Suomi myi itsensä Saatanalle hyväksymällä homojen avioliitot!

  • Viestiketjun aloittaja saastainen suomi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Kun Jumalan Sana on jo kirkossakin poljettu maahan,paikassa,jonka tulisu perustua Jumalan sanaan eli Raamattuun,se vaan kertoo siitä että Saatana on saanut kirkonkin koukkuihinsa mukaan.Todellakin rukoilen Suomen puolesta ,että säästyisimme Jumalan vihalta,mutta kun ihmiset on niin itseänsä täynnä ja tässä maailmassa kiinni,olen samaa mieltä kuin edellinen.Mutta lopunajat ovat käsillä ja ahdistus ja kärsimys valtaa Suomen.Sitäpaitsi on typerää vaatia kaikkia olemaan jees-ihmisiä joille kaikki arvot käyvät,heti leimataan tiukkapipoksi.KAIKKEA EI TOD. TARVITSE SUVAITA!!!!Onneksi on muutamia poliitikkoja jotka uskaltavat sanoa omat mielipiteensä homoista ja lesboista.Minä ainakin sanon suoraan mitä arvoja kannatan,jos joku niitä minulta kysyy,mielipidevapaus on kaikkien oikeus.
Mitä arvoja kannatat?
 
zaida
Kristillisiä arvoja.lähimmäisenrakkaus,pyyteetön auttaminen,rehellisyys,avioliitto on miehen ja naisen välinen,samoin perhe.Usko on sydämen asia,ja teen kaiken Herran kunniaksi,vaikka ihan inhimillen ja erehtyväinen olen niin kuin me ihmiset olemme.En katso kohtaamieni ihmisten ihonväriä,yht.kunnallista asemaa,varallisuutta,vaan katson hänen sydäntään ja kohtaan ihmiset arvokkaina Jumalan lapsina.En siis vihaa homoseksuaaleja,rakastan heitä lähimmäisinä,mutta eri asia on se,toteuttavatko he seksuaalisuuttansa.Eli teot tuomitsen ja olen surullinen heidän puolestaan.
 
"vieras"
heti kun kirkko on erotettu valtiosta, voivat ihan rauhassa päättää kenet vihkivät kuten tälläkin hetkellä tekee esim juutalainen seurakunta. Mutta niin kauan kun VALTIOkirkko syrjii oman valtion kansalaisia jotka eivät lain mukaan tee mitään väärää, se on väärin.
 
"vieras"
Kristillisiä arvoja.lähimmäisenrakkaus,pyyteetön auttaminen,rehellisyys,avioliitto on miehen ja naisen välinen,samoin perhe.Usko on sydämen asia,ja teen kaiken Herran kunniaksi,vaikka ihan inhimillen ja erehtyväinen olen niin kuin me ihmiset olemme.En katso kohtaamieni ihmisten ihonväriä,yht.kunnallista asemaa,varallisuutta,vaan katson hänen sydäntään ja kohtaan ihmiset arvokkaina Jumalan lapsina.En siis vihaa homoseksuaaleja,rakastan heitä lähimmäisinä,mutta eri asia on se,toteuttavatko he seksuaalisuuttansa.Eli teot tuomitsen ja olen surullinen heidän puolestaan.
Älä ole surullinen, seksi on kiva asia kuitenkin. Minäkään en ole surullinen jos sinulla seksielämä toimii.

nimim. Iloinen lesbo
 
"Vieras"
[QUOTE="aloittaja";23579546]Ihmisten irstauden tähden tulee maailmanloppu, kyllä se olisi hyvä otsikko. Mutta siksi nostin homojen liitot esiin, koska se taisi olla viimeinen pisara kohti irstautta tai paremminkin sen hyväksymistä. Irstauttahan on jo ollut mutta kun valtio tekee irstauden lailliseksi, se on valtion loppu. Näin se vain menee.[/QUOTE]

Hyi sua, älä sitten irstaile!
 
zaida
[QUOTE="vieras";23580773]Älä ole surullinen, seksi on kiva asia kuitenkin. Minäkään en ole surullinen jos sinulla seksielämä toimii.

