¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Meillä mittaa kanssa neuvolantäti ihan mitä sattuu. Lääkäri on nyt kaksi kertaa mitannut ihan muuta. Neuvolantädin sijainen sai samaa linjaa lääkärin kanssa. Että en kauheasti tuon oman neukkutädin mittauksiin ole luottanut :ashamed:

nyt kehiin tietoiskuja itsestämme, siis ketkä haluaa...
keitä olemme ja mistä tulemme... "tutuiksi" omalla tavallaan...

Mutta voin aloittaa itse...

Siis 25 vuotias ensiodottaja :D
Namisissa ollut nyt piakkoin 8 kk... MönttiPoikamme sai lähtönsä siis hääyönä...
Myrkyisässä suhteessa ellelen :(
Työskentelen, tai ennemmin työskentelin lasten parissa, päiväkodissa.
Asutaan omassa rivarikolmiossa, jossa on ikuisuusprojekti remontointi kesken...

Tykkään erityisesti herkuista ja koirista... valitettavasti vain allerginen olen :(
Suunnitelmissa mukavaa ja rentoa äitiyslomaa eikä liian nipottavaa vanhemmuutta :D
:heart: :heart: :heart:

Mie kans voin kertoa itsestäni =)

Eli 19-vuotias,tietty ensiodottaja.Kihloissa ollaan miehen kanssa.Asutaan vuokralla,kaksion vuokralla kolmio kerrostalossa :D
Nupu kissamme myös meidän kanssa.
Töitä en ole pitkilleen tehnyt ja koulutusta ei ole.

Mie tykkeen kans herkuista,erityisesti keksit ja suklaa.Ja eläimet on kans lähellä sydäntä :heart: Täällä kans suunnitelmissa rento äippäloma,ei siis rehkimisiä.Kotitöitä kyllä riittää.

Että tällästä.Täällä kans suhde koukeroita ollut jonkin verran.Onneks niistä on päästy yli.

mä kans! vaikka musta onki esittely kerhopuolella, mut sitä kai ei enää kukaan lue ku on tänne odotuspuolelle päässy.

Mä oon 22 just täyttänyt, 24 vuotiaan makkaranpakkaajan avovaimo, Asutaan rivitalossa ja ootetaan koska uskaltaa alkaa rakentaa. meillä kotona puhutaan pääasiassa ruotsia, mutta mun "pääkieli" on suomi. ruotsiks puhun rannikon ranskaa eli en oikeeta ruotsia, ja suomeks.. no suomi on alkanu muuttumaan sievin/oulunmurteeks jostain kumman syystä.

tykkään retrosta ja vintagesta ja erityisesti 50-luku on lähellä sydäntä. eli sen ajan musiikki ja autot... ah :heart:

mulla on yks tatuointi käsivarressa sisäpuolella. tämä majesty symboli http://koid9.fanzine.free.fr/articles/Interview_DreamTheater_Logo2.jpg jota suosikki bändini käyttää kaikissa tuotteissaan. (Dream Theater) tatska on mulle tosi tärkee eräästä käsittämättömästä syystä.

elukoita mulla on kaks tällä hetkellä, cyd barreth ja frilly petrucci.ne on semmosia... erikoisia... joskus hyvällä tavalla, neljältä yöllä huonolla tavalla.

Masussa pyörii pieni rokkarin alku Liam :heart:

HanTa, Ultra on ens perjantaina 17 päivä. Eli sinne asti ootellaan ja jännitetään, mitä tuleman pitää :D

Täältä oma esittely: Olen 26 vuotias nainen Espoosta. Asun avoliitossa omassa paritalonpuolikkaassa ja tarkoitus olisi löytää joskus vuoden päästä omakoti/erillistalo, jossa olisi enemmän tilaa. Tässä nykyisessä on 3 huonetta ja keittiö ja pesutilat. Harrastuksiin kuuluu koirat, etenkin Viron Rescuekoirat ja niitä tuovat yhdistykset on lähellä sydäntä ja sieltä tuo toinen omakin on tullut. Tämän nuoremman otuksen kanssa oon kilpaillut agilityssä ja harrastellut muitankin koiralajeja.

