Hakutulokset

  1. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    ..muuten neiti on ihan hyvin kehittynyt.on ihan ikätasollaanimetin 1v 4kk asti viikko oli huutoa :D imetys kun loppui niin yö unetkin parani heti ja nukkuu koko yön hyvin.heräilee klo 8-9 paikkeilla :p uhma on kova ja voi vitsi mitä huutoa jos menen vahingossakaan esim.nostamaan hihoja kesken...
  2. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    olen täällä teidän kanssa kirjoitellu odotusaikana.eksyin pitkästä aikaan tänne kaksplussaa ja pitihän sitä tulla katsomaan mitä teille kuuluu!:D saana on nyt 1v7kk .ongelmia alkoi tulemaan neidille 5kk ikäisenä.on suolisto ongelmia,maksa arvot oli koholla(sittenmin laskenut)...
  3. P

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    hei!kaikki syysmassukoiden odottelijat :wave: tulin toivottaa teille onnea odotukseen :heart: itsekkin n.tasan vuosi sitten liityin tänne syysodottelijoihin..laskettuaikani oli 20.9 ja tyttöni tuli30.9kohta 4kk suloinen käärö :heart: :heart:
  4. P

    Aika monen isä on kuollut tuossa ketjussa :(

    minunkin isä kuoli alkoholiin.3vuotta tulee tammikuun 23pvä.tyttären synttärit on 25pvä.. :(
  5. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    saanasta kuva =)
  6. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    heipsistä !en ole käynytkään täällä sivuilla,viimeksi tuli ilmoitettua tytön syntymä :ashamed: ja voi vitsit et aika hurahtanut. zalsa itse käyn lasten kanssa avoimessa päiväkodissa siellä on kivaa puhaa lapsille ja aikuiset voivat turista keskenään.joka päivälle on jotain ohjelmaa...
  7. P

    Mä en ole koskaan ircannut,

    en ole minäkään.............. :xmas:
  8. P

    kuinka kauan olet ollut äiti ja kuinka monelle?

    kohta 9vuotta äitinä!kolme on lapsia.
  9. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 lokakuussa...vielä viimeiset pullat uunista ulos***

    kaikille nyt kovasti suppareita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! laitan illalla synnytys stooria. ja onnittelut kaikille vauvaantuneilla :flower: :heart: pehmis ja neitimme 4vrk
  10. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 lokakuussa...vielä viimeiset pullat uunista ulos***

    ja mayahle paaljon suppari tuulia!!olis jo sinunkin korkea aika.. =)
  11. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 lokakuussa...vielä viimeiset pullat uunista ulos***

    TYTTÖ TULI 30.9 klo:03:47 3845g ja 52cmlaitan huomenissa kertomusta,joka oli aikamoinen :whistle: tänään kotiuduttiin.
  12. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    täällä on supistellut pari tuntia säännöllisesti 5min välein :D yritän vielä kärvistellä sitten matkaan jorviin :D :wave:
  13. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    tiinuliini hyvä,että kaikki oli kunnossa!kotona vielä ollaan.on aika kipeitä supistuksia,muttei ole säännöllisiä.pystyin tossa päiväunetkin ottaa.verta ja limaa tulee joka kerta vessan käynnin yhteydessä.
  14. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    ja riikka oiskohan nyt sinunkin aikasi.. ;)
  15. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    täälläkin on vihdoinkinkin "jotain" tapahtumassa =) yöllä tipahti pönttöön limatulppa ja sen jälkeen on verta ja limaa tullut :x supistellut on ihan kivasti viidestä asti.täytyy nyt toivoa,ettei lopahtaisi. axdalle onnea matkaan :flower: :flower: pehmis 41+2
  16. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    riikka mukana ollaan =) :wave:
  17. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    tiinuliini toivottavasti kaikki on kunnossa :hug: ja varmasti onkin niinkuin mayah sanoi olisivat muuten tänään pyytänyt.
  18. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    toivottavasti nawi saisit jäädä!kiva juttu pienpapu että pääset tiistaina =) eipä ole enään kauaa =) ellei jo aikaisemmin tule! tänään olen pessyt pari mattoa,siivonnut koko kämpän ja käyny kyläilemässä..ja pari supparia vaan tullut :headwall: :headwall:
  19. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    cora mulle on tullut saman verran painoa :kieh: taidanpa taas tapella pari vuotta ylimääräisten kilojen kanssa :D mullakin menee vain yhdet kengät jalkaan.. en minäkään kykenisi vessattomaan yöhön.yritän pidätellä,mutta sit olo jo menee tuskaiseksi ja alkaa myös supistelee.välillä kyllä pystyn...
  20. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    ja päivään herätty,hyvin nukutun yön jälkeen..huoh :wave: saas nähdä,kukas meistä vähäisistä seuraavaksi lähtee ;) onnittelut meripihkalle ja miukulle :flower: mä lähden nyt lyllertäen tonne keittiöön aamupalalle.jalat kun on niin turvoksissa,eikä ole laskenut.nestettä vaan...

Yhteistyössä