Tämä kivi lattia tulee olohuoneseen:) tänään haimme. Mielipide

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
llll
Ja otan kriitikkiä vastaan:). Mutta turhaa meille sanoa ettei meille tarvi ostaa 2 taloa, se on meijän valinnat. Myös ihme, kun joku harmaa täällä tiedä mun onnesta mitään. Itseasiassa olen ja sellainen tunne että aika onnellinen nainen, oman kullan kaa ja kun on ihania lapsia ja kaikki mitä haluan...ja tuon onnellisuus esillekin, koska olen onnellinen
jooo...just...
onnea on niin monenlaista.
 
"..."
nyt hetki taas vapaa:)

Niin valkoista ei tulee, kun meillä on eri sisustus haku tänne ja rotinki kalusteet oli hetkeks tuotu terrasilta:D, eikä meille tuu nää kaluste tai sisustus...

Joku huusi talon arvosta, voi voi, huoh... eli kukaan ei edes tiedä mitä meillä kaikki löytyy ja miks talon arvo on mikä on ja se on 1miljoona 200tonnia arvo, minimi hinta 900000e....

niin ja kiitos kaikista mielipiteistä
Suomen kamaralleko vai rajan taakse talot tulevat?
 
Venakko Milanna
Et sinä ole oikeasti onnellinen. Kaikkihan näkee ja voi lukea, että paikkaat jotain jatkuvasti ostamalla lisää ja lisää.... Onni on ihan muuta kuin ostamista. On sulla lapset, mutta ei aikaa heille. Sulla on rahaa, mutta rahalla ei saa kaikkea, esim. onnellisuutta ja turvallisuuden tunnetta. Sun kirjoituksias seuranneena tiedän tarkalleen mitä sulla on ja mitä ei. Näin se vaan on.

No sovitaan niin etten ole onnellinen=), en halua sulle pahaa mieltä illaksi tuoda ja pettymystä:xmas:
 
Turkilmas
Mun mielestä aivan ihana valinta ja sopii taloonne tosi hyvin. Samoin tykkäsin tosi paljon aiemmin linkittämästäsi keittiökuvasta.

Mutta... nuo myöhemmin linkittämäsi kuvat hakemastanne tyylistä ei vastaa paljonkaan niin keittiötä kuin tuota lattiavalintaakaan. Noilla teidän tekemillä valinnoilla tulisi sellaista ihanaa luonnollista maalaistyyliä, kerrassaan ihanaa. Kun taas nuo laittamasi inspiraatiokuvat huokuu sellaista vähän tummempaa, synkkää ja arvokasta. Tuon tyylin kanssa valitsisin sekä erilaisen lattian että keittiön.

Se, kumpi tyyli sopii paremmin taloonne, lienee makuasia. Itse näkisin luonnollisen maalaissisustuksen sopivan tuonne kuin nenä päähän. Ei siis mitään romantiikkahörhellystä, vaan sellaista reilua rouhetta ja patinaa.
 
"juupa juu"
[QUOTE="niin";26696134]Ei sun tarvii ymmärtääkään. Ethän sä selvästikään ymmärrä kuin itseäsi. Ja pyysit meitä arvostelemaan lattian. Kestä siis kritiikki ylipäätään koko sun taloasi koskien. ja vaikka ostaisit kymmenen taloa eri tyyleineen niin ei se sulle sitä onnea tuo. Sulla on rahaa, mutta onni puuttuu. Sorry, taas, olen puhunut ja häivyn unten maille.[/QUOTE]

Mä olen havainnut sellaisen, että niillä kenellä oikeasti on rahaa ei sillä asialla leveile. Ei niiden tarvitse. Sen sijaan ne ketkä elävät toisten kautta leveilevät minkä ehtivät. Ei pahalla, mutta näin olen huomannut.
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina ja Bonaire
Venakko Milanna
Mun mielestä aivan ihana valinta ja sopii taloonne tosi hyvin. Samoin tykkäsin tosi paljon aiemmin linkittämästäsi keittiökuvasta.

Mutta... nuo myöhemmin linkittämäsi kuvat hakemastanne tyylistä ei vastaa paljonkaan niin keittiötä kuin tuota lattiavalintaakaan. Noilla teidän tekemillä valinnoilla tulisi sellaista ihanaa luonnollista maalaistyyliä, kerrassaan ihanaa. Kun taas nuo laittamasi inspiraatiokuvat huokuu sellaista vähän tummempaa, synkkää ja arvokasta. Tuon tyylin kanssa valitsisin sekä erilaisen lattian että keittiön.