Niin ja olen myös varsinainen herkkupeppu, pahimpana himona karkki, ei niinkään pullat yms. Vähän pelkään, että joudun aloittamaan ruuan tarkkailua kuten HanTa, joten yritän pikkuhiljaa päästä eroon turhasta karkin syönnistä.

Oma napa; niin ihana päivä takana, käytiin American & Tuning Carshowssa ihastelemassa autoja. Sen jälkeen otin hyvin runsaat päikkkärit ja nyt on taas virkeä olo. Yritän saada tuon miehen ottamaan musta pääsiäisen aikana mahakuvia niin voin laittaa tänne yhden teille kommentoitavaks. Ehkä sitä ite vaan liiottelee masukasvua, mutta se näkyy pömppönä löysän tunikan läpi ja ennen vyötäröltä löysät housut on jo ihan sopivat :|

Miekii voisin pientä esittelyä itsestä laittaa...

Eli oon 20-vuotias esikoisen odottaja Pohjois-Karjalasta. Kihloissa oon 24 vuotiaan miehen "rutaleen" kanssa. Häät ois tulossa kesällä 2011.

Asutaan omassa rivitalokolmiossa (pieni!) ja tästä ois tarkoitus muuttaa sitten omakotitaloon, kunhan saataisiin joskus rakennusprojekti aloitettua (nyt vielä ihan harkinta-asteella, ei kiirettä). Ja onhan meidän riemuna mellastamassa täällä 9kk vanha mäyräkoira neiti... Isännän koira, mie en niin koirista välitä...

Mie oon päätoimisesti opiskelija (pääaine: matikka), mutta tämän alkuraskauden pahoinvoinnin takia oon ollu koulusta poissa nyt 8 viikkoa, niin ymmärrettävästi opinnot ei etene. Mikä ei kyllä sikäli haittaa, alan vaihto olis ollu eessä joka tapauksessa... (ala vaan vielä ihan hakusessa)

ON: Miun tisseistä on alkanut vuotamaan saunan/suihkun jälkeen jotain kirkasta nestettä. Sitä ei tuu paljoa, muutamia tippoja vain... Onko muilla ollut sellaista jo tässä vaiheessa raskautta?

iltaa! :)

Jahas... vai esittelyä.. hmm.

Olen 25-vuotias, odotan esikoistamme, tuleva isä on 30 v
asutaan vuokralla rivitalokolmiossa
ollaan kihloissa, yhdessä ollan oltu... oho muuten kahden päivän päästä jo 7 vuotta
ollaan asusteltu ympäri suomea, tampereella, jyväskylässä, oulussa.... ja nyt päijät-hämeessä mistä ollaan kotoisin. :)
ennen raskautta en syönyt juurikaan makeaa, sipsit ja kaikki suolainen herkku on enemmän mun juttu mut nyt raskaana - pullaa, kakkua, lettuja, kääretorttua.... mitä tahansa leivonnaisia!!!
me ollaan sienestäviä, taidetta ja kulttuuria rakastavia (ammattienkin takia), rennosti ottavia tyyppejä. :) kaiken ei tarvii olla viimeisen päälle vaikka mulla on kyllä ihan tosi kova sisustusinto koko ajan mut ei tarpeeks rahaa toteuttaa sitä kaikkea... :D
Meillä on hyvä suhde, ollaan kestetty eri kaupungeissa asumiset, lapsen menetykset ja vaikka mitä. Ja tässä ollaan onnellisempia kuin koskaan! :heart:

Esittelyä: kohta 22 vuotias opiskelija olen. Mies on vuotta vanhempi. Asutaan opiskelujeni takia kaukana "kotoa" ja tarkoitus olisikin sitten joskus ensi joulun paikkeilla suunnata takaisin lähemmäs sukulaisia mikäli miehen työt järjestyy. Mun piti valmistua jouluna 2009 ammattikorkeakoulusta sos- ja terveysalalta, mutta vauvan vuoksi valmistuminen lykkääntyy maaliskuulle 2010.

Haluttaisiin molemmat joskus löytää itsemme asumasta vanhasta omakotitalosta, jossa olisi vanhat lankkulattiat :heart: Parisuhde meillä on hyvä, mitäpä sitä enempää kiertelemään ja kaartelemaan. Ollaan toistemme ensimmäiset seurustelukumppanit ja yhdessä ollaan oltu keväällä kuusi vuotta. Perheeseen kuuluu myös kaksi kissaa. Naimisiin meidän piti mennä 15.8, mutta vauvan laskettuaika on 14.8, että peruttiinpa sitten koko roska :LOL: Häät on tarkoitus pitää pienimuotoisesta kastajaisten yhteydessä.

