Hakutulokset

  1. S

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle kiitos kysymästä hyvin meillä menee. Tyttö kasvaa hurjaa vauhtia. Puolen vuoden neuvolan mitat oli 9,5kg ja 71cm :) Vielä ei liikuta eteenpäin, mutta taaksepäin hän osaa itseään työntää. Kovasti odotellaan, että lähtis konttaamaan. Konttausasentoon menee kuitenkin jo. Luen aina...
  2. S

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Moi vaan kaikille! Tulin vaan moikkeilemaan :) Alley paljon onnea jo etukäteen. Se on NIIIIN ihana tunne kun pikkuinen on syntynyt ja olla hänen kanssa sairaalassa. :heart:
  3. S

    Mitä pinaattilättyjen kanssa?

    Kylmä makarooni-kinkkusalaatti, nam! :)
  4. S

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Missä te pakastatte soseet? Ei muuta tällä erää =) Suunnistaja ja tyttö 5kk
  5. S

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Zoe mä oon kanssa aatellu ostaa tytölle ton Baby Bjornin potan. Riksu meillä kanssa tyttö syö sitä lappua, mutta ilman lappuakaan ei olla kokeiltu. Mutta kun on sellasii "kovia" malleja missä on sellanen kaukalo, niin aattelin jos ostais sellasen ja kokeilis olisko hieman siistiimpää. Tosin...
  6. S

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    Soseiden teosta vielä. Niin kun olen kypsentänyt esim. perunan ja porkkanan niin laitanko ENNEN pakastusta äidinmaitoa vai vasta sitten kun otan sen pakkasesta? Kuinka kauan ne säilyy pakkasessa. Ja kuinka montaa eri kasvista ootte laittanu sekaisin? Kiitos jo etukäteen!
  7. S

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    Talvis mä ostin kanssa ison kanssa tytölle Me and I vaatteita. Ovat todella laadukkaita ja pitkäkestosia. Ja niiiin ihania :) Toki myös hintavia :/ Tytöllä oli viime yönä kuumetta, sai eilen rokotuksia ja niistä varmaan johtui. Nyt onneks ei mitään enää. Mihin ootte pakastanu soseita...
  8. S

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Mä liityin Painonvartijoihin. Se toimii mulla, kun mitään herkkuja ei voi syödä kun viikottain käytävä puntarilla. Sai 5 viikkoa 3 viikon hinnalla, niin uskomn että viidessä viikossa oon jo aika lähellä mun tavoitettani.
  9. S

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

    Huomenta! Onko muilla tullut vauvalle ilmavaivoja kiinteiden aloituksen jälkeen. Oikeestaan siitä lähtien kun ollaan maissivelli ja kiinteät aloitettu, niin tyttö alkanut piereskelee ihan kauheesti ja hyh hyh minkä hajusii. Häntä itseään osin nuo ilmavaivat ei tunnu haittaavaan. Onko tää...
  10. S

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

    Kiitos vastauksista! Meillä nyt siis maisteltu perunaa, porkkanaa, luumua, päärynää ja kukkakaalia. Jatkossa täytyykin antaa uutta makua siis vain tuo 1tl /pv ja lisäks jotain vanhaa ja tuttua.
  11. S

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

    Soseisiin totuttelu asiaa: Sori, voi olla vähän tyhmiä kysymyksiä mutta pakko kysyy kun ei tiiä :D Eli, kun suositellaan että maistelee 1-2 uutta makua viikossa, niin kun esim. nyt maisteltiin kahtena päivänä luumua ja en viitti sitä enää syöttää ettei vallan toinen kakkaa vaan niin voinko ottaa...
  12. S

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    Voiko omenasosetta pakastaa? Jos ei laita sokeria? Aateltiin huomenna alotella maissia, mutta jos sitä voi antaa vaan sen pari lusikallista niin annako sitten tuttuja makuja sen lisäksi?
  13. S

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

    Huomenta! Imetys ja kilot: Ite olin kanssa kuullu, että kun imettää saa syödä mitä vaan ja kuinka paljon vaan ja laihtuu! Nooh, eihän se ihan niin ollukaan. Oon huomannu sen, että jos syö terveellisesti ja normaalia ruokaa niin johan kilot tippuu. Ei siis pullapitkoo päivässä :laugh: Ja siks...
  14. S

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

    Tyttö heränny viime yönä tunnin välein! Oliskohan hampaat mitkä vaivaa? Mutta piereskeli tosin myös aika tiuhaan. Sai eilen ensimmäisen kerran kukkakaalia, oliskohan siinä syy? Mutta eikös hampaatkin voi aiheuttaa ilmavaivoja?
  15. S

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

    Hienoja pudotuksia! Mulle tuli painoa, vauva mukaan luettuna, 20kg! Ja nyt jäljellä viime kesään verrattuna vielä +5kg, eli 15kg lähteny (jos vauva lasketaan mukaan) :) Liityin eilen Painonvartijoihin ja lasken nytten imetyspisteitä. Jos vaikka pääsis vielä noista viimeisistä kiloista niin...
  16. S

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

    Moi! Mulla on varmaan yhtä pitkä tauko ollu palstailla kun Melitallakin. :) Meijän tyttö nyt 4kk ja 2viikkoa ja hyvin on kaikki mennyt. Teetkö Zoe kaikki ruuat ite? Meen ite sellaselle seurakunnan järjestämälle soseruokakurssille niin jospa sieltä sais jotain kimmoketta alkaa myös...
  17. S

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    Zoe ei mee varpaat vielä suuhun asti. Kovasti vaan pidellään niistä kiinni. Ihana pikku kerä :) HanTa tosi kurja juttu :( Paljon voimia teille! Me aloteltiin maissivelli neljän kuukauden kohdalla, tyttö kun nukku yöunet niin pätkittäin. Nyt saa sitä aamuin ja illoin n. 120ml. Pari viikkoa...
  18. S

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

    Moikka! Kiva lueskella kaikkien kuulumisia taas. Suukkis onko teille tulossa hampaita vaan mikä valvottaa? Anteeks, en lueskellu kaikkee ihan tarkkaan, oot varmaan kertoillukin. Meillä on nukuttu pääsääntöisesti hyvin unet, mutta viime yö meni kanssa parin-kolmen tunnin jaksoissa. Tyttö...
  19. S

    Velli- asiaa

    Meillä tyttö 4 kuukautta. Tähän asti kasvanut pelkästään rintamaidolla, pari kertaa saanut korviketta. Nyt kuitenkin heräilee öisin useasti syömään ja päivisinkin tuntuu, että on rinnalla useammin. Pikkuhiljaa voisi alkaa antaa kiinteitä, mutta voisiko jo aloittaa antamaan esim. maissivelliä...
  20. S

    ¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

    Terve kaikki kanssasisarukset! Minä täällä edelleen pyörin, mutta nyt on alkanu tapahtuu.. Eilen joskus kymmenen aikaa illalla alkoi kipeähköt supistukset, alkoi tulemaan 5-10 minuutin välein ja taukoamatta jatkuu edelleen. Välillä tekee tosi kipeetä. En oo juurikaan nukuttua saanu, sellasii...

Yhteistyössä