Hakutulokset

  1. Lumo

    Rv 10 raskaus "kaduttaa"..

    Laita vaikka yv:tä kun oot tehnyt tunnuksen, olen siis tuo äskeinen "joo" :)
  2. Lumo

    Traumasi?

    Äidin alkoholin ja lääkkeiden käyttö jättänyt jälkensä. Lapsen sairaala-ajasta jäi jokinlainen trauma vaikka olikin lyhyt aika eikä mistään vakavasta ollut todellakaan kyse.
  3. Lumo

    G: Mikä haluaisit olla ammatiltasi?

    Luulin haluavani olla hoiva-alalla mutta eipä nuppi kestänykkään vuorotyötä :( Jotain kauneudenhoitoon liittyvää vois olla kiva tehdä.
  4. Lumo

    Suomi myi itsensä Saatanalle hyväksymällä homojen avioliitot!

    Hohhoijaa... Eiköhän se jumala sitten heittele sinne helvettihin kenet parhaaksi näkee. Ei me turhaan vaivata pieniä päitämme ;)
  5. Lumo

    Tietoni menneet tahtomattani Badoohon!

    Sinä varmasti fiksuna aikuisena varmaan ymmärrät että tyhmä hää olisi jos ei hakisi apua vaan antaisi tarkoituksettoman tunnuksen jatkaa elämäänsä. Ap:tä en osaa auttaa...
  6. Lumo

    Jättääkö kukaan enää missään tuppukylässä

    Mun mies on syntyny -82 ja asuivat silloin isossa kerrostalossa. Miehen äiti veikin vauvan joka päivä alas pihalle rapunoven eteen nukkumaan ja kurkkaili vaan silloin tällöin ikkunasta että vaunut ovat paikallaan.
  7. Lumo

    Rakkaus kestää, kestää ja kestää...se runo, kiitos

    Eikös se oo Raamatusta? * Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. (1 Kor. 13:1) * Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy...
  8. Lumo

    listataan kivankuullosia sanoja!

    raikas, uni
  9. Lumo

    Mökki ja vauva

    Mökille oltaisiin lähdössä 6 viikkoisen kanssa viikoksi. Mitä kannattaisi ehdottomasti muistaa/ottaa mukaan? Tyttö täysimetyksellä. Mökissä sähköt ja ulkosauna on, mutta ei juoksevaa vettä :)
  10. Lumo

    G: Miehesi etunimi?

    Jari
  11. Lumo

    Karppaus vai painonvartijoiden pistelasku?

    Tuleehan kilot aina takaisin jos palaa "vanhaan." :) Ja jogurttia saa kyllä syödä, kunhan on maustamatonta :)
  12. Lumo

    Karppaus vai painonvartijoiden pistelasku?

    Peesi. Tässä oikein hyvä karkea ohje. Myös sokeri pois!
  13. Lumo

    Siiliperhe :(

    Justiinsa luin kans... Sairasta! :'(
  14. Lumo

    Sairasta...

    Puhdasta empatiaa ja rakkautta luontoon: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010072812105736_uu.shtml
  15. Lumo

    Te valittajat, jotka.....

    Pikku helle ihan ok joo mutta kun tätä 30 asteen suoraa porotusta on jatkunut kuukauden putkeen kahta sadepäivää lukuun ottamatta niin...
  16. Lumo

    Vauvan päivärytmi

    Tähän oon kans pyrkinyt että öisin hämärä huone ja hiljaisuus, ei ylimääräistä seurustelua. Syödään kun syödään ja sitten takaisin nukkumaan :)
  17. Lumo

    Hoitotyöntekijöitä?

    No tää juu kans yks iso stressi työssä koska joskus joku unohdus voi olla kohtalokaskin :(
  18. Lumo

    karppaus

    Hyvä nyrkkisääntö: mahdollisimman luonnollista ja käsittelemätöntä.
  19. Lumo

    Vauvan päivärytmi

    Huh :D Ja mää ennen synnytystä mietin että vauvalla olis jo melkein heti edes jotain säännöllisyyttä elämässään :D
  20. Lumo

    Hoitotyöntekijöitä?

    Kyllä mä ainakin silloin tällöin mietin. Joskus esim. exituksen jälkeen jos on ollut kuoleman hetkellä läsnä ja ollut laittamassa vainajaa tulee ehkä mietittyä sitä potilasta enemmän työvuoron jälkeenkin mutta ei se mun mielestä ole paha jos sellainen ei ala hallita elämää :) Tosi paatunut...

Yhteistyössä