Se, kumpi tyyli sopii paremmin taloonne, lienee makuasia. Itse näkisin luonnollisen maalaissisustuksen sopivan tuonne kuin nenä päähän. Ei siis mitään romantiikkahörhellystä, vaan sellaista reilua rouhetta ja patinaa.
Ongelmana se etten voi tasa tarkaan kertoa tyylistä joka meille tulee:). Ne kuvat on suurenpirtein mikä on tulossa. Kun itsekin tekemisessä juuri näiden kaalusteiden kaa, niin haluan ne nähdä eli tuoda omaan kotiin, mutta tyyli ei ole ihan samanlainen kuin kuvissa, mutta suuren pirtein. Ehkä 6kk päästä kaikki on valmiina niin pistän kuvia:D
 
"vieras"
Aika huvittavaa, kun linkittelet kuvia siitä millaista tyyliä haet ja sitten kuitenkin tekemäsi valinnat on ihan toisenlaisia kuin hakemasi tunnelma ja tyylisuunta on....

Mutta miksi tuollainen feikkikivi-laatta, joka ei voi edes näyttää aidolta kivilattialta?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26696295]Aika huvittavaa, kun linkittelet kuvia siitä millaista tyyliä haet ja sitten kuitenkin tekemäsi valinnat on ihan toisenlaisia kuin hakemasi tunnelma ja tyylisuunta on....

Mutta miksi tuollainen feikkikivi-laatta, joka ei voi edes näyttää aidolta kivilattialta?[/QUOTE]

ei se feikki oo. Mutta ihan kivilattia emme voi laita. Koska ne paikat mihin se tulee, se nosta liian korkealle, pakko aikamoinen muodonmuutos tehdä... sekä olimme tulikivissä ja olemme melko tilaneet kivet, mutta se oli todella epäkäytönölinen myös ja ei sopii
 
"noh"
ei se feikki oo. Mutta ihan kivilattia emme voi laita. Koska ne paikat mihin se tulee, se nosta liian korkealle, pakko aikamoinen muodonmuutos tehdä... sekä olimme tulikivissä ja olemme melko tilaneet kivet, mutta se oli todella epäkäytönölinen myös ja ei sopii
Feikkikivi nostaa liian korkealle, aito kivi ei? Miksi kivi ei sovi mutta feikkikivi sopii? Onpas outoa...
 
"vieras"
6 kk:n päästä olet jo muuttmanut mielesi eikä sisustuksesta tulekaan tätä esittelmääsi tyyliä, eli jäädään odottelemaan niitä valmiskuvia, tai voi olla että ei koskaan nähdä. Edellisessäkään huushollia ei saatu valmiiksi kun jo jotakin piti muuttaa. Harmi, kun nyt olisi Älvaria paremmat raamit laittaa. Olen sanonut tämän aiemminkin mutta sanon taas, sinulla on Venakko ilmeisesti paljon visioita yksityiskohdista joita olet nähnyt sisustuslehdistä- omaan kotiin et vain oikein osaa toetutttaa kokonaisuutta, noin isoon tilaan se vaatii kunnon suunnitelmaa ja sitä sinulla ei ilmeisesti ole vaan piiperrät vähän sitä sun tätä taas.

Voit toki Venakko kertoa onnestasi jos onnellinen olet (toivotaan niin)- mutta onko se pakko tehdä leveilemällä miehesi rahalla ja omaisuudella? Sillä tavalla se ei oikein vakuuta vaan vaikuttaa ihan joltakin muulta.
 
=D
No mielestani meillä on kivitalo (kateelliset kutsuu siporeksiksi), ja meillä kivilattia, taitaa tosin olla laattaa. Voi voi älvsbystä tai kastellin lautaladoista huudeltuna ihan sama...
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26696461]6 kk:n päästä olet jo muuttmanut mielesi eikä sisustuksesta tulekaan tätä esittelmääsi tyyliä, eli jäädään odottelemaan niitä valmiskuvia, tai voi olla että ei koskaan nähdä. Edellisessäkään huushollia ei saatu valmiiksi kun jo jotakin piti muuttaa. Harmi, kun nyt olisi Älvaria paremmat raamit laittaa. Olen sanonut tämän aiemminkin mutta sanon taas, sinulla on Venakko ilmeisesti paljon visioita yksityiskohdista joita olet nähnyt sisustuslehdistä- omaan kotiin et vain oikein osaa toetutttaa kokonaisuutta, noin isoon tilaan se vaatii kunnon suunnitelmaa ja sitä sinulla ei ilmeisesti ole vaan piiperrät vähän sitä sun tätä taas.

Voit toki Venakko kertoa onnestasi jos onnellinen olet (toivotaan niin)- mutta onko se pakko tehdä leveilemällä miehesi rahalla ja omaisuudella? Sillä tavalla se ei oikein vakuuta vaan vaikuttaa ihan joltakin muulta.[/QUOTE]
Sulla joku pakko oiree mun miehen rahoista. Kannataks jo rauhoittua ja keksittyä vaikka omia rahoja hakemaan. Palstalla ne ei tuu
 

Yhteistyössä