Hakutulokset

  1. Tige

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Heippa täältäkin! Vielä olisi viikko lomaa jäljellä, sitten on paluu arkeen ja ajattelin heti mennä esimiehelle kertomaan raskaudesta. Tulen kuitenkin tarvitsemaan lomapäivän (tai palkattoman) sille päivälle, kun ajellaan Hyksiin ja se voi olla hyvinkin pian. Liikunnasta - itse koitan...
  2. Tige

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Hei! Varovasti raotan ovea ja tulisin mielelläni mukaan :) Pitkään olen teidän juttujanne sivusta seurannut ja nyt rohkaistuin. Esikoinen on -09 syntynyt terve poika, syntyi aikoinaan 38+2 viikoilla. Toiseni syntyi vuosi sitten syksyllä, kun rakenneultrassa todettiin hänellä monta erilaista...
  3. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Kiitos kaikille. Tosiaan lääkäri kertoi, että tässä on kyse vain huonosta tuurista. Kumpikaan meistä ei käytä päihteitä tai alkoholia ja muutenkin ollaan oltu tarkkoja sen suhteen mitä saa ja mitä ei saa syödä/tehdä raskausaikana. Kummallakaan ei ole suvussa mitään synnynnäistä sydämen...
  4. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Hei vaan pitkästä aikaa kaikille. En ole hetkeen käynyt, olen kokenut elämäni hirveimmät 2 viikkoa ja niiden myötä joudun nyt poistumaan joukostanne. Reilut 2 viikkoa sitten torstaina oli rakenneultra, odotettiin että kaikki on kunnossa, kuten oli niskaturvotus-ultrassakin. Tuolloin...
  5. Tige

    Talvihaalariasiaa???

    Molo kids on hyvä hoikalle lapselle. Omalla pojalla oli viime talvena molon toppahaalari ja tulee nytkin olemaan. Käytettynä olen sen ostanut ja tosiaan ei ole juurikaan miksikään mennyt. Ticketin välikausipuku meillä on myös, mutta siinä on jotenkin todella pitkä se niska-haara-väli...
  6. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    8+0 Poks! Poks! Mahakivut ovat olleet jo hyvän tovin poissa, en sitten tosiaan tiedä mitä olivat. Rankemman päivän päätteeksi kyllä huomaa, että juilii alavatsaa, mutta ei sillä tavoin. Oireet ovat aika vähäisiä; vessassa saa ravata vähän väliä, lämmin ruoka etoo (joten annokset ovat aika...
  7. Tige

    Mitä tämä on? Lähestyykö synnytys?

    Keho tyhjää suolta monesti ennen synnytystä, samoin supistukset voivat tuntua reisissä kipuina. Voihan niihin särkylääkettäkin ottaa.
  8. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Facebook-ryhmästä myös olisin kiinnostunut, ketkäs siihen nyt sitten kuuluvat? Että loputkin halukkaat pääsisivät mukaan :D
  9. Tige

    Tämä kivi lattia tulee olohuoneseen:) tänään haimme. Mielipide

    Tuo lattiahan on kuin piste i:n päälle, tosi kivan näköinen tulee varmasti :) En käsitä noita, jotka väkisin vääntämällä haukkuvat ja ivaavat.. :whistle:
  10. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Noniin, nyt on taas paremmin aikaa kirjoitella. Tervetuloa kaikille uusille :) Janon tunteesta, minulla sitä ilmenee myös. Ja itselläni on esikoisen odotusajoilta sellainen "odotus päivä päivältä"-odotusajan päiväkirja, jossa kerrotaan päivittäin miten vauva kehittyy ja mitä uusia oireita...
  11. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Nopea päivitys (.) Kaikki hyvin! Syytä kivuille ei löytynyt, mutta kohdusta löytyi viikkoja vastaava sikiö ja syke :heart: Kuulemma on hyvin tavanomaista, että raskauden alussa on koviakin kipuja, kohtu se siellä vain kasvelee :) Kohta Muumimaailmaan, vanhempani tulevat meille, joten en...
  12. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Voi miten ihania ultrakuulumisia :) Vaikkakin Päksylillä ensialkuun kammottava puhelu, käsittämätöntä toimintaa! Onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin :heart: (.) Minulle soiteltiin aamulla ultra-ajasta ja pääsen huomenna 8:30 ultrattavaksi. Kipuilu jatkuu edelleen ja muitakin oireita on. Välillä...
  13. Tige

    Mikä on sinun lemppari lastenvaatemerkki?

    Meillä on ulkovaatteissa Molo kids ja ticket to heaven. Popin vk-haalari olisi tarkoitus testata jossakin kohtaa. Sisävaatteissa suosikkeja ovat itsetehdyt, metsola, lindex ja moonkids.
  14. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Vesirokko on kohdallani sairastettu, käsittääkseni se on raskaanaolevalle hyvinkin vaarallinen? Kuten muutenkin aikuisena sairastettuna on suuremmat riskit ties mille. Jäykkäkouristusrokotuksesta en muistakaan :O Täytynee jossakin välissä selvittää milloin olen sen saanut. Kuvittelisin, että...
  15. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Elsiliini: Empäs kysellyt :D Mutta eipä tuo nyt niin tarkkaa ole :) (.) Menen tänään päivystykseen lääkärille, alavatsa särkee tosi kovasti jo kolmatta päivää putkeen. Välillä tekee vaikeaa kävellä edes pystyssä, kun niin sattuu. Katsotaan mitä siellä sanotaan, vähän pelottaa. Eilen jo odotin...
  16. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Allergialääkkeistä, mulle sanoivat neuvolassa, että cetiriziniä saa käyttää, samoin reseptivapaita nenäsuihkeita. Apteekissa eivät myy mitään, mikäli kuulevat, että on raskaana, mutta neuvolantäti tosiaan lääkäriltä noista kysyi. Samalla sanoi, että on parempi, että äiti saa hengitettyä hyvin...
  17. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    (.) Neuvolasta soittelivat, kuten arvasin, en pääse kunnalliseen ultraan, koska raskauduin suht normaalista kierrosta. Katsotaan sitten ultrassa mitä sanotaan lasketusta ajasta. Voi olla, että meillä jää alkuraskauden ultra nyt kokonaan väliin, kun se, johon yksityiselle menisimme, on lomalla...
  18. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Voi Marlin, kamalaa kuulla tuollaisia uutisia :( Yritä jaksaa! :hug: Wiitahepo, liikaa huonoja uutisia nyt, Pakko sen sykkeen on löytyä maanantaina! :hug: Etelänhetelmä, Onnea, Onnea, Onnea! Aivan ihanaa! :heart: (.) Soitin tänään neuvolaan, ensimmäinen aika on 31.7. Kyselin...
  19. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    L.O.V.E Tsemppiä ekaan neuvolaan :) Muutama viikko menee lopulta äkkiä, eiköhän ne äänet ala dopplerillakin kohta jo kuulumaan. Voi Marlin, käy ihmeessä tarkistamassa vielä, ennen kuin luovutat. :hug: Hikoilusta, minäkin olen huomannut järjettömän hikoilun milloin mistäkin syystä ja...
  20. Tige

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Maarit* kiitos vinkistä, voisinkin hyvin kysäistä, jos neuvolan kautta pääsisi varhaisultraan. Tosiaan kierrot ovat vaihdelleet mennen tullen ja edellisessäkin raskaudessa la muuttui reippaasti ultratessa. Ristiäiset esikoisesta pidettiin ev.lut. kaavan mukaan, eiköhän tämän kohdalla tehdä...

Yhteistyössä