Sisustaminen, käsityöt ja askartelu, sekä ratsastusharrastus ovat lähellä sydäntä :)

:heart: Ihana lukea kanssapalstalaisista ja tutustua! :)
Taidan olla tämän porukan seniori- ikäloppu :LOL:

Eli: Olen 29, syksyllä 30 vuotias vaasalainen (pietarsaaresta lähtöisin) ja avomies on vuoden nuorempi. Asutaan vielä vuoden verran omistuskaksiossa kerrostalossa. Vähän yli vuoden päästä muutetaan kolmioon, joka on jo meille varattu :D Kihloissa ollaan oltu 5 vuotta ja naimisiin olisi tarkoitus mennä parin vuoden sisällä. Yhtä ollaan pidetty tammikuusta 2000.
Haaveena on joskus rakentaa 2 vuotta sitten ostamallemme mökkitontille merenrannalle omakotitalo. Se toteutuu varmaan 5-kymppisenä :D Minä lukeudun myös eläinrakkaisiin ihmisiin, mutta me ollaan molemmat allergisia, niin minkäs teet.

Suhde meillä on kestänyt pitkään ja todella suuret vastoinkäymiset. Ensimmäistä kertaa vuosiin tuntuu, että aurinko paistaa =) Nimimerkki on saanut alkunsa vasemmassa lavassa olevasta tribaali-delfiini tatuoinnista.

Niin ja yllätys yllätys... kukaan ei varmaan osannut arvata, että esikoista odotetaan :LOL:

Kiva lukea esittelyjä :wave:

Minä olen 32-vuotias ja odotan siis esikoistamme. Miehellä on 16-vuotias poika, joka asuu opiskelija-asunnossa ja sitä ennen äitinsä uuden perheen luona. Käy toki meillä ja nähdään mummolassa. Mieheni on minua 16-vuotta vanhempi.

Olen työskennellyt aina lasten ja nuorten parissa. Toivon äitiysloman jälkeen vaihtavani työpaikkaa, toiveena olisi päästä koulunkäyntiavustajaksi.

Haluaisin jäädä hoitovapaalle ja hoitaa lasta kotona. Nyt miehen selän takia/irtisanomisen takia suunnitelmat ihan auki, että miten tulevaisuus järjestyy. Asutaan rivitalossa 4 h ja keittiö ja velkaa on ihan mukava summa jäljellä. Molemmat ei siis voi olla kotona :| Ostettiin tämä sillä mielellä, että loppuelämä tässä asuttaisiin. Ei haluta rakentaa omaa eikä asua muutenkaan omakotitalossa. Tämä rivitalon päätyhuoneisto metsän reunassa on hyvä =)

Naimisiin mentiin v. 2005 ja ollaan kanssa asuttu ympäri Suomea ennenkuin tänne Pirkanmaalle asetuttiin. Nyt ei olla muuttoaikeissa.

Tykätään retkeillä ja reissata. Lottovoittoa toivotaan, että ei tarvitsisi töitä enään tehdä ja voitaisiin ostaa kelomökki Lapista ja nauttia elämästä :D Varsinainen hääjuhla on vielä pitämättä (ja tuskin pidetäänkään :whistle: ). Naimisiin mentiin Lapin tuntureilla. Kylläkin ihan papin vihkimänä ja virallisesti.

DsariaL Mulla tuli "maitoa" ensimmäisen kerran joskus rv 20. En muista tarkemmin :ashamed: Sitten se on tässä tasaantunut ja tulee vieläkin välillä. Mutta ei sellaisia määriä, että pitäisin liivinsuojia. Töissä joskus pidin ettei paitaan tule inhottavat läikät. Mutta nyt sairaslomalla en sitten enään ole pitänyt.

Ja mie sit taidan olla se nuorin täällä :D Noh mikäs tässä.Välillä kyllä olen haikaillut omaikäisiä odottajia,ja olenkin tuolla ystävät puolella kerran laittanut ilmoituksen,että haetaan messengeriin samanikäisiä ym ystäviä.

