*MARRASVAUVOJEN KEVÄTTAPAAMINEN 17.5.2008*

Eiköhän kaikki keksit käy :p , siis mullahan on maito ja kananmuna pannassa mutta paljon on keksejä jossa ei kumpaakaan ole,mutta ei tarvitse mun takia ruveta tuoteselosteita lukemaan valkkaan sitten itse mitä jätän syömättä, kuitenkin on paljon eri syötävää tulossa.
 
Eli tapaaminen on klo 12-15, tervetuloa kaikki ilmottautuneet :wave:

Olisi kiva jos te ketkä olette ilmottautuneet laittaisitte tietoa jos ette pääsekään, ettei esim. syömisistä/juomisista jää puuttumaan jotain oleellista ;)

Pian nähdään :D
 
:D Kivaa lauantai tulee nopsaan. Onko siellä puistossa hiekkalaatikkoa, keinua tms? Ajattelin vaan kun tuo 4-v tulee mukaan niin otanko jotain hiekkaleluja mukaan, niin viihtyisi ehkä paremmin. Minkäs ikäisiä tulee muiden mukana... siis muita kuin näitä meidän pikku pallopäitä :D . Kartoitan vaan tota leikkiseuraa. Ja sitten ne jonkun ehdottamat nimilaput... laitetaanko sellaiset?
 
Puistossa on keinut, hiekkalaatikko, liukumäki yms.
Näillä näkymin minä tulen kera neljän lapsen eli Eemelin lisäksi tulee Helmi 7v. Jeremias 6v. ja Hilja 3v. 9kk

Ja nimilaput on edelleen musta hyvä idea :D
 
Nimilaput tulostettuna =) vieläkun ne musitaisi ottaa mukaan ja kartan kanssa. Vaikka helpon tuntuinen paikkahan tuo oli, oikein hyvässä kohtaan. Keksit ostettuna kans .... :snotty: jos koittaisi että säästyiskin lauantaiksi.
 
Mä teenki vaan yhden piirakan kun mulla on jonnekki kadonnu toinen vuoka, en nyt viitti ostaa uutta kun rahat on niin finiitto :( Mut kuuleman mukaan olis aika paljon herkkuaj tulossa ni eiköhän ykskin passaa.. Jos jollain ei oo tuomisia ni voi sit tehä kanssa jonku suolasen piirakan..
 
Meillä esikoinen oksensi yöllä ja on nyt hiukan lämpöinen....
Taitaa meillä siis jäädä tapaaminen välistä.
Pelkäänpä, et nyt on kyseessä oksennustauti, jota on monella tutulla ollut.

Harmittaa ihan vietävästi :(
 
Tää on niin mun tuuria, mut selkäsärky äityi viime yönä niin pahaksi etten uskalla lähtee tapaamiseen... :'( p.erkele että syö. Jos auto olis ollu käytössä niin särkylääkkeiden voimalla ehkä mut bussissa 1,5h suunta on nyt liikaa.
Ei oikein pysty tota neitiä edes nostamaan saati kantelemaan.

 
:LOL: :LOL: on meitä ainakin kolme siellä tapaamisessa. Joo paranemisia vain kaikille kipeille ja ehkä otetaan uusiks sitten joskus. Ja jos on tapapamisia vaikka muuallakin. Meille sopii tapamiseet Tampereelle, Turkuun, Satakuntaan :D eli sieltä löytyypi yösija meille helposti.

Harmi tuo sinun selkäsi Tipi. Kauheen kauan sulla kestää bussissa se matka... ei siellä kipeellä selällä olekkaan kiva matkustaa.

Jep koitetaan pysyä terveinä, vaikka mulla kanssa pikkasen flunssa tai allergia koitta pukata päälle. Lääkettä nassuun vaan niin eiköhän meidän kööri ole huomenna toivottavasti ajoissa paikalla :whistle: ellen sitten ajele taas omia polkujani :LOL:
 
Avaimet kävin just hakemassa että päästään huomenna sisälle :D

Unohdin aikasemmin mainita että siellä on sisälläkin isommille lapsille leluja, että jos huono ilma sattuu niin on tekemistä sisätiloissakin.

Harmi että TiJo ja Tipi ei pääse :/

PIAN NÄHDÄÄN :D :wave:
 

Yhteistyössä