Siiliperhe :(

-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miauh:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010072812105736_uu.shtml

hitto että tuli pahamieli. miten joku voi olla noin helvetin julma?
Ei ole vaikea arvata mitä noista paskahousuista tulee isona:(
Nimet lehteen, saakeli! Jospa edes hippusen häpeäisivät.
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Kyllä muuten syyllistyisin väkivaltaan, jos näkisin tuollaista. Hyi saatana mitä sadistikersoja
Sitten et olisi heitä parempi:(
aivan sama. Silmä silmästä. Saisivat pennut kokea, miltä tuntuu kun potkitaan. Myös omia lapsiani saa kurittaa, jos tuollaista tekisivät. Ihan oikein olisi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Kyllä muuten syyllistyisin väkivaltaan, jos näkisin tuollaista. Hyi saatana mitä sadistikersoja
Sitten et olisi heitä parempi:(
aivan sama. Silmä silmästä. Saisivat pennut kokea, miltä tuntuu kun potkitaan. Myös omia lapsiani saa kurittaa, jos tuollaista tekisivät. Ihan oikein olisi.
Paisti jos niin kävisi, kirjoittaisit täällä palstalla taas hulluista ihmisistä, jotka hakkaavat kilttejä lapsosiasi.

 
vieras
mikäköhän tossa pistää mun veren NIIN KIEHUMAAN, että antaisin omille muksuille ympäri korvia jos kuulisin tuollaista tehneen. Muuten olen fyysistä kurittamista vastaan juu...nii. alle 15? pitäis jo olla vähän älliä päässä tuon ikäisillä!
 
Rukoilijasirkka
Ruumiillinen kuritus on karmea ja tuomittava asia. Mutta niin vaan kiikuttasin korvasta kotiin ja antasin tukkapöllyä, jos ois mun oma lapsi kyseessä. :/
Lisäksi hakkaisin omaa päätä seinään ja löisin itteeni silmään, jos oisin noin pahasti epäonnistunut kasvatuksessani, että lapseni olisi hirviö. Ihan kamalaa.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikäköhän tossa pistää mun veren NIIN KIEHUMAAN, että antaisin omille muksuille ympäri korvia jos kuulisin tuollaista tehneen. Muuten olen fyysistä kurittamista vastaan juu...nii. alle 15? pitäis jo olla vähän älliä päässä tuon ikäisillä!
Minä myös, en muuten lapsia fyysisesti kurita mut noin tai jotain vastaavaa kun tekisivät... :( ja seuraisi myös jotain kauaskantoisempaakin.
 
Rukoilijasirkka
Mun mielestä niiden pentujen kuuluisi joutua nylkeä nyt ne raadot ja siivota ja paistaa ja syödä. Lapsille pitäs opettaa, ettei huvikseen tapeta eläimiä, vaan silloin pelkästään, jos aikoo sen syödäkin.
 
vieras
No tää Tornio on muutenki vähän semmonen bully-town... :ashamed: Tai semmonen kuva tästä on, vaikkei olla kauaa asuttu. Mutta itse asiaan, kamalaa...pistää miettimään taas kerran nykyajan menoa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Tuli kyllä paha mieli :( Siilit on sympaattisimpia eläimiä mitä tiedän. Miten joku voi tehdä tollasta?
Siilit ei kyllä loppujen lopuksi ole kovin sympaattisia. Tai on kai ne jos joskus vaan näkee niitä kuljeksimassa, mutta kun niitä alkaa olla paljon, niin ne alkavat tappelemaan keskenään. Pitävät aivan kauheaa ääntä. Toisekseen aiheuttavat jopa haittaa kun eivät enää totuttuaan pelkää ihmisiä. Ne piikit on tosi teräviä. Mulla on ruvet vieläkin jalassa kun astuin liian lähelle.

Minusta niitä ei saisi ruokkia asutusalueella.

Tarkoitus ei toki ole mitenkään puolustella tuota lehden tekstiä. Mutta sympaattisuus on harhaa.
 

Yhteistyössä