Hakutulokset

  1. M

    Paljonko 1½v:lle pitää antaa maitotuotteita, että saa riittävästi kalsiumia?

    Maitohan ei ole ainoa kalsiuminlähde, vaan kalsiumia saa myös rasvaisesta kalasta, kaalista, pavuista, siemenistä, pähkinöistä ja muistaakseni joistakin leseistäkin. Valio on markkinoinut asiansa kyllä hyvin, kun ihmiset kuvittelevat, että maitotuotteet ovat ainoa tapa saada kalsiumia... ;)
  2. M

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Viola30 Mä ymmärrän hyvin tuon ajatuksen, että olisi ihana päästä kertomaan omille vanhemmille tulevasta lapsenlapsesta. Mä olen useasti ajatellut samaa ja yrityksen alkuaikoina sitä aina mietti kierron loppuvaiheilla, että jos nyt olisi tärpännyt, koska sitä kertoisi. Mietin aina seuraavaa...
  3. M

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Hyvähyvä Hopeainen, kun sait soitettua! =) Babies Akupunktiohoitojen tarve ja tiheys määritellään ekalla kerralla haastattelussa. Oikeastaan jokaiseen kertaan sisältyy alussa keskusteluosio, jossa käydään läpi edellisen kerran jälkeen ilmenneitä vaikutuksia ja muuta ja alkuhaastattelu on...
  4. M

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kiitos Nyppy! Tuollaista rohkaisua kaipaa aina välillä, kun oma optimistisuus pettää. Pääsääntöisesti jaksan kyllä uskoa siihen, että saamme vielä lapsen ja eihän tässä ole vielä oikeastaan paljonkaan keinoja edes kokeiltu. Joskus sitten on niitä huonompia päiviä (sellaisena voin palata lukemaan...
  5. M

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Siitä kun jätin ehkäisyn (ehkäisyrengas) pois, kierrot tuntuivat jatkuvan kohtaisen tasaisina kaksi kiertoa ja kolmas olikin sitten noin 50pv. (Jolloin tietysti testailin moneen kertaan ja toivoin olevani raskaana.) Sen jälkeen taas pari kiertoa 30-35pv ja sitten taas 50-60 -päivän kierto. (Ja...
  6. M

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tuntuupa hyvältä lukea, että muillakin on ollut epäilyksiä hoitoihin hakeutumisesta. Jotenkin se lapsettomuus-sana on niin pelottava, että itsekin viittaan puheessani ennemminkin lapsi-asiaan. Nyt on ihan viimeisen kuukauden-kahden aikana paremmin tullut sinuiksi asian suhteen siinä määrin, että...
  7. M

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    No mutta sehän kuulostaisi ihan hyvältä, että ensin kartoitetaan asiaa ja sitten vasta tehdään hoitosuunnitelma (saisin vielä hoitosuunnitelmaan asti toivoa luomuraskautumista). Vähitellen pitäisi saada pyörät pyörimään, kun tämä lapsettomuus alkaa käydä henkisesti melko rankaksi...
  8. M

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Mitä kautta olette hakeutuneet alun alkaen julkiselle puolelle hoitoon? Terveyskeskukseen tässä kai pitäisi ensimmäiseksi soittaa, vai? Mulla on jonkinnäköinen kammo hoitoja kohtaan tai onko se sitten ennemminkin suuri halu tulla raskaaksi luomusti. Tähän mennessä hoitona on ollut vain...
  9. M

    Miehen takia olen k#sessa!

    Itse asiassa mulla oli aikanaan isän rinnakkaiskortti (Visa) ja kun tulin täysi-ikäiseksi, minusta tuli yhteisvastuullinen kortinhaltija. Pankilta kun tätä kysyttiin (asia selvisi, kun isäni luottokorttivelka näkyi veroehdotuksessani puoliksi minun velkanani), he sanoivat, että täysi-ikäinen...
  10. M

    Ois se niin ihana valmistua keväällä... mutta minä valmistun joulukuussa!

    On sullakin murheet. Eikös juuri sinne pimeyden keskelle tarvita niitä juhlia arkea piristämään?
  11. M

    Sanokaa mielipiteenne tästä, kaipaan apuanne.

    Todella asiatonta käytöstä opettajalta. Jos mulla olisi lapsi, jota olisi kohdeltu noin, mua ei olisi varmaan mikään mahti maailmassa pitänyt pois kouluta ja olisin taatusti marssinut suoraan rehtorin puheille. Ala-asteella ei muutenkaan pitäisi painottaa liikaa paremmuutta ja kilpailuja ja...
  12. M

    hinkuttaminen

    Taitaa olla niin, että tyttö tutustuu vähitellen omaan seksuaalisuuteensa. Ei sitä ainakaan hyssyttelemään kannata ryhtyä, vaikka nyt et erityisesti kannustaisikaan lasta itsetyydytykseen.
  13. M

    Kysymys tupakoitsijoille oma lapsen tupakoinnista

    Ei se kauheen ehkäisevää tunnu olleen, jos kerran kuitenkin aloitit polttamaan. ;) Mä muistan tuon samaisen tutkimuksen, jossa todettiin, että tupakoivien lapset ryhtyvät todennäköisemmin itsekin tupakoimaan. Pienen otoksen näkee tuttavapiiristäkin. Polttavien tuttujen vanhemmatkin...
  14. M

    olen varmaan tunteeton ja kylmä (lapset&häät-yhdistelmä)

    Johtunee siitä, että ei ne lapset sinne itsekseen mene. Kyllä kirkon pitäisi ensin saada lapsiperheiden vanhemmat lähtemään jumalanpalvelukseen, jotta sinne voisi lapsiakin tulla. ;)
  15. M

    olen varmaan tunteeton ja kylmä (lapset&häät-yhdistelmä)

    Juuri noin. Kyllä häät voi pitää ilman lapsiakin, mutta itselleni oli selvää, että meidän häistä ei lapsia suljettu ulos. Jollekin toiselle voi olla mieluisampaa häät ilman lapsia ja se on ihan ok, mutta on vaan varauduttava siihen, että kaikki eivät ole ilman lapsia valmiita lähtemään. Jos...
  16. M

    Voi ruoho, ruoho, ruoho...

    Me heitettiin pari viikkoa takaperin siemenet maahan ja nyt koko kylvetty alue vihertää kauttaaltaan vaaleanvihreänä. Pitkään menee varmaan vielä, että on kunnon nurmikko. Ehkä ensi kesänä. Mutta tänä kesänä varmaan joutuu jo leikkaamaan.
  17. M

    Hmm. tästä tulee outoa!

    Ihan sama, kuinka rakastuneita ootte, niin jotain selkärankaa pitäis olla. Pettäminen on todella alhaista. Ensin pitäisi lopettaa vanha suhde ja sitten vasta aloittaa uusi, jos kerran tuo on tilanne.
  18. M

    Hmm. tästä tulee outoa!

    Olet varmasti ylpeä itsestäsi. :/
  19. M

    mikä tai mitkä nimet ei kelvannut lapsesi nimeksi?

    Löytyy Raamatusta. ;)
  20. M

    miehen ystävän polttarit stripparibaarissa mutta

    Kyllä mä ymmärrän että aloittajaa harmittaa, jos mies olisi menossa strippibaariin, vaikka on luvannut, ettei menisi. Jotain kuitenkin kertoo, että mies on ottanut asian puheeksi eikä valehdellut ja mennyt sinne. En mä silti tuollaisia lupauksen vaatimisia tai sopimuksia oikein ymmärrä. Mitä...

Yhteistyössä