¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Sannya vai että sinäkin brutukseni... :D :LOL: no sellasta limaklönttiä mulla nyt on eilen illalla ja tänään aamulla tullut. Siitäkin oon saanu nyt kahta eri tietoa: ei oo limatulpaa ja että on limatulppaa... nojaa. B) Oli mitä oli niin en suostu synnyttämään kun vasta aikaisintaan kahden viikon päästä!!! ;) Pidän jalat vaikka ristissä siihen asti...

Sompio meillä on 17 kpl 56 tai 50 cm bodya... sit noita 62 cm ja yli niin en oo ees laskenu... :whistle: Paljon. :D
 
vauvis suloinen nuori neiti teille :heart:

vaatteista en ole laskenut bodeja tai housuja... sanosin että niitä kuitenkin on ihan sopivasti... ja lisää ostellaan sitä mukaan kun tarvitaan...
eikä haittaa vaikka vielä tulisi heräte ostoksiakin tehtyä :D

Perus tylsistys päivä tänään...
aamun / päivän istunut koneella... ja nyt ilta päivän köllinyt ja nukkunut sohvalla...

Ruokaa odotellessa... noh kohta pääsee syömään :D

em noh kohtahan teidänkin masu, on turvallisilla viikoilla syntyä :D
Joten rauhassa sinne asti...
 
oi kivaa uusi pino =)
nuy mullakin positiivista tekstiä =)
kävin äsken ensimmäisellä ultra käynnillä :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
asiat on hyvin ja kävi ultran tätikin nauramaan kun pikkuinen sellaista kyytiä veteli että alta pois!!!mä olin niin huolissani mun pikkuisesta kun on joutunut mietiskelemään kaikkia asioita...ensi viikon torstaina on vasta ensimmäinen neuvola käynti, mulla mennyt järjestys vähän sekaisin muta ei haittaa menoa!!!

hooyo+pikku-kiukku 11+3vko(tänään tuli tarkka viikko ikä...) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Vauvis voi ihana tyttö on!!! =) :heart:

HanTa no joo saishan se vielä sen kaksi viikkoa olla nätisti masussa että olis täysaikainen. :)

Hooyo onnea hienoista ultrauutisista!!!! :heart: :flower:

Suukkista ei oo näkyny koko päivänä!!! SUUKKIS heti ilmoittautumaan tai me oletetaan et sä oot synnyttämässä!! :D :D
 
delfis saat mennä tuon körilään kanssa ihan kaksin ;)

oon vielä yöpuku päällä, ja suutuin sille...
meni hermo, kun ei koko päivänä ilmoita itsestään mitään...
ja sit kun ilmoittaa niin sanoo että ainiin oon luvannut kyydin naapurille...

ei kyydissä mitään vikaa... mutta jos kyyti on sovittu jo 2 viikkoa sitten... niin mulla on kyllä ollut oikeus tietää siitä kaks viikkoa sitten eikä 20 minsaa ennen kokousta.

Mä lähden nukkumaan.. .vitjuttaa kaikki taas kerran!
 
suukkis on ihan varmasti lähteny! se ei oo ikinä ollu näin kaua sanomatta mitään, ilman mitään erikoista ilmotusta :D

ihana miia =) kiva vauvis ku kävit kuulumiset laittamassa.

kaks tuntii niin mun vaunut on täällä :D
 
uusi pino, uudet kujeet ;) kiitos nibbler

siis ihanko suukkis meinaa olla synnärillä?? :eek: :eek: tosi lupaavaltahan sen suppailut ja limatulpat kyl vaikutti.

ja Sannyakin oman tulppansa kanssa siellä... voi että!!! te pistätte koko pinon sekasin :D

Hooyolle onnittelut hyvin sujuneesta ultrasta

-ja voi tsiis ku teil on noit bodyja!!! mulla on täl hetkellä niinkin mahtava luku kuin about 6 bodya... viel en oo saanu äippäpakkaustakaan tosin. mut silti...

nyt en taas muista mitä muuta ois pitäny kommentoida :ashamed:
 
Terve kaikki kanssasisarukset! Minä täällä edelleen pyörin, mutta nyt on alkanu tapahtuu..

