Lunatic
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
kaikille niille jotka ovat isänsä menettäneet syystä tai toisesta...
Koitetaan jaksaa... :hug:
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
kaikille niille jotka ovat isänsä menettäneet syystä tai toisesta...
Koitetaan jaksaa... :hug:
minunkin isä kuoli alkoholiin.3vuotta tulee tammikuun 23pvä.tyttären synttärit on 25pvä..Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:mulla molemmat isät kuoli alkoholiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei ole totta, peesi. Ihan sama homma, 13 vuotta sitten kuoli mun isä ja viinaan ryyppykavereiden kämpässä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun isä kuoli 13v. sit alkoholiin.. pitäkää huolta kevereistanne jos ja kun olette alkoholin vaikutuksen alaisena!!! pahimmassa tapauksessa voi henki mennä..
Kynttilän vien tänään tai huomenna haudalle. Se on kumma vaikkei tyttöni ole koskaan pappaa nähnyt, se on sille silti tärkeä ja se usein jopa ikävöi pappaa... ihan kun tuntis sen silti.... mystistä. Puhui myös papan kuolemasta kun oppi puhumaan.. ihmetteli miksei poliisit vieneet pappaa nopeemmin lääkäriin... kukaan ei ole sille mitään papan kuolemasta puhunu. Puistatti oikein.
minunki isä kuoli alkoholiin :/ ja se tässä vihastuttaakin tavallaan..ilman alkoholia mulla oes viä isä.
Miun isä kuoli 5 vuotta sitten syöpään. Ikävä on edelleen tajuttoman kova. Kuopus ei ehtinyt pappansa koskaan nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:mun isäni kuoli 6 vuotta sitten syöpään ja edelleen on kova ikävä ja tulee lähes viikottain vastaan asioita mitä pitäs isältä kysyä kun ois ainoa ihminen joka ne asiat tietäs :'(
kiitos shadille kynttilästä :hug:
onko sun lapsilla monta isää ja kaikki kuollut?Alkuperäinen kirjoittaja ellu68-harmaana:Minun isä kuoli -99 kesällä. Haudattu 880km päähän joten sisko vie minunkin kynttilän haudalle. Lasteni isä(t) haudattu 10 ja 20km päähän. En käy heidänkään haudoilla. Poltan kynttilää takapihalla.
Tuosta äänestä, mä itkin toissapäivänä kun tajusin että oon melkein unohtanut miltä mun isän ääni kuulosti :|Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:Mun isä kuoli maaliskuussa. Ei parempaa ja ihanampaa isää voi olla. Aina muistaa sen miten isä lohdutti jos oli paha mieli jostakin, sanoi aina älä itke tyttöni, vielä aikuisenakin...
Just eilen illalla mietin että miltä se isän ääni kuulosti ja ihan hyvin sen vielä muistin.
Aivan järkyttävä ikävä..... :'( :'( :'(