Tietoni menneet tahtomattani Badoohon!

  • Viestiketjun aloittaja "koko"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tööt";23167725]Tuolla järjenjuoksulla kannattaa lopettaa FB:n ja mielellään koko internetin käyttö.[/QUOTE]

Sinä varmasti fiksuna aikuisena varmaan ymmärrät että tyhmä hää olisi jos ei hakisi apua vaan antaisi tarkoituksettoman tunnuksen jatkaa elämäänsä.

Ap:tä en osaa auttaa...
 
"koko"
[QUOTE="tööt";23167750]Jos ei opastettuja ohjeita ymmärrä, niin on varsin turha käyttää palveluja, joihin joutuu kirjautumaan.[/QUOTE]

En ole missään vaiheessa kirjautunut millään salasanalla sinne sisään vaan s-postin kautta pääsin suoraan.
 
"koko"
[QUOTE="vieras";23167778]www.iltalehti.fi/digi/2011021713197962_du.shtml
Tossa ohjeet miten poistetaan.[/QUOTE]

Just noita yritin mutta kohdassa "Olen valmis, poista profiilini" ei poistakaan sitä ilman jotain salasanaa.
 
"vieras"
Sori, taisitkin kokeilla jo tota. Siellä kirjautumissivuilla on joku salasana unohtunut kohta, klikkaa siitä ja sitten kirjaudu sillä ja poista. Ite yritin mutta mulla ei profiilia sitten kuitenkaan (onneks) ollut.
 
ssa
Huomasin äskön että olin siellä itsekkin tietämättäni. Sain profiilini poistettua, kun painoin kohdasta "oletko unohtanut salasanasi" Ne lähetti sähköpostiin uuden salasanan jonka avulla pääsin kirjautumaan sisään, sitten vain Painat ylhäältä kohdasta "asetukset" ja sieltä "poista profiili" Toivottavasti sait jotain tolkkua tästä. :)
 

Yhteistyössä