Tämä kivi lattia tulee olohuoneseen:) tänään haimme. Mielipide

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
sä olet niin läpinäkyvä. Kaikki näkevät, että et todellakaan ole onnellinen. Miten sinä et sitten osaa iloita täällä jostain esim. lapsesi edistysaskeleesta? Kaikki onnellisuus sulle on vain materiaa ja rahaa. Miksi et hehkuta onnestasi miehen ja lasten kanssa? Siksi kun siihen ei ole aihetta. vain raha tuo sulle onnea. Näin se vaan on eikä tarvitse olla edes psykologi. Mulla on eräs samanlainen ystävä. Rahaa on, hieno talo, hienoja autoja, mutta muuten vaikuttaa onnettomalta. Mieskin on kunnollinen, mutta aina töissä. Lapsia tehdään vain statuksen takia ja tottakai heillekin rahallisesti suodaan mitä ikinä lapsi vain voi toivoa.
Mä sanoinkin etten ole, olen onneton, elämää kamala:xmas:
 
Venakko Milanna
Noin ihanan isoon tilaan oisin laittanut jotain tällaista lattiaa, tummana


Kivilattia osaa olla tosi kylmä ja sellasen lämmitys Suomen oloissa vie rahaa, ellei omaa jotain nykyiaikasta ja fiksua lämmitysmuotoa.
me otimme selvän että just oikea kivilatti ja lattia lämmitys olisi pahaa, tää on sama vaihtoehto kuin lamonaattikin tai parkeetti:)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26696398]Kusta tarkoittaa virtsaamista/pissaamista.

Eaimerkiksi voi sanoa että "lattialle on kustu", joka tarkoittaa että lattialle on pissattu. Kannattaisi vähän opiskella suomea, ettei tule väärinkäsityksiä.[/QUOTE]

Sinunkin kannattaisi opetella suomea ennenkuin alat Venakolle vittuilemaan.
Eaimerkiksi sanaa ei suomen kielessä ole, ESIMERKIKSI taas on. Niin että kannattaisko hiukan opetella suomee, daa!

Te jotkut olette kyllä kummallisia. Venakko kirjoittaa tosi ymmärrettävää suomea ja ainakin YRITTÄÄ tulla ymmärretyksi. Toisin kuin te idiootit, jotka tartutte jokaiseen toisen kirjoitusvirheeseen ja naljailette minkä ehditte.
Noinko mielestänne on hyvä opettaa toiselle ihmiselle vierasta kieltä...Aina kun hän tekee virheen, kauhea mollaus ja haukkuminen päälle.

Tasan tarkkaan tajusit että Venakon oli tarkoitus kirjoittaa KUTSUN, näppisvirheitä tulee ihan SUOMALAISILLEKIN. Mene itseesi ällötys!
 
  • Tykkää
Reactions: Muua
me otimme selvän että just oikea kivilatti ja lattia lämmitys olisi pahaa, tää on sama vaihtoehto kuin lamonaattikin tai parkeetti:)
Eikö se lattia sit ole tosi kylmä? Sori mut en voi mitään, nyt kuvittelen mummolatyyliset kirjavat räsymatot komialle kivlattialle ja jo ovensuussa vieraille jaetaan paksut villatöppöset jotta tarkenee :D

Ei vaan meillä oli marmorilattia. Alakerrassa se oli tosi kylmä jos huoneiden lämmitys oli alhainen. Oikeastaan aina makuuhuoneiden ulkopuolella tuli pidettyä tohveleita jalassa.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26699502]Laita sitten kuva valmiista :) Mä olen suunnitellut meidän pikkueteisen remppaa kolme viikkoa, enkä vielä ole ehtinyt kauppaan asti. Ihailen ihmisiä, jotka osaavat tarttua toimeen :)[/QUOTE]

Laitan, kiitos sinulle=)
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26699559:
Kuinka korkeaksi tuo katto nousee tuossa olohuoneen kohdalla? Ilmeisesti siis kuvasta arvioiden ainakin on kattoon asti avointa tilaa sen kohdalla?
Pisin on muistaksen 8-9metriä:D eli aika pitkää
 
ihan sama
No onko sillä nyt kellekään mitään merkitystä mitä laattaa tai materiaalia Venakko torppaansa pistää. Ei kai se ketään voi henkilökohtaisesti haitata onko lattiat kylmät, rumat tai vaikeat pitää puhtaina. Omapahan on ongelmansa.
 
Venakko Milanna
No onko sillä nyt kellekään mitään merkitystä mitä laattaa tai materiaalia Venakko torppaansa pistää. Ei kai se ketään voi henkilökohtaisesti haitata onko lattiat kylmät, rumat tai vaikeat pitää puhtaina. Omapahan on ongelmansa.
no mä kysyin mielipiden:). Mutta toisalta kukaan ei tosissaan tietä onko lattia kylmä. Meillä oli kivilattiat vaihtoehtona, mutta Suomi talveeksi ne on huonoja, siks löysimme lattian joka näyttää siltä mitä haimme ja kylmä se ei oo, kun meillä on lattialämmitykset joka paikassa ja se lattia juuri sopiiva
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26699640:
Kuinka korkealla teillä on sillä seinällä ikkunat, ja kuka ne pesee? :D

Meillä jää olohuoneen kohdalta myös avoimeksi kattoon asti, ja minä stressaan jo ikkunanpesusta, vaikka koko homma on vasta arkkitehdin pöydällä.. :xmas:
Oliko jotain 5-6 metria sinne:) nosturilla vaan pääse:D. Nyt pakko kun täällä tehdään remontin ne taas pestää. Mutta meillä hallissa onneks 2 nosturi autoa löytyy :LOL:
 
"vieras"
Minua ei haittaa kielioppivirheet, ei kansalaisuus eikä varaus, mutta minua ärsyttää suuresti ihmiset jotka kuvittelevat olevansa muita parempia tai kun kehuskelevat muiden kuin omien varoilla. Toivottavasti miehellä on avioehto....
 
no jooo
Oliko jotain 5-6 metria sinne:) nosturilla vaan pääse:D. Nyt pakko kun täällä tehdään remontin ne taas pestää. Mutta meillä hallissa onneks 2 nosturi autoa löytyy :LOL:
Teiltä löytyy sitä ja tätä.... Kaikkea löytyy mitä rahalla saa. Onko kivaa leuhkia täällä sellaisille, joilla oikeasiti ei ole varaa asua edes omassa asunnossa? En puhu itsestäni, mutta tunnen monta oikeasti köyhää ihmistä, jotka tekevät työtä, mutta silti ei rahat riitä =(
 
"vieras"
Eikö se lattia sit ole tosi kylmä? Sori mut en voi mitään, nyt kuvittelen mummolatyyliset kirjavat räsymatot komialle kivlattialle ja jo ovensuussa vieraille jaetaan paksut villatöppöset jotta tarkenee :D

Ei vaan meillä oli marmorilattia. Alakerrassa se oli tosi kylmä jos huoneiden lämmitys oli alhainen. Oikeastaan aina makuuhuoneiden ulkopuolella tuli pidettyä tohveleita jalassa.
Meillä on lattialämmitys ja kyllä keittiön/eteisen kivilattia on lämmityskaudella paljon lämpöisempi kuin esim. laminaattilattia. Että se siitä kylmyydestä..
 

Yhteistyössä