Hakutulokset

  1. T

    MARRASKUISET 2007 HEINÄKUU

    Oltiin tossa kolme viikkoa reissussa ja nyt oon kotona ilman lapsia ja miestä. Mulla on jopa 2 päivää aikaa olla ihan yksinään. Tosi kivaa! Pojalla oli 8kk lääkärineuvola ennen juhannusta. Molemmissa korvissa tulehdus ja lähete fysioterapiaan, koska poika ei liiku tarpeeksi. Samalla lailla...
  2. T

    MARRASKUISET 2007 KESÄKUU

    Täälläpäin hammastarkastukseen mennään, kun eka hammas on puhjennut. Meillä kerkis tulla 5 kpl ennen kuin mentiin. Mut siis pääsääntöisesti noin puolivuotiaana pitäis mennä. Ja seuraava kerta on noin 2v. Neuvolasta kannattaa kysyä. Meillä ei liikuta muuten kuin kääntymällä vatsalta selälleen...
  3. T

    MARRASKUISET 2007 KESÄKUU

    Heippa! Ihme on tapahtunut! Esikoinen nukkuu päikkäreitä. Tätä ei ole tapahtunut vuoteen. Ja vauvakin nukkuu. On tosi outoa kun on niin hiljaista. Ulkona ollaan oltu tosi paljon. Meillä ei ryömitä, eikä paljon muutakaan. Syöttötuolissa istutaan jotenkuten. Kaikki ajallaan, esikoinenkin oli...
  4. T

    MARRASKUISET 2007 TOUKOKUU

    Mulla lähti raskauskilot (12kg) aika pian pois, mutta nyt on tullut muutama kilo takaisin. Täytyy sit joskus paremmalla ajalla laihduttaa. Raparperipiirakka on just uunissa... Eli kahvin keittoon kohta... Pojalla on ollut 2 alahammasta noin 3kk ja nyt ylhäällä näkyy 3 hammasta. Te, joilla...
  5. T

    MARRASKUISET 2007 TOUKOKUU

    Vatsatauti iski meihin kaikkiin ja sen takia ei päästy tapaamiseen. Ketuttaa! Miksi just silloin piti sairastella...? Onko teillä kesäloma-suunnitelmia? Me varmaan jonkin verran kierrellään Suomea sukulaisia tapaamassa ja sit mennään mökille. Täällä muuten kaikki hyvin. Neuvolassa oltiin...
  6. T

    4-v ja UHMA JA SYÖNTI VAIKEUDET

    Niin tutulta kuulostaa, vaikka meillä on 3-v kyseessä. Joka päivä väännetään jostain asiasta... Ja toi syömättömyys, argh!!! Tyttö on muutenkin tosi laiha. Kaipa tää on ohimenevää. Niin ainakin toivon. Viivin: sähän kirjoittelet marrasvauvoihin 2007 niin kuin minäkin silloin tällöin.
  7. T

