hinkuttaminen

Onko tää joku vaihe vai hinkuttaako tyttö nyt omaksi ilokseen alapäätään? Olen pistänyt merkille, että tyttö hakeutuu istumaan aina sellaiseen kohtaan että nojaa viistosti alapäällään ja keinuu vaivihkaa siinä edestakas. Joskus se laittaa jalat niin että pääsee hinkuttamaan. tyttö on nyt 5v. Voihan se olla että se on vaan huomannut että se tuntuu kivalta ja haluaa jatkaa. Mä yritän sille sanoa että istuisi kunnolla ja jalat pidetään alhaalla. Toivottavasti se menee ohi jossain vaiheessa.
 
Taitaa olla niin, että tyttö tutustuu vähitellen omaan seksuaalisuuteensa. Ei sitä ainakaan hyssyttelemään kannata ryhtyä, vaikka nyt et erityisesti kannustaisikaan lasta itsetyydytykseen.
 
Muru
Meillä tyttö on tehnyt tota 1-vuotiaasta asti.. Nykyään sentään enää vaan autossa turvaistuimessaan, mutta sitäkin enää harvakseltaan. Aiemmin se oli jatkuvaa ja hermothan siihen meni, vaikkei pitäisi.
 
Joo mä puutun siihen yleensä sillon ku se tekee sitä ruokapöydässä tai kylässä. Muistan ku itsekin löysin "paikat" ja äiti hyssytteli ja oli aivan kauhuissaan siitä ja loppuviimein siitä jäi kyllä jäljetkin. Aikansa kutakin,kai
 

Yhteistyössä