Mutta nyt jatkan leffaa,nelosel tulee toi Maailman ympäri 80 päivässä. ;)

Mä täällä norkoilen sanan varsinaisessa merkityksessä... Oon niin tylsistyny ja kaipaan juttua, että päivitän tätä sivua vähän väliä :LOL: Ei väsytä yhtään nyt kun pitäis väsyttää... huomenna ois työpäivä. On jotenki rauhaton ja tosi ähky ja turvonnu olo :whistle:

Hullu mikä hullu! :LOL:

Dsarial mulla tuli kans ekaa kertaa joskus puolenvälin paikkeilla "maitoa" enempi semmoista kirkasta nestettä. yleensä lämmin suihku jossa rakastan käydä selkääni hellimässä saa rinnat vuotaa. liivinsuojia pidän aina sillon tällön, esim töissä tms tilanteissa jossa en halua yllättyä märästä paidasta :D

vai tietoiskuja...

Asutaan kihlatun kanssa tässä Turun kupeessa, minä oon 20-v ja ukkosein 24-v. Esikoisemme laskettu aika on 14.6, saatan itsekin vanhentua vuodella ennen hänen syntymäänsä, syntymäpäiväni on 18. kesäkuuta. =) Yhdessä ollaan oltu elokuusta -07, kihloissa elokuusta -08, naimisiin mennään parin vuoden sisällä.

Asustellaan rivitalokaksiossa rauhallisen pikkukunnan keskustan tuntumassa, meillä on myös pikkuinen kleinspitz-narttu kotona sulostuttamassa arkea. (Koiruus asustelee puoliksi meillä, puoliksi isovanhemmillani. Olen siis ottanut koirani osaksi lapsuudenkodista mukaan=yhteishuoltajuus :D Vauvan synnyttyä mietitään järjestelyjä uudelleen.)

Minun päivät kuluu AMK:n koulunpenkillä opiskellen terveydenhoitajaksi, ja jokunen ilta viikossa menee pikkuisessa ruokakaupassa. Miekkoseni ajaa kuorma-autoa isänsä firmassa ja tulevaisuudessa jatkanee firman pitoa ku isukki jää pois työelämästä (koska lie malttaa).

Haluaisin olla vauvan kanssa kotona 1-2v, enempää en taida viitsiä kun sit pitäisi hakea kouluun uudestaan. Sisaruksia ensimmäisellemme haluamme myös, niiden ajasta emme osaa sanoa, pitäis varmaan koittaa valmistua ensin :)

aika pintapuolinen raapaisu, mut en osaa nyt enempää runoilla itsestäni...

Jotain esittelyn tynkää täältäki.

Ite 31- vuotias, avomies 32- vuotias. Uutena vuotena tuli kolme vuotta seurustelua täyteen ja kesäkuussa tulee sama aika kihloissa täyteen. Tällasta ylä- ja alamäkeä tää elo on ollu, mutta sitä kai se jokaisella :) Naimisiin menosta ei sen tarkemmin olla puhuttu, mutta lähipiiri vihjailee jo aika lailla. No tää esikoinen tulee, jos kaikki menee hyvin, siitä ei siis tartte lähipiirin enää vihjailla (eivät vielä tiedä ) :LOL: Niin lähin sit miehen perässä tänne miehen kotipaikkakunnalle. Vissii koko suku juurtunu tänne, eivätkä lähe kulumallakaa täältä :LOL:

Asustellaan paritalon puolikkaassa ns. kolmiossa vuokralla täällä Pirkanmaalla. Omakotitalosta haaveillaan. Minä haaveilen sellasesta vanhasta omakotitalosta, mutta sellaiseksi se taitaa jäädä. Alunperin tarkoitus oli tänä keväänä alkaa tosissaan kattelee, mutta tuli lomautuksia yms päälle, nii saa nähä millon sit aletaan oikeesti katella. :LOL:

Harrastetaan molemmat moottoripyöräilyä (sen tiimoilta ollaan tavattu chatissa). Saapi nähä millon meikäläinen sen lopettaa. Ei taida tulla täyttä ajokautta tänä vuonna :) Tämän lisäksi akvaario (390l) yks harrastuksen kohde ja kaikenlainen käsillä näprääminen. Askartelu, käsityöt yms. Saa nähä kui kauan akvaariota pystyy puunaan ennen ku maha ottaa vastaan :p