    *MARRASVAUVOJEN KEVÄTTAPAAMINEN 17.5.2008*

    Meillä esikoinen oksensi yöllä ja on nyt hiukan lämpöinen.... Taitaa meillä siis jäädä tapaaminen välistä. Pelkäänpä, et nyt on kyseessä oksennustauti, jota on monella tutulla ollut. Harmittaa ihan vietävästi :(
  8. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Moooi! Mäkin taas pitkästä aikaa kirjoittelen. Ollaan koko perhe oltu vuorotellen kipeenä. Nyt kaikki kuitenkin terveenä, jee. Mä olin 3vee tytön kaa lapsimessuilla. Ihan kivaa oli, vaikka porukkaa oli aivan älyttömästi. Ihan kivaa oli olla tytön kaa kahestaan. Meillä poika ei pahemmin...
  9. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Tervetuloa uudet =)
  10. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Huono viikko takana... Varmaan joku kevätväsymys iskenyt muhun. Molemmat lapset räkäisiä ja yskäisiä. Itellänikin on sellainen olo, et tuun kipeeksi. Mä en jaksa enkä halua. Ja taas viikonloppu yksin lasten kaa... En sit millään jaksais... Kyllä, meillä nauretaan isoon ääneen. Isosiskon...
  11. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Meillä on neuvola 6kk asti joka kuukausi ja sit taitaa olla vasta 1 v iässä. En oo varma, ehkä perjantaina selviää, kun poitsulla on neuvola. Kiva taas kuulla kuinka poika on kasvanut. Posket ainakin kasvaa =) ja keskivartalolihavuuttakin havaittavissa ;) Esikoinen joutui käymään...
  12. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Ronjuliinu mekin asuntovaunuillaan. Mä oon vaunuillut koko ikäni ja nyt mieskin on innostunut asiasta. Onko teillä joku vakipaikka missä käytte? Kiertelettekö vaunun kaa ympäri Suomea? Me kierrellään kesäisin ja tällä hetkellä ei ole mitään vakipaikkaa.
  13. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    En oo minäkään päässyt tänne kaksplussalle muutamaan päivään. Takkuillut on. Olin perjantaina viihteellä parin kaverin kaa. Oli kyl tosi kivaa, vaikka edelleen on hiukan heikko olo... Meillä vihdoin nukutaan päiväunia ihan nätisti. Eli kun poitsua väsyttää, laitan sänkyyn ja tutin suuhun...
  14. T

    *MARRASVAUVOJEN KEVÄTTAPAAMINEN 17.5.2008*

    Moikka Mä ilmoittaudun kans mukaan, vaikka ihan varmuutta ei ole päästäänkö. Meitä tulisi siis mä ja 2 lasta
  15. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Meillä neuvolantäti on ihan ok. Mähän imetin noin 3 kk (sai myös korviketta) ja sit noin 1,5 kk vain aamuisin ja neuvolan tädin mielestä aamuimetyksestä ei ole mitään hyötyä. Ja mä kun oon ymmärtänyt, et jokainen pisara on tärkeää vauvalle... Mutta imetys on nyt loppu mun osalta ja ihan hyvä...
  16. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Noh just... Meni ihan väärät kohdat mustiksi tossa edellisessä kirjoituksessa....
  17. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Meillä oli eilen jotain ohimenevää vatsatautia. Esikoinen ripuloi aamupäivän eikä oikein syönyt, vauvallakin tuli kakka moneen kertaan, mutta söi kyllä hyvin. Illalla ja tänään molemmat ovat olleet ihan kunnossa. [/b]LilliMenninkäinen meilläkin esikoisella kaikki pöpöt menee korviin :/...
  18. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Niin joo, kyllä meilläkin pöristään ja poika tuntuu olevan taidostaan ylpeä. Jee, kohta alkaa lätkämatsi telkkarista. Ei kyl suosikkijoukkue pelaa, mut lätkää on kiva muutenkin seurata. Seuraatteko te muut lätkää tai jotain muuta urheilua? Mua kiinnostaa lätkän lisäksi mm. formula...
  19. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Meidän päivärytmi on tällainen: klo 8 maitoa noin 100 - 200 ml klo 9 puuroa 1 dl klo 11 noin 1 pilttipurkillinen kasvissosetta ja perään maitoa 100 - 200 ml klo 14 hedelmäsosetta purkillinen klo 17 kasvissosetta purkillinen klo 18 maitoa 100 - 200 ml klo 20 puuroa 1 dl klo 21 maitoa, jos...
  20. T

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Täytyy kokeilla tuota viivin 15 min sääntöä, jos se auttais. On välillä hermot tosi kireellä, kun poika kitisee väsymystään, mutta ei vaan voi nukkua. Esikoinen oli tosi hyvä nukkumaan. Syntymästä saakka nukkui öisin noin 12h heräämättä ja päivällä, kun alkoi väsyttää ni vein sänkyyn ja sinne...

Yhteistyössä