G: Mikä haluaisit olla ammatiltasi?

"vieras"
Maailma menettää minussa hyvän terapeutin, haluaisin siis olla psykoterapeutti ja minulla on siihen kykyä, tiedän sen. Harmi vaan, että tajusin sen vasta nyt, joten täytynee tyytyä keittiöpsykologin rooliin.
 
En oikeastaan tiedä. Olen haaveillut kaikenlaisesta kirjoittamiseen liityvästä. Mutta olisiko siitä työksi ja minusta siihen, onkin jo toinen juttu. Voisin ehkä kirjoitella latteuksia jossakin lehdessä. tai tilauksesta korulauseita johonkin ja samalla salaa työstää kirjaa.
 
Kirjaston virkailija. Olen nyt kirjastossa harjoittelussa, kun ajattelin lähteä opiskelemaan sitä alaa, mutta työttömyys tuolla alalla on myös korkea, joten ei se opiskelu taida kannattaa. Harmittaa, koska rakastan kirjojen kanssa työskentelyä ilman myyntiä. Mutta kait pitää tyytyä, jos pääsisi myyjäksi johonkin kirjakauppaan, vaikka en yhtään kaipaa kaupan asiakkaita.
 
Ei ole koskaan ollut mitään haaveammattia. Jos joku pitäisi valita niin vaikka sitten kotiäiti tai miljonääri, näitä ei varmaankaan lueta ammateiksi. En tykkää yhtään työnteosta, kaikissa töissä missä olen ollut, olen jonkin ajan kuluttua alkanut toivoa, että voi kun tämä olisi jo ohi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23589727]Toimintaterapeutti[/QUOTE]

Kuin myös.
Itselläni ammatinvaihdos edessä sairauden takia mutta en varmaan lähde opiskelemaan niin moneksi vuodeksi.
Itselläni aivan mahtava toimintaterapeutti jolla käyn kerran viikossa.
 

Yhteistyössä