nimim. Iloinen lesbo[/QUOTE]

Ei nut ole kyse mistään seksin toimivuudesta,vaan siitä että seksi kuuluu ainoastaan miehen ja naisen välille.Olen surullinen siksi,että jos et tee parannusta niin kadotus koittaa.En haluaisi yhdenkään ihmisen joutuvan Helvettiin,se on nimittäin todellinen paikka,aivan kuin Taivaan kotikin.Mutta Jumala on antanut ihmisille vapaan tahdon,Hän ei pakota ketään uskomaan,enkä niin tee minäkään.Itken kaikkien kadotettujen sielujen takia,miksi ihmiset eivät halua itselleen hyvää elämää,vaan valitsevat synnin tien.
 
zaida
[QUOTE="Vieras";23580866]Miksi sinua niin kovasti kiinnostaa se, mitä homoseksuaalien makuuhuoneessa tapahtuu?[/QUOTE]
Tajusit varmaan mitä tarkoitin,eli seksi kuuluu miehen ja naisen välille,ja siitä saa alkunsa lapsi,eli lapsella on isä ja äiti.Kaksi miestä tai kaksi naista eivät voi lisääntyä ,se on jo ihan luonnonvastaistakin.
 
"voi elämä"
Alkuperäinen kirjoittaja hetero kylläkin;23581892:
Ap:lle:

"Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi..." Menikö se kenties jotenkin näin??
LOL-Varmaan ainut lause minkä nää homo-fanit osaavat! Lue sieltä Raamatusta myös, kuinka Jumalan viha tulee kohtaamaan mm.homoutta
 
hetero kylläkin
[QUOTE="voi elämä";23581907]LOL-Varmaan ainut lause minkä nää homo-fanit osaavat! Lue sieltä Raamatusta myös, kuinka Jumalan viha tulee kohtaamaan mm.homoutta[/QUOTE]

Ok, onko jompikumpi näistä kohdista tärkeämpi ja kumpi ei niin justiinsa? Mielenkiinnosta vain. Tiesitkö että homous on eläinkunnassa hyvinkin yleistä? Eikö jumala olekaan erehtymätön?

Eläinten homoseksuaalisuus yleistä | Luonto ja ympäristö | YLE Uutiset | yle.fi
 
"vieras"
[QUOTE="voi elämä";23581907]LOL-Varmaan ainut lause minkä nää homo-fanit osaavat! Lue sieltä Raamatusta myös, kuinka Jumalan viha tulee kohtaamaan mm.homoutta[/QUOTE]

Ai se anteeksiantava ja rakastava jumala vihaa sitten kuitenkin -ko ?! Aika ristiriitaista ....
Kaikki eivät olekaan tasa-arvoisia jumalan edessä ?
 
Hyh
Minusta irstasta ei ole homoavioliitto. Jos seksi on pakko tähän vetää, niin siinä tapauksessa heteroavioliitto ei sen kamalampi voi olla. Irstasta on sen sijaan vetää homoihin se seksi. Seksi, seksi, pano, kaksi xxxxxxx ja muuta likaista kristillistä irstailua. Minua ei hävetä sanoa, että homoavioliitossa en näe mitään irstasta, enkä homoparisuhteessa. Sen sijaan sanon, että monen kristityn mielessä on jotain peri-irstasta, kun sen maailma perustuu häpeällisen, seksin, seksuaalisuuden ja irstauden etsimiseen, pelkäämiseen ja sen kumistamiseen ihan kaikesta. Sieltäkin missä sitä ei ole ennen ollut, sitä on varmasti teidän jälkeen.
 
geg
Eihän Suomessa ole homojen avioliittoa edes!

Ja paljonko Saatana maksoi? Mihin Suomi on sen summan käyttänyt tai aikoo käyttää? Saako Seta kaiken vai jaetaanko siitä muillekin?
 
evankelista
Tänä päivänä, jos te kuulette Hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, vaan uskokaa evankeliumi.
Jeesus Kristus on Herra ja sovittanut ristillä sinunkin syntisi!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä