¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Huomenta!

Täällä kans tulee lunta ihan sikana,maa on ihan valkee :eek: Toivottavasti nyt sulaa pois tän päivän aikana.

Just heräsin,yöllä tuli herättyä 3 aikaan.Mikähän mulla on,ku aina aamuisin tekee mieli kauheesti jotain makeaa kuten keksiä ja sit päälle kahvia.Nyt ei tee mieli kahvia,ku ei ole keksiä :LOL:

EM Mulla kans oli eilen vihlomistuokio,jonkin aikaa vihlo,sit se loppu ja kohta taas uusiks.Ja limaa tuli eilenkin ja nyt se on muuttunut kirkaaksi venyväksi.Hmm?

Sannya ja Nuppu 36+3

Heip :wave:

Pakko tunkea nokkansa tänneki. Alussa vasta mennään ja eka neuvolaki vasta huhtikuun lopussa, mutt pitäähän tota Joulukuun listaa saada vähän kasvatettua ;)

Tuntuu vähän uskomattomalta, että näin helposti tärppäs, siks toivonki, että kaikki menee hyvin. Ensimmäiseltä "viralliselta" yrityskerralta tärppäs. Sitä ennen oli, ett tulee jos tulee eli en laskenu mitään oviksia yms. Eli liian helpolla ollakseen totta :)

Tonne listaan voi siis merkata LA 2.12. synnäristä ei kyllä tässä vaiheessa hajua, mutt kai se selvinnee jossai vaiheessa :)

:heart: Minä ja masu 6+2 :heart:

JääKyynel tervetuloa ja ONNEA!!! :heart: :flower:

Sannya joo mullakin sellasta kellertävää/kirkasta limaa...

KÄÄK. Kävin kattomassa tuota listaa tuolla etusivulla ja eihän ennen mua oo enää ku TinyAngel ja Sannya!!! :eek: :eek: :eek:

Tässähän alkaa jännittämään.... B)

Nyt leipomaan - moips! :wave:

Alley millon sulla on ultra???

Juuri yksi päivä mietin, että meillä ei niitä kaksosia vielä palstalla olekkaan :D
Että josko nyt sitten tulisi ensimmäiset :heart:

jääkyynel onnea ja tervetuloa mukaan.

sanya täällä tekee keskellä yötä eniten mieli sitä makeaa... ja yleisestikin pupellettavaa :D
Menin ja eilen sorruin, vaikka diettiä piti kuristaa lisää... ostin 1.50 eurolla irtokarkki salmareita... haettiin leffa ;) Se olikin eka kerta kun valitsin kuin pikkulapsi tarkkaan ja harkinen että mitä karkkeja otan...
Ja söinkin ne karkit sellasella hartaudella että huh huh...
Sokerit eivät onneksi tuosta namistä nousseet illalla enään liian suuriksi, ja paasto arvokin oli aamulle hyvä... :D mutta ei enään aamupalan jälkeinen arvo :(
Noh onneksi torstaina on poli, niin ollaan taas viisaampia.

tuuletusta ja hehkutusta jos hyvä tuuri käy, niin köriläs pääsee viikon tai kuukauden päästä takasin töihin :D tosin kiva on vain se että työ maa on 300 kilsan päässä, ja mä jään tänne yksin :(
Mutta kyllä sitä pärjää jos haluaa... vaikka tässä tilanteessa se on tosi pelottavaa ja omat epäilyt nousee pintaan... :(

Tervetuloa ja Onnea JääKyynel :heart:

HanTa Mukavaahan se on välillä hemmotella itseään.Paitsi täällä tää hemmottelu menee välillä vähän liiaksi asti. :D

EM Niinpä!Nyt vaan katsotaan että kuka lähtee seuraavaks :heart:

Voi että miekin täällä odotan innolla millonka suukkis pääsee kertomaan kuulumiset :heart:

sanya olenkin itsestäni ylpeä...koska suurimalle osalle herkuista ole pystynyt sanomaan ei...
ja pystynyt pitäytymään tuossa tiukassa dietti ruuassa...
Mutta sitten sattuu näitä repsahduksia... eilinen kyllä oli poikkeus, etten ostanut kiloa namia, ja syönyt sitä kiloa, sitten ennen kun elokuvan alkutekstit ovat päättyneet :D
inhottavaa taistella jatkuvasti mielihaluja vastaan, ja nälkää vastaan.... nälän tunne on jatkuva, tuon tiukan dietin ansiosta... eikä porkkanan pupeltaminen pidemmän päälle maistu :(

mitenhän suunnistaja voi... joko on kanssa synnyttämässä???

HanTa Mulla menee toisin päin toi herkku homma.Mie ku en pysty melkein mistään kieltäytymään,mutta osaan kyllä rajoittaa silleen,että en liikoja syö.Paitsi no suklaa levy saattaa mennä joskus kerralla.Nykyään osaan sitäkin säästellä.Nyt vaan on noi suklaa keksit mitkä menee hetkessä :D

Huoh ku on tylsää,tapahtuis ees jotain jännää.Täällä tota lunta vaan tulee,ja maassa on yli 5cm lunta jee jee :kieh:

Vilma Me on kanssa tuhottu meidän 70-luvun vaunut leikkimällä pienenä niillä Ritari Ässää :LOL: Kitkö se auton nimi oli :whistle: Ei tosin vedetty mopon perässä ja oltiin kyllä jonkunverran mopoikää nuorempia :D

Onnea ja tervetuloa Jääkyynel :heart:

Täällä pysyy makeanhimo hyvin kurissa, kun suklaasta ja irtokarkeista alkaa älytön närästys :| Kerrran kun antaa mieliteolle periksi niin sen poltteen kyllä muistaa monta päivää.

