*MARRASVAUVOJEN KEVÄTTAPAAMINEN 17.5.2008*

Hei saanko tulla vielä mukaan,vaik en ehdi enä juuri palstailla...?Tulisin kahden Tiian kans...Mä en saa enää aikarakoa palstajuoruiluun,mut voisin tulla tuona vklsukuloimaan piäkaupunkiseudulle.Ja voin tuoda jotain syömistä,kaupan tiskiltä...Ihan vaikka pullaa vaan
 
onko joku allerginen jollekin tai kasvisyöjä tai jotain muuta "ruokaongelmaa" omaava? Mietin vain että mitäs noihin salaatteihin laittais! Olis kiva et ainakin suurin osa pystyis niitä syömään:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
onko joku allerginen jollekin tai kasvisyöjä tai jotain muuta "ruokaongelmaa" omaava? Mietin vain että mitäs noihin salaatteihin laittais! Olis kiva et ainakin suurin osa pystyis niitä syömään:)

Mullahan on nyt ruokavalio muuttunu kun Eemeli on allerginen ja imetän,mutta ajattelin kyllä ottaa omia eväitä ettei kenenkään tarvitse noita mun juttuja miettiä, nyt on pannassa maito, kananmuna,kala ja riisi.
Itsekin ajattelin ihan sen täytekakunkin tehdä niin että siihen pohjaan tulee kananmunia ja jätän sitten itse syömättä. Voin herkutella jollain muulla ;)
 
Moi tuutikki71!
Vielä mahtuu mukaan. Olemme sopineet että jokainen maksaa osuutensa paikan vuokrasta eli 42,70e on vuokra ja se sitten jaetaan koko porukan kesken. Ei montaa lanttia tule maksettavaksi ;) Lisäksi sovimme että nyyttärimeiningillä edetään, joten jokainen tuo jotakin syömistä, juomista, tykötarpeita tms.
 

Yhteistyössä