¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Mä puhuin synnärillä lääkärin kanssa viime viikolla, että nyt kun ollaan porukalla huolissaan vauvasta ja koko ajan varmistellaan, että ethän tule vielä maailmaan niin sitten elokuussa itketään kaikki kun se ei suostu syntymään :LOL: Lääkäri kyllä lupasi mulle että pidetään vauva mahdollisimman kauan kohdussa kun pohdittiin, että saako mun mun kivut jotenkin sille heikkoa oloa siellä aikaiseksi.

EM, mielenkiintoisen kuuloinen yö. Ehkäpä kaikki vaivat on luonnon tapa valmistella äitiä vauvarumbaan :) Ja tuo tissivuoto, ou gaad.. Mä en olis uskonut, että se maidon tulo nipistelee ja ja sitten nipistyksen jälkeen alkaa valskata :LOL: Paita ihan märkänä..

 
Pidetään suukkikselle peukkuja!

Oot kyllä nibbler aikamoinen salapoliisi!! :LOL:

:wave: jälleen kokematon kyselee kokeneemmilta: Eli kärsin pahoinvoinnista ihan oksenteluun saakka, mutta silti ruokahalu on valtava ja nälkä on koko ajan! Oksennettua tulee sen verran vähän kuitenkin, että paino on noussu jo 2 kiloa plussapäivästä! Eli helpottaako tai tasaantuuko tuo JÄRJETTÖMÄN suuri ruokahalu jossain vaiheessa? :LOL:
 
Delfis, mulla ruokahalu on kasvanut mitä pidemmälle ollaan menty :LOL: Nuo on tosi yksilöllisiä asioita :) Älä stressaa painosta, mulla alettiin merkkaamaan korttiin painon muutokset vasta 17+3, koska ei oltu ollenkaan varmoja mun aloituspainosta (en harrasta vaa`alla käymistä) ja neuvolan tädin mukaan alussa monella pomppailee paino suuntaan ja toiseen. Nyt vasta huomaa mitä kiloja raskaus on tuonut.
 
Sinänsä tuo painonnousu ei mua hirveesti huoleta. Kuulun niihin ikiluikkuihin, jotka ei yleensä liho vaikka mitä suuhunsa tunkis. Aina oon saanu kommetteja miten laiha oon. Eli oon tietysti onnellinen jos muutaman kilon saa. Kai nää hormoonit nyt sit auttaa keräämään vähän kilojakin. :LOL: Muodot on tervetulleita, mutta toki rajansa kaikella :LOL:
 
Huomenta neitoset :flower:

EM Sulla on ollu samanlainen yö ku mulla,yhtä koiran unta.Menin nukkuu siinä klo23 ja nukuin tunnin pätkiä.sit heräin siin klo 2 ja valvoin yli 3 asti ja sit onneks sain uudestaan unta.Ja nyt särkee päätä :kieh: Jospa tää helpottais ku juonu vähän kahvia ja käyny suihkus =)

Teillä on ollu kyllä mahtavat jutut täällä aamun aikana,mulla tuli heti hymy huulille :heart:

Sannya ja Nuppu 36+2
 
nyt omanapa ja keskitytään sitten muihinkin :heart:

Soitin polille nuista sokeriarvoista, jotka auttamattomasti ovat liian korkeat.
ensiviikolla taas sinne käymään, lupailivat insuliini hoitoa. Pelottaa... nään unissanikin jo sellasen jättiläiskokoisen sokeri vauvan.

Toinen mistä puhuttiin kovasti on että mun paino on laskenut neljän päivän aikana 10 kiloa :(
Siihen ei osattu sanoa mitään...

nyt käskivät vain kiristämään diettiä vieläkin jos vain mahdollista ja mittaamaan torstaihin saakka.

 
HanTalle kovasti jaksuja sokereiden kanssa :hug: :heart:

Nyt on suihkussa käyty,ja päänsärky loppu.Aah,nyt vielä puuttuu jos toi aurinko tulis tuolta pilven takaa.Kyllä se aamulla paisto ihanasti makkariin,mut sit ku nous ylös nii varmasti meni piiloon :kieh:

Mut nyt pukemaan ja soittamaan talonhoitoon,että saatais askarteluhuoneen avain,me viedään sinne vaavin huoneesta yks perintölipasto ja mies kunnostaa sitä siel.Niin saadaan vaavin huone tyhjäksi. :heart:

nibbler Onko salapoliisi hommat edistynyt? :D
 
Sannyaa peesaan, ihan mahtavat jutut ollu eilisillan/yön/tän aamun aikana! =) mul oli kauhea jännitys ku luin sivua alaspäin, ku ihmiset huutelee Suukkista ja ei hänestä kuulu. ni jännitin koko ajan et toivottavasti seuraava kommentti ei oo Suukkikselta et heh täällä mä vielä oon. :D

ite kävin neuvolalääkärissä aamulla. kohdunsuu oli onneks edelleen samas kunnos ku 2,5vko sitten, eli kiinteä, kiinni ja 3cm kaulaa jäljellä. ja pikkuisella hyvät liikkeet ja tasainen syke :heart: voi että mä rakastan sitä niin paljon jo!! välillä kiroaa omia kolotuksiaan mut on nää kaikki tuon pikkuisen arvoista vaan. viikon kirjoitti lääkäri sairaslomaa ja kehotti seuraamaan vointia. jos supistelut jatkuu niin kirjoitellaan saikkarit kesäloman alkuun saakka. (mullahan on vielä 2,5vko töitä ja 4työvuoroa jäljellä =) )

enpäs jaksa mitään muuta erityistä kirjoitella. Miss Mindylle kivaa varhaisultraa =) EM eipä kuulostanut kivalta sun yös (jotenki hiukan tutulta) mut onneks ei sinullakaan ole kauaa enää odottaa. ja voit myös levätä päivällä jos on ihan hirvee yö ollut takana. ota pikku treeninä tulevaa varten ;) vaikka ei mukavaa olekaan :ashamed:

Talvis 30+4
 
Miss Mindy Mä kävin kanssa malttamattomana yksityisellä varhaisultrassa. Meillä tosin jäi itse maksettavaa vain 60-70 e muistaakseni. Kun mulla oli viimeiset kuukautiset niin ihmeen niukat, että epäilin olevani kuukautta pidemmällä. Halusin saada varmuuden, että massussa on elämää ja minkä ikäinen Nuppu siellä olisi :heart:

Nibbler Saako nämä selvitettyä, että kuka on kukakin :eek: Mä olen luullut, että voidaan olla täällä ihan tuntemattomina eikä kukaan pysty selvittämään nimimerkkien oikeaa nimeä :/

Delfis Mulla ainakin oli välillä ihan himo-syömiskausia. Siis mätin ruokaa älyttömät annokset. Mitään ihme mielitekoja mulla ei ole ollut, mutta aina välillä meni tajuttomat määrät ruokaa. Tosin se ei painossa näkynyt juurikaan. Mulla kyllä on oma lähtöpaino ihan riittävän iso, että hyvä vaan, että ei raskauskiloja paljon ole tullut. En ole raskausviikkoja pistänyt ylös millä viikoilla söin. Välillä taas (niinkui nyt) tuntuu, että tulee ihan pienestä annoksesta ähky-olo.

Onpas HanTan paino laskenut paljon :eek:
 
pitääpi tästä ruveta tekee pääsiäisen ajaks menuuta mitä tarvitaan kaupasta, meille kun tulee kavereita kylään lauantaina ja sunnuntaina. en oikein tie mitä tarjoisin, voisin leipoa ainaski rahkapullia kun välähti mieleen. tai siis oikeammin nyt mun pitää leipoa niitä, ku keksin et ne vois olla hyviä, koska mua alkaa pian himottaa ne ihan kauheasti, ja mun raskaushimot ei lähde ku syömällä. himo voi kestää jopa viikon jos en syö sitä, mut heti ku syö ni se lähtee. :D

mua ei kyl sinänsä erityisemmin haittaa, vaikka te tietäisitte mun nimen ja asuinpaikan ja tommosta. onhan osa nähny mun kuvatkin irc-galleriassakin. eniten ahdistais vaan jos joku tuttu kyyläis mun tekstejä täällä palstalla ja tietäis kaikki "limajuorut" yms. :eek:
 
HanTa hui sentään! 10 kiloa!! :eek:

Sannya, Vilma ja Talvis kiitos sympatiasta... ei noi yöt oo niin pahoja ku miltä kuulostaa ehkä. :) Ärsyttäväähän se on mut ei mitenkään kamalaa...

syömisestä... musta tuntuu että mulla vähän loppui se syömishimo silloin siihen oksennustautiin.. :D Se on selvästi rauhottunu nyt. Tai voi olla sekin et tuntuu että tulee tosi äkkiä ähkyyn ja täysi olo kun tää maha on niin tuossa edessä ja ylhäällä. Ei mahu ruokaa ku vauva vie kaiken tilan. :LOL:
 
nibbler salapoliisityö tehty jo??? ja ootko onnistunut kukkalähetyksen kanssa...
minä :wave: vilkutan täältä... ja voisin muutaman eurosen siihen kukkaan laittaa :D jos tilinumeron saan :D ihan suureksi kiitokseksi hienosti hoidetusta palstasta ja muutenkin ihanaa ihmistä voipi muistaa :D

talvis neuvolan mukaan ei ole ollut mitenkään mainittavasti turvoksissa... omasta mielestä olen... olo on ollut nyt parempi aamuisin, nivelet (sormet ja nilkat) eivät ole olleet ihan niin kipeät kuin viimeviikolla...
Mutta en osaa sanoa mistä tuo painonlasku on peräisin... järkevästä ruokailusta ;)
 
Jos ei nibbler ole vielä laittanut kukkatilausta eteenpäin, niin voin miekin muutamalla eurolla siihen osallistua. Kun nyt näyttää siltä, että Suukkis on tosiaan päässyt jo vauvahaku reissulle! Suukkikselle siis paljon voimia matkaan! *täälläkin koko ajan pelkään, että kohta suukkis ilmoittaa, että täällä vielä kasassa ollaan...*

Ei taas eilen pysyny mikään sisällä, tänään onneksi ilmeisesti parempi päivä.

DsariaL poksuu 13+0

 
Hanta: kiitos onnitteluista! Tuntuu, että nyt itsellä jatkuvasti poksuu. Oma olo kun hieman kohenee, niin viikotkin tuntuu menevän nopeammin! Tätä menoa kohta tässä ollaan jo puolessa välissä! HUI!

Huoh, meillä koira sitten kusi intopissit miehen syliin... :kieh: Kiva koira meillä...
 

Yhteistyössä