mun äidin luokse. Sinne tulee perinteisesti myös mun täti,eno ja serkku jouluaterialle. Porukalla mennään sit katsomaan mummua jne. Hiukan pelottaa...
Sit toisaalta viimeinen viikko on ollut niin ihana,kun tuo juniori on alkanut urakalla "juttelemaan" ja hymyilemään. Mahtavia hihkaisuja välillä jne. :heart:

Tunneskaalaa mennään laidasta laitaan...
Mut nyt mulle tärkeintä on tenavat ja oman olon parantaminen ja tulevaisuuden rakentaminen muksujen kanssa. Toi on kuulemma (äijä siis) jossain välissä menossa isyydentunnustukseen (juu,ei oo vielä sinne asti ehtinyt kun ei mun kanssa aikanaan tullut). Mietin jo sitäkin,voiko toisen selvä ainakin lupaavalla alulla oleva alkoholismi olla peruste vaatia valvottuja tapaamisia? Ja minkä ikäisenä tein muksut on yleensä toisella vanhemmalla alkaneet olla esim kokonaisia päiviä/viikonloppuja? Toi kun juo joka viikonloppu sen pullollisen väkeviä plus ne jokailtaiset 5-6 olutta yms. En mä vaan uskaltais lastani tolle jättää. Eihän se oo vauvaa pitänyt sylissäänkään kuin pisimmillään vissiin puoli tuntia (kun se on nukkunut).

No,sorry et taas tulin valittamaan samasta jne. Ehkä joku vaan vois valaista mua jos ollu vastaavassa tilanteessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
sähän voisit kertoo jo nyt ni ei ainakaan aattona tarvi tapella siit.
Huomenna ois tarkoitus joka tapuksessa lähteä. Taidan kertoa kun oon menossa nukkumaan vauvan kanssa,niin se ei kehtaa tulla perässä raivoamaan... Tai sit lähdetään saman tien! Ajattelin selvitä hengissä tästäkin joulusta.
 

Yhteistyössä