Ai niin, mulla taitaa käydä niin päin, että lapsi taitaa putkahtaa ensin maailmaan ja minä täytän vasta sen jälkeen vuosia. Eli tänä vuonna tulee mittariin 32 vuotta :)

Siinä vähän pintaraapaisua minusta, ehkä vähän sekavasti selitetty, mutta elämä on :)

Tää lähteepi nyt, tai siis huomen aamuna, kaveripariskunnan kans mökkeilee, joten nettipimento koittaa pariks päiväks :wave:

vilma meillä tuo liki sama tilanne....
me menimme tosissaan salassa naimisiin elokuussa... kesäkuun alussa piti olla virallinen hääjuhla pappeinensa ja kuovuvineen...
Mutta jostain syystä, teimme täyden käännöksen häiden suhteen, kun kuulimme odottavamme vauvaa :D
Tulimme tulokseen, että remontti, vauva ja suuret häät eivät kaikki mahdu saman kuun budjettiin :(... eli päädymme myös pitämään pienen virallisen osuuden sukulaisille ristiäisten yhteydessä :D Mikäli sikäli sinne asti pääsemme...

Meillä on mies samanikäinen kuin minä, eli 25.... eikä kumpikaan meistä ennätä vuosia täytellä ennen vauvan syntymää :D Syyslapsia kun olemme...
Sisaruksia haluamme vauvalle yhden... itse haluaisin vielä muutaman sijotetun sitten kun omat ovat vanhempia.

talvis Minäkin haluaisin olla kotona, ainakin siihen asti kun lapsi täyttää vuoden :D
mielummin vielä sitten pari kuukautta yli, ettei vauvan tarvitsisi aloittaa hoitoa kesäpäivystyksessä... Ihan vihonviimeinen hoidon aloitus... kun näin viimekesänä mitä kesäpäivystys on... paljon lapsia pienissä tiloissa, alativaihtuvia aikuisia...
ja se hälinä ja meteli mitä joka suunnasta tuli...
Siinä voisi mennä pienen ihmisen ajatus sekaisin...
Mutta se pystynkö olemaan on toinen juttu...
Meillä myös mies lomautettu,
ja viimekesänä ostettu oma asunto... eli lainaa löytyy LIIKAA...

lottovoitosta haaveillessa... niin ostaisin meidän porukoiden asunnon, ja remppaisin sen mieleisekseni...
vielä vähän lähempänä keskustaa iso-omakotitalo, isolla aidatulla pihalla :D
ja tarpeeksi makkareita isommallekin porukalle ;)

Jos oikein tuolta ynnäsin, niin meitähän on hoitoalanpuolelta aika paljon...
Itse olen siis lähihoitaja... ja nyt viimeisemmäksi työskennellyt päiväkodissa...
Haaveena olisi siirtyä koulunkäynti avustajaksi sitten äippiksen jälkeen, lyhyet ja säännölliset työajat... ei olisi lapsellakaan pitkiä hoitopäiviä aluksi :D
Mutta muuten olen sekaantunut liki kaikkeen mitä LH voi tehdä, kunhan terveyskeskus ja sairaala työ lasketaan luvusta pois :D

delfis täältä löytyy kanssa tatuointeja... kolme kappaletta... on kuvaa ja tripalia... ja kaikissa esiintyy enkeleitä tai piruja... tai sit molemmat :D
ideologia on ollut, että osaan olla hyvin enkelimäinen tai sitten täysi piru jos niin tahdon... maailmassa on aina kaksi puolta hyvä ja paha... ja molemmat täydentävät toisiaan...
tarvitsemme sen pienen pirus istumaan olkapäälle ja huutelemaan rivouksia samaan aikaan kun pikkuinen enkeli istuu toisella, totuuksia huutaen :D

delfis A fellow jeppisläinen! :D minäki oon sieltä. tai siis mä oon täällä, ja vanhemmat on lähtösin siveistä ja ähtävältä ja mä miellän itteni enemmän ähtäväläiseks ku pietarsaarelaiseks.

vähä jännää :D ootko sä asunu täällä pienenä?

tulin toivottamaan teille hyvät pääsiäiset tämän kuvan myötä!

Yhteistyössä