Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

Kiitos vaan tervetulontoivotuksista!

Meilla taalla Moskovassa on jo ihan kesa! Yli 20 astetta joka paiva ja lehdet puissa jo viikon verran. Puistoon jo istutettiin kukkia! Ihanaa kun loskainen ja ankea talvi on takana..

Punnitsin meidan tyttoa just aamulla ja 8380g naytti lukemat. Neidilla ikaa siis 5kk3vk. Meilla ei ole neuvolatarkastuksia samanlailla kuin Suomessa. Kaymme yksityislaakarilla, joka onneksi on perhetuttu. Muuten maksaisi maltaita! Pituutta en viela mitannut, mutta 68cm vaatteet kylla alkaa jo jaamaan pieniksi.

Tytto on kylla oppinut kaikenlaista uutta viime paivina.. Tuntuu etta joka paiva jotain. Ja kaikki oppimansa han tykkaa tehda yhtaaikaa: kadet viuhtoo ylos ala, jalat potkii alustaa, paata heilutetaan puolelta toiselle ja kurkusta paasee ikavan nariseva kiljunta. Ja etta on hauskaa! Yrita siina nyt sitten nukuttaa paivaunille :)

Istumaan pyrkii kovasti, muttei viela ilman tukea osaa. Voi sita ilmetta kun paasee istumaan, on niin ylpea! Ja jotenkin kummallisesti selallaan lattialla ollessaan onnistuu aina liikkuttaan itseensa jalkojensa suuntaan ihan reippaasti, kun katson muualle, en tieda miten sen tekee....?

Meilla on syoty kiinteita jo kolmisen viikkoa. Hyvin tuntuu menevan. Omenaa, persikkaa, paarynaa, kukka- ja parsakaalia, kurpitsaa ja perunaa. Iltapuuroksi lasten kaurapuuroa. Yllattavan hyvin kaikki on alkanut maistumaan.

2.5. pitais pitkasta aikaa paasta Suomeen! Junaliput on jo ostettu! Kova on ikava. Toinen reissu vasta pikkuisella. Eekaa kertaa oltiin, kun tytto oli vasta 6viikkoinen.

Tallaista meilla tanaan!
 
Täällä vielä kukutaan..vaik pitäs kyllä petiin jo mennä, huomenna on ne esikoisen synttärit. Tuli aivan huono olo ku tossa ilmapalloja puhaltelin :D

Ihana ilma tänäänkin oli. Tuntuu, et tulee vain vähän liian paljon vaatetta laitettua akselille. Ei oikein tiedä, et mitä pistäs päälle.

Juu, sitä on sit kaksi vuotta sitten tähän aikaan oltu synnytyssalissa, 00:36 on poika syntyny. Nopsaa se aika menee, nyt on jo niin iso koltiainen.
Kyllä mun nyt täytyy häippästä koneelta, pää on ihan tyhjä!

Öitä...
 
Onnittelut Mamman isommalle häiskälle! :flower: Meil on toi isompi vähä vanhempi ku teijän,voin hyvin kuvitella mitä huisketta teillä siellä on!

Mascha Ootko sä kuinka kauan Moskovassa asustellu?

Tervetuloa uusille! :wave:

Meillä ei oo kovinkaan kummosia suunnitelmia tälle päivää,jos huomenna kävis sen verran torilla,et pojat sais vappupallot!Vähä kuivakka tapahtuma täällä tuppukylällä,mut ees jotain!

Vähä on pönttö sekasin,isompi heräs ukon kelloon/rymistelyyn.Yleensä nukkuu yheksään,voi olla jätkä onnellinen ku kerkee nyt Puuha-Peten kattoo_On alkanu osottaa kiinnostusta vasta nyt noihin lastenohjelmiin,ennen meni oikeestaan vaan uutiset,tulosruutu ja formulat!

Pienempi pääs eilen jopa eteenkipäin,tähän asti on kulkenu ku rapu!Siitä se lähtee...

Nyt on mentävä! :wave:
 
:D :flower: tervetuloa tuutikki!

:D heh minutkin hyväksyttiin takas tänne.... jostain syystä en päässyt 2plussan sivuille ollenkaan muutamaan päivään.

lapsimessut takana ja äitikin alkaa jo toipumaan. Kauheet jonot jokapaikkaan siellä.

