Hakutulokset

  1. T

    Ovis testeistä

    eli hyvin ovat toimineet. Kätevän pieniä, ei turhia muovia ympärillä. joskus olen tehnyt jopa töissä, ja sitten vaan miehelle viestiä, että on paikalla. Nopsaan se babyplus.fi myös toimittaa. Joten jees.
  2. T

    mammaksi.fi ovulaatio-testit,muiden kokemuksia luotettavuudesta..

    eli one step merkkiset ovat minulla näyttäneet hyvin ovulaation. Tosin raskaaksi en ole vielä tullut.... olen tykännyt eniten babyplus.fi nettikaupasta tilatuista.
  3. T

    ovulaatiotestejä suosittelen

    Siksi kun uskon kuin vuoreen ovistesteihin:-) Kiertoni on epäsäännöllinen, meillä on sitä suvussa muillakin naisilla. Siskoistani kaksi on noilla testeillä plussannut. Ja kovasti toivon, että kolmas kerta toden sanoisi kohdallani. Tsemppiä vaan kaikille muillekin testaajille, sekä niillekin...
  4. T

    ovulaatiotestejä suosittelen

    Minä olen käyttänyt babyplussalta tilattuja ja olen ollut tyytyväinen:-). Viimeiseen tilaukseen olin vahingossa antanut väärät osoitetiedot ja hoitivat homman todella ystävällisesti. Sivusto löytyy http://babyplus.fi joten siitä vaan kaikki tilaamaan ja bongaamaan:-) Muutenkin oon tilannut...
  5. T

    Raskaustestit netistä?

    eli tykkään kovasti babyplussan testeistä. Ovis löytynyt selkeästi. Minusta on tosi mukava kun netistä saa tilattua, marketista en ainakaan ostaisi ja apteekissa maksaa tuhottomasti:-)
  6. T

    ketju meille jotka aloittaa ovis-tikuttelun lähipäivinä...vai onko teitä muita?

    Moikka! Täällä ensiviikolle menee aloitus ja käytössä babyplus.fi:n ovistestit. Niistä olen kovasti tykännyt ja ovis löytynyt:-) Nyt on jo yrityskeroja sen verran takana, että on jotenkin hyvä tutina seuraavaan tikutukseen:-)
  7. T

    G: minkämerkkinen ovistesti?

    no, enpä minäkään sitten sylkitestiin sorru, vaan jatkan liuskoilla tyytyväisenä tikuttelua. Tänään kp 2, joten uuteen kiertoon.
  8. T

    G: minkämerkkinen ovistesti?

    Moi Hannillekin ja hienoa rouva pikkumyy! Täällä käytetään edelleen niitä babyplussan ovistestejä, kun kierto vähän heittelee, että mahdollisuudet olisivat parhaimmat.
  9. T

    ovulaatiotikuista..

    Onnea plussanneille! Minä tilasin babyplussalta paketin, jossa 18 ovistestiä ja 5 raskaustestiä, niin ei tarvitse ovulaatiotesteillä raskautta testailla. On sitten mahdollista raskautta parempi tutkailla ihan raskaustesteillä.
  10. T

    G: minkämerkkinen ovistesti?

    Heips kaikki! Babyplussat käytössä. Välillä olin tikuttelematta, mutta nyt on taas ovista bongattu ahkerasti :-) Jospa se tästä.... posiviista tulis raskaustestiinkin :heart:
  11. T

    Ovulaatiotestejä suosittelen

    Minulla myös Positiivisia kokemuksia:-)
  12. T

    Ovistestien suosittelut

    Toivottavasto hanni saa pian luvan tikutella! Minulla alkaa huomenissa metsästys.
  13. T

    Ovistestien suosittelut

    Moikka! Kävin eilen yskänlääkettä ostamassa apteekissa ja kysyin noita clinicin ovulaatiotestejä samalla, mutta ainakaan meidän kylällä ei niitä ollut:-) tilattua varmaan olisi saanut. Onneksi vielä edellisestä kierrosta on jäljellä jonkin verran babyplussan ovistestejä jäljellä, että pääsen...
  14. T

    Ovistestien suosittelut

    Moikka! Päädyin yhä edelleen tilaamaan liuskamallisia, sillä kuitenkaan tuo sylkitesti ei oikein vakuuttanut. Joten liuskoilla jatketaan:-) Onkohan se tosiaan mahdollista nähdä näillä ovistesteillä mahdollinen raskaus.... pähkäilee tiivanha
  15. T

    Ovistestien suosittelut

    Kiitos moonlight. Minuakin kiinnostaisi vielä tietää onko sylkitesti hyvä vrt tavallisiin ovistesteihin.
  16. T

    halvin ovulaatiotesti-raskaustesti tarjous olkaapa hyvät!

    Kiitti vastauksista. Laitoin kumminkin niin ison tilauksen vetään, että voi vaikka kerralla käyttää kaksikin kappaletta :laugh:
  17. T

    Ovistestien suosittelut

    Kun oli tuossa puhetta testailun ajankohdasta...Onkohan se tarkkaa ja suositeltavaa, että testaa aina samaan aikaan päivästä?
  18. T

    OVISoireet?

    Kiitos pinosta vinkkejä. Minä on ole vielä tunnistanut muutakuin ovistikkujen avulla. Mutta seuraavan kerran voisi oikein tikkujen kera tutkailla listan mukaan:-)
  19. T

    halvin ovulaatiotesti-raskaustesti tarjous olkaapa hyvät!

    Moi! Voikohan noita babyplussan testejä puolittaa, kun olen jostain lukenut siitä?
  20. T

    halvin ovulaatiotesti-raskaustesti tarjous olkaapa hyvät!

    Kiitos taas! Vaakasuorassa testin lukeminen on ihan hyvä vaihtoehto:-) Kovasti tässä odotellaan plussia :heart: Varmaan ihan riittävä on kun ovisviivat ovat samanvahvuiset.

Yhteistyössä