Eilen joskus kymmenen aikaa illalla alkoi kipeähköt supistukset, alkoi tulemaan 5-10 minuutin välein ja taukoamatta jatkuu edelleen. Välillä tekee tosi kipeetä. En oo juurikaan nukuttua saanu, sellasii torkkuja ottanu ja nyt jo ihan poikki. Lisäksi tossa yheltä päivällä tuli sellanen iso limaklöntti, joka oli sellanen verensekainen. Siitä lähtien sellasta verensekaista limaa tullut. Toivon niin, että alkais tulla tiheemmin nää supistukset niin pääsisi yöks synnärille. Ei tuu kyllä ens yönä mitään nukkumisesta tällä menoo... Huomenna aamulla on yliaikaiskontrolli, että jos huomen aamuun tällä laillaa jatkuu niin aion kyllä siellä sanoo, että en enää kotiin lähde. Huoh.
Miten nää voi vaan jatkuu ja jatkuu samanlaisina..?

Suukkis taitaa olla kyllä lähtenyt laitokselle.. :)

Onnittelut plussanneille!!

Suunnistaja ja rakas 41+4
 
Mitääää, onko Suukkis synnärillä??? :eek: On sen pakko olla kun ei ole täällä käynyt :p Jeeee :)

Suunnistaja, kiva että alkaa sielläkin pikkuinen osoittaa merkkejä saapumisestaan. Hirmuinen kasa voimia sinulle, pian on pieni sylissä :heart: :hug:

Kiitos Vauvikselle kun kävit kuulumisia kertomassa, suloinen on Miia :heart:

Ja Nibblerille kiitokset uudesta pinosta :)

Nyt taas pähkäilemään uusia vaunuja, hitto miten tekniset vehkeet :LOL:
 
Iltoja! :flower:

EM Niin tiedä nyt tuosta. :D Laitoit muuten yksäriä,mie yritin vastata,mutta palsta alko jumimaan.Mutta yksäri kuitenkin saatu ;)

vauvis Voi kun suloinen neiti :heart:

Suunnistaja Onnea kovasti,että on alkanut tapahtumaan.Ja toivotaan,että saat nyytin sylkkyyn lähiaikoina :heart:

Suukkis on kyllä varmasti lähtenyt,kun ei tosiaan ikinä pidä näin pitkiä taukoja ilmoittamatta. :D Mesessäkään kun ei ole koko päivänä ollut.

(.) Täällä alko taas potku leikit vaavilla.Ja voi että,ku tyrkkii ja lujaa kylkeen.
Käytiin tänään myös veljen,kaverin ja miehen kaverin luona kyläilemässä toisella paikkakunnalla.Oli kyllä mukava päivä,kun ei tarvinnut koko päivää kotona löhötä.
Nyt väsyttää vietävästi,suihkuun pitäis lähtee.Mut arvatkee jaksaisko??Ehkä saattaa suihkussa käynti jäädä aamulle. :ashamed:
 
Hmm, ei mulla taida ihan noin montaa bodya kuitenkaan olla. En niitä muistanut laskea ja nyt ne on nätisti kaapissa laskostettuna. No, lisää tulee varmasti kun vauva syntyy. Sen verta ainakin äiti ja siskot hurahtaa. Ja kävin eilen töissä, niin kerholaisten äitejäkin oli muutama kysellyt, että voiko tuoda mulle lahjan, että toimittaako työkaveri ne perille :D Tosi ihanaa, jos joku kerholaisistakin mua haluaa muistaa, kun kuitenkin jäin ennenaikojaan ja äkkiä sairaslomalle.

