Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

Huomenta!
Onko muilla tullut vauvalle ilmavaivoja kiinteiden aloituksen jälkeen. Oikeestaan siitä lähtien kun ollaan maissivelli ja kiinteät aloitettu, niin tyttö alkanut piereskelee ihan kauheesti ja hyh hyh minkä hajusii. Häntä itseään osin nuo ilmavaivat ei tunnu haittaavaan. Onko tää ohimenevää vai pitäiskö kenties vaihtaa vellimerkkiä tms. ?
 
Zoe: meillä on tietskan johdot pujotettu sellasen muovisen johtokotelon sisään - ei siis semmosen seinässä kiinni olevan, vaan sellasen isomman kierreputken sisälle. Ottikohan tosta tolkkua?

Paranemisia kaikille sairastuneille!
 
Outius: kyllä vauvaa saa pussailla ja meilläkin kovin tullaan suuauki ja kieli pitkällä pusuttelemaan, kun on sylyssä. Samalla lusikalla ei sais syöttää, eikä omassa suussa käynyttä muutenkaan vauvalle antaa, just sen karieksen takia.
Meillä ollu vanhemmat lapset puolen vuoden molemmilla puolin kun ovat konttaamaan lähteneet. Monet kuitenkin vasta lähtee 7-8kk iässä joka kai on jonkinlainen keskiarvo.
Siellä naamiksessa oli kaks ryhmää, toinen 7jäsentä, toinen 15. Kumpi ryhmä. Koitin laittaa yv:tä, mut ei onnistunu. Koitan vielä uudemman kerran.
Meillä on nyt alkanut sellanen kähinä, rähinä :)

Kovin joka välissä noustaan konttausasentoon ja nyt uusin asento on nousta konttausasennosta varpaiden ja käsien varaan karhukävelyasentoon.

Eilen oltiin si kuitenkin puolukkamettässä ja saatiin noin 10l puolukoita. Reilu tunti oltiin ja kaikki lapset mukana. Oli muuten haasteellista konttia siellä mättäällä neiti kantoliinassa :LOL: Oli varmasti näkemisen arvosta. Onneks oltiin mettässä :kieh:
 
Kaa
Päksy: hyvää liikuntaa tuo on, marjastaminen lapsi liinassa. Onkos neiti sinulla edessä vai takana? Minusta on ihanaa, kun poitsun on saanut tuonne selän puolelle kannettavaksi, tuntuu moni asia helpommalta. :)
 
Meillä viimein eka hammas :D Tänä aamun aamuna pilkisti terävä naskali esiin :D
Kauan sitä tehtiinkin :whistle: ja heti perään näkyy olevan tulossa viereinen.

Meillä kans Jenna on suu auki tulossa aina kohti kun on sylissä. Kaikkea olisi kiva maistella :whistle: Tässä vaiheessa oon vielä tarkkana tuon kanssa että ei samasta lusikasta.. pakko myöntää, että pojan kanssa alkoi lipsua joskus 2 vuotiaana, mutta eipä ollut kariesta onneksi kun viime vuoden lopussa kävi hammasneuvolassa.

Mimmukalle ja poitsulle paranemista!

Outius: Täällä kans noita haamupotkuja havaittu milteipä päivittäin..

lapset unille joten itse suihkuun...

niin ja tuohon tapaamiseen että tältä suunnalta kiinnostusta löytyisi mutta varmaankin vähän liian etelään tapaaminen meiltä päin katsottuna tulee.

 
Heippa!
Toi on tosi kiva idea että tekee näistä maalismasu teksteistä (kun olis ollut ahkera muinoin ja kirjoittanut..murr) muistoksi kirjan.
Mä taas niin innostunut päivittelemään tota blogia.
Tulee kivasti lisättyä kuvia, videonpätkiä ym höpinää sinne..
Ehkäpä sitten joskus vois jopa blogia tulostaa kirjaksi :D ( http://hellbom.blogspot.com/)

Flunssa on täällä koko perhe sairastanut. Onneksi meni nopeasti ohi ja alkaa elämä taas voittaa. Paitsi että tänään oltiin Weetin kanssa vaunuilemassa ja koska oli niin lämmin niin vähensin vaatetta päältä (tyhmä minä) ja nyt taas kurkku kipeä.

Mä tässä yritän jälleen kerran laskeskella painonvartijoiden pisteitä.
Ensimmäisen kerran laihdutin n.50kg, muutaman kilon alle..
Sen jälkeen muutamiin otteisiin -10kg..olen sellanen jojo lihoilija. Elämäntavat tuppaa muuttumaan aina jossain vaiheessa totuttuihin epäterveellisiin ja sitten olen tunnesyöjä..yksinäisyys, tylsyys, masennus ym...
Nyt sit yrittänyt muutaman kuukauden jo laihduttaa..sain tossa jo -4kg ja sitten tuli kavereita pitää tänne grillailu iltoja ja nous samantien +7kg.
JOS NYT SIT!!! Ei oikeen saada tota mun kilpirauhasen vajaatoimintaakaan kuriin, koko ajan vaan nostetaan lääkitystä..Harmittaa!!!

Täällä poika menee kauheeta vauhtia eteenpäin, ei uskalla kyllä jättää yksin lattialle vahtimatta. Yleensä löytyy sohvan tai pöydän alta kun itku tulee kun ei pääsekkään pois itsekseen.
Pari hammastakin tehnyt ja yritetty nyt isompi rakeista ruokaa syödä, joka kyllä heti syljetään pois äidin naamalle :whistle:

Meille muuten tulossa parin viikon päästä koiranpentu. Täällä odottelen uutta vauvaa tohkessani, ehkä tämä mun raastava vauvakuume sitten hieman hellittää.. ;)
 

Yhteistyössä