Aika monen isä on kuollut tuossa ketjussa :(

  • Viestiketjun aloittaja isin tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Sirkkeli
Löysin eilen isäni kuolleena kotoaan. Menin kämppään huoltomiehen kanssa, koska en saanut enää mitään yhteyttä isääni. Varmaankin sairaskohtaus, mihin kuoli ;(
 
Mun isä kuoli muutama vuosi sitten alkoholin ja mielialalääkkeiden yliannostukseen... Löydettiin erään tavaratalon wc:stä.. Oli hiukan karua kauniina aurinkoisena talviaamuna kun pojan kanssa olin lähdössä ulos, ja poliisi soitti uutisen. :( Ikävä on kova, varsinkin nyt kun tämä uusi tulokas ei tule vaaria koskaan näkemään.
 
mun isäni kuoli 6 vuotta sitten syöpään ja edelleen on kova ikävä ja tulee lähes viikottain vastaan asioita mitä pitäs isältä kysyä kun ois ainoa ihminen joka ne asiat tietäs :'(


kiitos shadille kynttilästä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun isä kuoli 13v. sit alkoholiin.. pitäkää huolta kevereistanne jos ja kun olette alkoholin vaikutuksen alaisena!!! pahimmassa tapauksessa voi henki mennä.. :(
Ei ole totta, peesi. Ihan sama homma, 13 vuotta sitten kuoli mun isä ja viinaan ryyppykavereiden kämpässä.

Kynttilän vien tänään tai huomenna haudalle. Se on kumma vaikkei tyttöni ole koskaan pappaa nähnyt, se on sille silti tärkeä ja se usein jopa ikävöi pappaa... ihan kun tuntis sen silti.... mystistä. Puhui myös papan kuolemasta kun oppi puhumaan.. ihmetteli miksei poliisit vieneet pappaa nopeemmin lääkäriin... kukaan ei ole sille mitään papan kuolemasta puhunu. Puistatti oikein.

minunki isä kuoli alkoholiin :/ ja se tässä vihastuttaakin tavallaan..ilman alkoholia mulla oes viä isä.
mulla molemmat isät kuoli alkoholiin
:(
minunkin isä kuoli alkoholiin.3vuotta tulee tammikuun 23pvä.tyttären synttärit on 25pvä.. :(
 
ellu68-harmaana
Minun isä kuoli -99 kesällä. Haudattu 880km päähän joten sisko vie minunkin kynttilän haudalle. Lasteni isä(t) haudattu 10 ja 20km päähän. En käy heidänkään haudoilla. Poltan kynttilää takapihalla.
 
pitkä kiekko harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
mun isäni kuoli 6 vuotta sitten syöpään ja edelleen on kova ikävä ja tulee lähes viikottain vastaan asioita mitä pitäs isältä kysyä kun ois ainoa ihminen joka ne asiat tietäs :'(


kiitos shadille kynttilästä :hug:
Miun isä kuoli 5 vuotta sitten syöpään. Ikävä on edelleen tajuttoman kova. Kuopus ei ehtinyt pappansa koskaan nähdä.
Joskus kun ikävä on valtava, kuuntelen Neljän Ruusun Veri- biisiä. Tosi koskettava ja itku tulee vieläkin joka kerta.
Iskä on haudattu n. 10 km päähän, haudalla käyn usein. Olin iskän tyttö ja menetys on valtava.
 
BFM
Minun isäni kuoli 13v sitten kerta laakista sydänkohtaukseen.Oli "vasta" 50-vuotias yh-isä.Minä 15v ja veljeni 19v jäätiin siinä sit kaksin opetelemaan elämää....

Pakko mainita et se oli täysin alkoholiton ja harrasti liikuntaa,MUTTA ne "perinteiset" suomalaiset ruoat koitui kai kohtaloksi...
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ellu68-harmaana:
Minun isä kuoli -99 kesällä. Haudattu 880km päähän joten sisko vie minunkin kynttilän haudalle. Lasteni isä(t) haudattu 10 ja 20km päähän. En käy heidänkään haudoilla. Poltan kynttilää takapihalla.
onko sun lapsilla monta isää ja kaikki kuollut?
 
Isän tyttö
Mä olin kanssa isän tyttö. Työskentelin isäni kanssa yli 7 vuotta yhdessä. Isä kuoli vuonna 2000 yllättäen sydänkohtaukseen, liian nuorena, alle 60-vuotiaana. Ikävä on suunnaton edelleen. Huomenna menen viemään kynttilän isän haudalle.
 
Mun isäni kuoli 18-vuotta sitten.
Siellähän mätänee rauhassa (tai on jo mädäntynyt).
Ei tulis mieleenikään lähteä viemään kynttilää haudalle, joulunakin pistän ukon ja lapset asialle vaan siksi, kun se kai kuuluu asiaan!!!!!!!
 
Mun isä kuoli maaliskuussa. Ei parempaa ja ihanampaa isää voi olla. Aina muistaa sen miten isä lohdutti jos oli paha mieli jostakin, sanoi aina älä itke tyttöni, vielä aikuisenakin...
Just eilen illalla mietin että miltä se isän ääni kuulosti ja ihan hyvin sen vielä muistin.
Aivan järkyttävä ikävä..... :'( :'( :'(
 
sisko ja kummitäti
Halaus teille kaikille.
Minun isäni onneksi elää, mutta veljeni kuoli viime vuonna. Pienet lapset jäi (4 lasta) ja ovat olleet taas kovasti mielessäni, kummilapseni varsinkin... Surullinen on isänsä menettäneiden isänpäivä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:
Mun isä kuoli maaliskuussa. Ei parempaa ja ihanampaa isää voi olla. Aina muistaa sen miten isä lohdutti jos oli paha mieli jostakin, sanoi aina älä itke tyttöni, vielä aikuisenakin...
Just eilen illalla mietin että miltä se isän ääni kuulosti ja ihan hyvin sen vielä muistin.
Aivan järkyttävä ikävä..... :'( :'( :'(
Tuosta äänestä, mä itkin toissapäivänä kun tajusin että oon melkein unohtanut miltä mun isän ääni kuulosti :|
Oikein yritin palauttaa muistiin ja muutamat sellaset iskän lempihokemat muistan.
Eikä mun isän kuolemasta ole kuin kaksi vuotta.
Nytkin itkettää, isä oli todella rakas :'(
 
näinkin voi olla
Otan osaa. Mä en tiedä onko mun isä elossa vai kuollut. En edes halua tietää. Pahoinpiteli mua ja melkein tappoi mun äitin. Joutui linnaan kun olin 6v, sen jälkeen en oo nähny.
 
cata
meidänkin ukko läks alkoholin takia,haudalle pääsee muutaman kerran vuodessa(500km)tavallaan olin helpottunut kun hän lähti,ei tarvinnut enää läheisten kärsiä,toisaalta surettaa että vuosia olisi ollut jäljellä kuinka monta.....ja sitä suren,että alkoholi vei meiltä isän jo silloin kun olimme pieniä.....noh taitaa olla suku vika,ko hänen isänsäkin kuoli lopulta alkoholismiin ja isän veljet molemmat alkoholisteja....no kaipa siihen on jollain tavalla tottunut,vaikka ei pitäisi,mitä muutakaan olisi voinut tehdä?raahata aikuista miestä AA-kerhoon?tuskinpa....jos et itse myönnä että ongelmia alkoholin suhteen on ei kukaan muukaan voi auttaa...
 

Yhteistyössä