vilma meillä tuo liki sama tilanne....
me menimme tosissaan salassa naimisiin elokuussa... kesäkuun alussa piti olla virallinen hääjuhla pappeinensa ja kuovuvineen...
Mutta jostain syystä, teimme täyden käännöksen häiden suhteen, kun kuulimme odottavamme vauvaa
Tulimme tulokseen, että remontti, vauva ja suuret häät eivät kaikki mahdu saman kuun budjettiin
... eli päädymme myös pitämään pienen virallisen osuuden sukulaisille ristiäisten yhteydessä
Mikäli sikäli sinne asti pääsemme...
Meillä on mies samanikäinen kuin minä, eli 25.... eikä kumpikaan meistä ennätä vuosia täytellä ennen vauvan syntymää
Syyslapsia kun olemme...
Sisaruksia haluamme vauvalle yhden... itse haluaisin vielä muutaman sijotetun sitten kun omat ovat vanhempia.
talvis Minäkin haluaisin olla kotona, ainakin siihen asti kun lapsi täyttää vuoden
mielummin vielä sitten pari kuukautta yli, ettei vauvan tarvitsisi aloittaa hoitoa kesäpäivystyksessä... Ihan vihonviimeinen hoidon aloitus... kun näin viimekesänä mitä kesäpäivystys on... paljon lapsia pienissä tiloissa, alativaihtuvia aikuisia...
ja se hälinä ja meteli mitä joka suunnasta tuli...
Siinä voisi mennä pienen ihmisen ajatus sekaisin...
Mutta se pystynkö olemaan on toinen juttu...
Meillä myös mies lomautettu,
ja viimekesänä ostettu oma asunto... eli lainaa löytyy LIIKAA...
lottovoitosta haaveillessa... niin ostaisin meidän porukoiden asunnon, ja remppaisin sen mieleisekseni...
vielä vähän lähempänä keskustaa iso-omakotitalo, isolla aidatulla pihalla
ja tarpeeksi makkareita isommallekin porukalle
Jos oikein tuolta ynnäsin, niin meitähän on
hoitoalanpuolelta aika paljon...
Itse olen siis lähihoitaja... ja nyt viimeisemmäksi työskennellyt päiväkodissa...
Haaveena olisi siirtyä koulunkäynti avustajaksi sitten äippiksen jälkeen, lyhyet ja säännölliset työajat... ei olisi lapsellakaan pitkiä hoitopäiviä aluksi
Mutta muuten olen sekaantunut liki kaikkeen mitä LH voi tehdä, kunhan terveyskeskus ja sairaala työ lasketaan luvusta pois
delfis täältä löytyy kanssa tatuointeja... kolme kappaletta... on kuvaa ja tripalia... ja kaikissa esiintyy enkeleitä tai piruja... tai sit molemmat
ideologia on ollut, että osaan olla hyvin enkelimäinen tai sitten täysi piru jos niin tahdon... maailmassa on aina kaksi puolta hyvä ja paha... ja molemmat täydentävät toisiaan...
tarvitsemme sen pienen pirus istumaan olkapäälle ja huutelemaan rivouksia samaan aikaan kun pikkuinen enkeli istuu toisella, totuuksia huutaen