G: Mikä haluaisit olla ammatiltasi?

haaveilla saa
Haluaisin olla eläinten pelastaja (kuten australialaisessa tv-sarjassa), mutta ei lienee realististista. Tällä hetkellä olen kouluttautumassa psykiatriksi, tulevaisuudessa toivottavasti myös psykoterapeutiksi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23589862]Kuin myös.
Itselläni ammatinvaihdos edessä sairauden takia mutta en varmaan lähde opiskelemaan niin moneksi vuodeksi.
Itselläni aivan mahtava toimintaterapeutti jolla käyn kerran viikossa.[/QUOTE]

Minä, toimintaterapeutti taas keksisin monta muuta vaihtoehtoa mitä haluaisin olla :)
 
"heh"
Mä ihan tylsästi olen tyytyväinen nykyiseen insinöörin pestiini. Välillä voisi olla mukavaa tehdä jotain vähän konkreettisempaa esim. autojen entisöintiä. Mutta en usko että sitäkään haluaisin täysipäiväisesti työkseni tehdä. Toisaalta jos epärealistisetkin huomioidaan niin joku biologin tai maaperän tutkijan pesti jossain etelänapamantereella voisi kaikessa eristäytyneisyydessään sopia mulle.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23589875]Minä, toimintaterapeutti taas keksisin monta muuta vaihtoehtoa mitä haluaisin olla :)[/QUOTE]

Näinhän tämä useimmiten menee,aidan taakse kurkkimiseksi:)
 
:)
Laulaja, haluaisin olla mutta se on niin vaikeaa tällaisessa tuppukylässä, ja hieman haittaa kun olen aika ujo ja helposti punasteleva
kaverit kyllä sanovat, että mun pitäis olla laulaja mutta, minkäs teet
 
[QUOTE="jau jau";23590062]Asianajaja, syyttäjä, poliisi tai psykiatri. Nimenomaan siis olla, edeltävä prosessi (pääsykoerumba+opiskelu) olisi helvettiä.[/QUOTE]
Mun lapsuuden unelma-ammatti on poliisi- ja todennäkösesti meinaan hakea kyseiseen ammattiin :D
 
kätilön ammatti ois upee. ainakin tähän asti ollu haaveena. hyvin ihmisläheinen ammatti, se sopii minulle.
Aika hassua, kun mä juuri vaihdoin pois kätilön hommista ja kohta valmistun uuden tutkinnon kanssa muihin hommiin. Koska todellisuus kätilön ammatissa isossa sairaanhoitopiirissä on ihan kaikkea muuta kuin upeaa. Jospa voisikin tehdä sitä työtä vielä jossakin mukavassa, osaavassa synnytyssairaalassa, niin sitten. Mutta sellaisia taitaa ola enää niin vähän, että sen varaan ei voi laskea.

Ai niin, nyt siis opiskelen unelmatyötäni varten. :)
 
alastulo harmaana
Mä oon tarjoilija ja tykkään kyllä työstäni, mutta jos ihan mikä vaan sais olla niin mä haluisin poliisiks tai vartijaks johonkin isoon kaupunkiin. Vaihtoehtosesti sitte taas mä haluisin olla nuorisopsykologi, mut epäilen kestääkö mun pää sitä niin en viitti edes hakeutua koulutukseen. Sit taas mä haluisin kondiittoriksi kakkuja leipomaan :D
 
"vieras"
Taiteilija. Ja niin minä olenkin. En ole koskaan vakavasti muuta ammattia harkinnutkaan, vaikka varalta olen hankkinutkin pari yliopistotutkintoa. :) Tulot ovat tietysti surkeat, mutta ei se haittaa. Mieluummin teen työtä, jossa viihdyn kuin työtä, josta saan paljon rahaa. Raha ei ole minulle mikään arvo, kunhan sitä on tarpeeksi elämiseen.
 
"vieras"
Nykyinen sosiaalityöntekijän ammatti on kyllä melkein haaveammatti :D ehkä kuitenkin haaveilen jostain kirjallisuuteen ja kirjoittamiseen liittyvästä. Toisaalta psykologin työkin olisi ok, melkein samaa työtä kuin nytkin, lisäksi testejä ja parempi palkka.
 

Yhteistyössä