Jääkyynel, onnea plussasta ja lämpimästi tervetuloa joukkoon :) :flower:

Mä näen silmissäni koko ajan sen kuinka pojat (eivät ansaitse tulla kutsutuksi mieheksi) vetää jollain rämällä pappatunturilla kurasta tietä pitkin ja yksi istuu rattaissa kyydissä. Sydäntä särkee... Jotain tuollaista oletan niiden tehneen :LOL: Kuulostaa Sompion leikit huomattavasti edistyksekkäämmiltä :D

Makeanhimosta, mä olen aina ollut karkkinarkomaani. Mistään leivoksista sun muista en niinkään välitä ja keksitkin jätän rauhaan, mutta irtokarkit on heikko kohta. Nyt raskausaikanakin mulle on maistunut karkki ihan kiitettävästi vaikka monelle käy niin ettei uppoa. Sallin itselle melko usein pienen määrän hyvää niin ei tuu sitten isoja retkahduksia.

käääk!!!täällä tapahtuu niin paljon lyhyessä ajassa..en pysy perässä..... :hug: :hug: :hug: SUUKKIKSELLE ihan mega paljon onnea :hug: :hug: :hug: :flower: :flower:

Mulla rakenne ultra on 18.6 ja ultran täti sano että silloin voi kysellä sukupuolta kun äidin kanssa kina :LOL: äidin mielestä tyttö mun meilestä poika...
ainii onnea uusille plussanneille=)

hooyo+pikku-kiukku vko11+5

Hooyo, aijaan kautta. Eli aluksi normaalisti lataat kuvan koneelta ja skaalaat sen haluamasi kokoiseksi. Kun kuva on latautunut valitset valikosta joka ruutuun tulee esimerkiksi kohdan BBCODE 1: Pieni kuva ja liität sen linkin tänne sivulle ihan samanlailla kuin tekstinkin. Selitinköhän mahdollisimman monimutkaisesti :LOL:

Hooyo Ei tarvitse olla omaa sivua ym.Sinne kyllä voi rekisteröityä jos haluaa.Mutta ei ole pakollista :)

(.) Täällä väsyneenä mennyt koko päivä.Yhtä löhöämistä ollu sohvalla.Ei kerta kaikkiaan jaksa tehdä mitään :ashamed: Ärsyttävää,kun tekis mieli kaikkea tehdä,mutkun ei vaan jaksa.Toivottavasti ei ole sokerit laskenu :/

en onnittele vielä Suukkista ennen ku kuulen kaiken ;) tai no ihan pienet etukäteisonnittelut :heart:

mua taas vituttaa... |O aamul ompelin pari vaippaa ja kolmas jäi kesken ku lähdettiin anoppilaan syömään.. into piukeena sieltä takasin, ku oli velouria odottamassa pöydällä =) ja se oli NIIN kauheeta ommella, kauheempaa ku froteet, ja siit tuli ihan karsee! kiersi reunoistaki rullal koko aika niin et pehmeä tarra meni ihan vinoon :( ja sit kone jumittaa jotai omiaan koko ajan...

nii ja olo on muutenki tuskane, tunnen olevani niin täynnä vauvaa.. en muute tainnu kertoa mikä oli eilen sf-mitta, mukamas 32cm niin mentiin yläkäyrän yläpuolelle et huh huh...

30+5

voi elämä sentään voi olla täysi olo...
Tein pitkästä pitkästä aikaa lasangea, ja sitä sai hytraatteihin syödä aika kovasti... nyt on olo niin pallo ja täys, ettei pysty liikkua... taidan vain pyöriä loppu illan :D

sompio tuo teidän vaunu leikki kuulostaa kivalta... ja luulenpa että teillä on myös joskus ollut erittäin kivaa sen kanssa.

meillä kävi iskä tänää kylässä ensimmäistä kertaa :D ja näytti olevan tyytyväinen asuntoon (siis kesäkuussa ostettu).
ja reippailinpa palauttamaan eilisen elokuvan... sai mukavan lenkin kun tunnin tassutteli kaupungilla :D

talvis mittasko yhden vai kahden kerran???
mulla saatiin viimeks kanssa joku 30 + tulos, ja uudelleen mittauksessa enään 27, täti mittasi yhtäaikaa supistuksen kanssa... ja siitä oli johtunut tuo vääristynyt korkea tulos...

Mutta aikaa suurilla luvuilla menet, jos oli hyvä mittaus... onko vauva ottanut totaalisen kasvupyrähdyksen???

HanTa no siis mä en ite ainakaan luota tuohon 100-prosenttisesti. mittaaja eri, mittausasento eri, ja mittanauha ei niin kireällä ku terkka sen vääntää... enpä ite muuten kiinnittäny huomiota supistiko just sillon :snotty:

siis jos toi on lähellä totuutta, ni on toi kyllä kunnolla kasvanu. viimeks neuvolassa rv 26(???) tais olla mitta 28cm. onko mikään ihmekään jos supistelee |O

noh katsotte ensi kerralla sitten talvis uudelleen miltä sitten näyttää...

mutta mittojen suhteen kuulostais muutenkin että sulla on masua ihan mukavasti...

siis mä itse olen pitänyt omaa masua jatkuvasti isona ja rv 26 sf mitta on ollut 23
ja nyt rv 31 mitta oli 27...
tiistaina olis neuvola niin sit tietäisi mitä rv 34 sanoo :D

Huomenna se muuten sitten alkais 34 viikko :D

Yhteistyössä