G: Mikä haluaisit olla ammatiltasi?

Mans
Kuvataiteilija, sarjakuvapiirtäjä tai sitten jonkin piirrossarjan tekijä. Kaikki luova ja taiteellinen ovat sydäntä lähellä, ja piirtäminen onkin melkein ainut asia, minkä osaan hyvin. Harmi vain, että alan työpaikkoja on todella vaikea saada, eikä pelkällä taiteella juuri elä. :(
 
Mainostoimistoon tahtoisin, en nyt välttämättä ihan AD:ksi, mutta jotain sinnepäin. Vaikka tykkään mä siitäkin mitä teen, eli repro-työstä, mut jos vaikka vähän korkeemmalle pallille pääsis edes :D
No ehkä joku päivä :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23591461]Haluaisin olla taittaja[/QUOTE]

ja lisään vielä, että sen tyyppisiä hommia onkin osa työstäni nykyäänkin, mutta haluaisin ihan alan koulutuksen ja johonkin lehteen töihin..
 
[QUOTE="vieras";23591467]ja lisään vielä, että sen tyyppisiä hommia onkin osa työstäni nykyäänkin, mutta haluaisin ihan alan koulutuksen ja johonkin lehteen töihin..[/QUOTE]

Toi ois kyl kans ihan jees, mulla on se koulutuskin :D
 
Kirjaston virkailija. Olen nyt kirjastossa harjoittelussa, kun ajattelin lähteä opiskelemaan sitä alaa, mutta työttömyys tuolla alalla on myös korkea, joten ei se opiskelu taida kannattaa. Harmittaa, koska rakastan kirjojen kanssa työskentelyä ilman myyntiä. Mutta kait pitää tyytyä, jos pääsisi myyjäksi johonkin kirjakauppaan, vaikka en yhtään kaipaa kaupan asiakkaita.
Oma divari voisi olla ihanne?
 
Non compos mentis
On eräs ihminen, kenen uraa ja lahjoja kadehdin. Hugh Laurie ei ole pelkästään menestynyt näyttelijä, vaan myös kirjailija, muusikko, urheilija, ja antropologi/arkeologi.
 
juuhs
Mä olen tyytyväinen meneillään olevaan alanvaihtooni, päivääkään en ole katunut. Ekalta ammatiltani olen siis sairaanhoitaja, nyt opiskelen juristiksi.

Muina haaveammatteina patologi tai oikeuslääkäri. Joskus olen haaveillut myös maatilan emännyydestä, vaan harva kai sillä leipänsä nykyään ansaitsee (ainakin kaikki minun tuntemani maanviljelijät ovat päivätöissä muualla). Olisi pitänyt elää joskus ammoisina aikoina. Samoin puutarhurin ammatti on ollut minusta aina kiinnostava, en vaan usko, että mä ikinä onnistuisin pitämään mitään puskia elossa, mulla kun on ollut taipumusta lähinnä päinvastaiseen...:D
 
"vieras"
[QUOTE="vierailija";23589652]terapeutti,sosiaaliterapeutti,perheterapeutti[/QUOTE]

Sosiaaliterapeutti on sosiaalityöntekijä, ei siis mitään terapeutin koulutusta vaan sosiaalityöntekijä joka toimii päihdepuolella on sosiaaliterapeutti.
 

Yhteistyössä