Meillä ryömintä reviiri laajentui ma kun aamukahvia juodessa neiti ryömi olohuoneesta keittiöön. Nureskeli kovasti siinä meille että moikka kuka tuli kurkkaan teitä. Ennen riitti pieni matka siskon barbin jalkoja mutustelemaan. :LOL:

Minä olen hakenut hoitopaikkaa 1.10 lähtien, tosin tiedän jo että jonossa ollaan. Joo mitähän sitä oli muuta... TÄytyy itse kanssa pomolle ilmoitella että jatkan tota lyhenettyä työaikaa tälläkin tytöllä. Vitsi täytyis alkaa hakemaan töitä lähempää.

HYVÄÄ VAPPUA!!!
 
Olen ma taalla jo pari vuotta asunut. Piti oikein miettia... =)

Vakersin tuossa juuri vaunujen ja rattaiden valimuotoa, eli siirsin sen pehmean pussin kopasta rattaisiin. Taytyy nyt pari paivaa koittaa kuinka sujuu, kun olis kivempi matkustaa ylihuomenna kokoontaittuvilla rattailla ilman kovaa koppaa. Junassa on niin pienet tilat. Varmaan tytto ihan mielellaan katselee maisemia kasvot menosuuntaan, kun vaunuissa on jo ollut tylsaa jonkin aikaa.

Ma en meinaa millaan tajuta kaikkia noita nipsuja ja neppareita noissa vehkeissa. Ahersin ja puhersin.. Tytto alkoi kitisemaan lattialla ja nostin sen sinne kaiken keskelle ja kyllapa oli hauskaa =)

Hyvaa vappua kaikille!
 
Moooi!
Mäkin taas pitkästä aikaa kirjoittelen. Ollaan koko perhe oltu vuorotellen kipeenä. Nyt kaikki kuitenkin terveenä, jee.

Mä olin 3vee tytön kaa lapsimessuilla. Ihan kivaa oli, vaikka porukkaa oli aivan älyttömästi. Ihan kivaa oli olla tytön kaa kahestaan.

Meillä poika ei pahemmin liiku. Edelleen osaa vaan kääntyä vatsalta selälleen. Mutta kaikki ajallaan.

Tänään ollaan kotona. Grillaillaan ja ollaan vaan. Kaveriperhe tulee jossain vaiheessa kylään. Huomenna mennään jossain käymään, jos olisi jotain nähtävää lapsille.

Sunnuntaina on tytön 3 vee synttärijuhlat. Mitähän sitä taas tarjois..? Ehdotuksia?

Hauskaa vappua!!!
 
Tervetuloa tuutikki71!

Ihan pikaseen vaan tulin toivottelemaan vappuja kaikille :wave:
Me täällä räkätaudin keskellä vietetään ihan vaan kolmistaan vappu. Huomenna olis kiva hyvällä säällä mennä ulkoilemaan jonnekin päin.
Mutta nyt syömään,
M&A
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista.
Vappua juhlittu simalla ja munkilla sekä lämpöisellä säällä. Oltiin tänään heurekassa vauvan ja ekaluokkalaisen kanssa, jalat ovat aivan vetelät. Hienosti jaksoi pieni mies mukana olla, rattaissa katseli ihmeissään..
Ihanan vihreää alkaa jo etelä-suomessa olla...
 
Nyt olis sitten synttärit juhlittu. Kyllä taas tuli kivoja lahjoja, liukumäki tais olla mieluisin. Vappua sit vähän eilen illalla "juhlittiin", terassilla istuskeltiin ja muutama lonkero tuli nautittua =) Tänään käytiin tossa kylällä vappumarkkinoilla, eipä sielä nyt ihmeellistä, mutta pääsipä pojat ihmisten ilmoille. Kiitos onnitteluista vimpula05&07

Täytys kans pikku hiljaa ruveta tota töihin menoa miettimään, kelan sivuilla käydä laskelmia tekemässä. Ei kyl yhtää huvittais töihin mennä..! Eilen tossa naureskeltiin, et jos pojat menee elokuussa hoitoon, niin voi sitä onnellista hoitotätiä...akseli tuskin vielä kävelee ja sit esikko menee vippulat vinkuen.. :LOL: Eikös se 2 kuukautta ennen pitäsi töihin ilmoitella!??

Mut mä meen jotain vielä mutustelemaan ja tv:stä muodon vuoksi katsomaan..öitä!

mamma&akseli
 

Yhteistyössä