Suunnistajalle jaksuja ja onnea :heart: :hug:
 
sompio ihanaa :D mä oon menossa ensi viikolla käymään töissä... lupasin viettää työpaikalla, viimeisen virallisen saitsu päivän... ja viedä herkkuja mukanani...

sanya se on ihmeellistä, että ne potkutouhut ja möyrimiset alkaa juuri silloin kun itse haluaa levätä...
nousin sängystä ylös tunnin potkuttelun jälkeen... ja nyt suvaitsee olla aloillaan :D

no niin se on sitten kohta suunnistajallakin vauva sylissä... onnea tapahtuminen alkamisesta :D

onnea hooyo hyvistä ultrailuista... nyt on varmasti oman mielen kanssa rauha... ja jaksaa odotella neukkulaan pääsyä :D :heart:
 
Heippa sisaret, minä kukun täällä selkäkivuissani :( kiitos kaikille huomioimisestanne :heart:

suunnistajalle onnea koitokseen, pian on pikkuinen nyytti sylkyssä :flower:
SS varmana on lähteny ilmoittatta meille mitään , ei oo mesessäkään näkynyt, hui kun jännää.

Ja tulppiahan alkanu satelemaan ihan urakalla, älkää nyt vielä hävitkö, vastahan mie tulin :D

onnittelu :hug: uusille tulokkaille ja myöskin hyvistä neuvolakuulumisista... mitähän vielä piti muistaa?? ai niin no oma napa: Huomenna eli tänään on se varhaisultra 16.40, huiiii, ja hintaa 150e mistä pitää sit hakee itte ne kelakorvaukset :/ mut no mie kyllä haluun siihe ku ressaan kans et jos on tm tai ku.. heh.. turhaa kai se on mut kuitennii :p eipä kai muuta, selkä vihottelee edellee mut siitä se suttaantuu... nyt jatkan unia :heart:

MM & pönö rv7 (poks poks ja hurja sellanen) :p
 
Talvicci valitettavasti ei ollu ne inglesinat :/ myyjästä ei koskaan kuulunu mitään niin ne nyt sit jäi. nyt ois nää kyseessä http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101601695
siskon piti tuua ne eilen, mut koska se ei oo melkeen ikinä ees vähän ajoissa, niin mä käyn hakemassa ne kotikotoa tänään.


mut mun tulppaan ette sitte mitään säteitä lähetä! :D mulla on muutenki ihan karsee fiilis että tää tulis ennenaikasena (perusteluja tälle fiilikselle ei oo )

Suunnistaja kohta se pikku suunnistaja suunnistaa ittensä pihalle :) ONnea ja tsemppiä!

tsempit myös suukkikselle, kyllä se on jo melko varmaa et se on synnyttämään lähteny. mä alan nyt siis selvittämään suukkiksen oikeeta nimee ja katon jos löytäsin sen :) jotain mä uhosin sille tekeväni ku se lähtee synnyttämään mut nyt ei aamupää muista että mitä se oli :LOL:
 
Nibbler toimii salapoliisina :LOL: Ei hitto soikoon, nyt mulla vasta ekan kerran todella on sellainen olo, että en millään malttaisi odottaa vauvan syntymistä :eek: Tähän asti oon ajatellut, että sitten se joskus elokuussa tulee ja ei oo mikään kiire, mutta nyt ihan hulluna odotan jo kesää ja tyhmänä esikoisodottajana jopa synnytystä :LOL: Huokailen vaunujen vieressä ja pähkäilen, että siellä se sitten nukkuu *pässi* :LOL: :snotty:
 
Suunnistajalle tsemppiä!!! :heart: :flower:

Näyttäis että se munkin tulppani oli siinä toistaiseksi... huh. B)
nibbler mulla on ollu alusta asti kans olo että tää syntyy ennenaikasena tai ennen laskettua aikaa... ei mullakaan mitään vahvistusta oo tuolle väitteelle... :p katotaan vaan niin mä oon täällä vielä viikolla 41+ :D :D

(.) taas sellainen yö takana että huh! :D Käännä kylkeä, käy pissalla, selkään sattuu, lantioon sattuu, tissit vuotaa, vauva mesoaa masussa... kyllä mä oon ihan iloinen siitä että noin viiden viikon päästä se on tän masun ulkopuolella... mut toisaalta sit se huutaa ja sitä pitää imettää ja vaihtaa vaippaa... mut onneks sit mieskin saa osansa! :LOL: :LOL:

EM ja Dee-Dee 35+2 :heart:
 

Yhteistyössä