Ovistestien suosittelut

Tämä ketju olikin suora vastaus minun ihmettelyihini.

Kauhistelin perjantaina apteekissa noiden ClearBluen digitaalitestien hintaa. Ja täällä tuli aika negatiivista palautetta niistä. Pistin BabyPlussalle heti tilauksen vetämään tuosta tarjouspaketista (6 ovistestiä ja 3 raskaustestia)

Pamina Kiitos vinkeistä! Taidan itsekin käydä vielä investoimassa noihin digitaalisiin ja käyttää tuota samaa kaksoismenetelmää.

Tässä siis puhuu ihminen, joka vielä kuukausi sitten messusi ettei usko koko ovistesteihin. Kuulemma täyttä humpuukia ja huijausta. Kaikkea tämä kuumeilu teettää, pistää pään täysin pyörälle :LOL: Mutta kun 31 syntymäpäivä alkaa olla ihan nurkan takana, on ihan pakko laittaa vähän vauhtia tähän projektiin.
 
Moikka! Päädyin yhä edelleen tilaamaan liuskamallisia, sillä kuitenkaan tuo sylkitesti ei oikein vakuuttanut. Joten liuskoilla jatketaan:) Onkohan se tosiaan mahdollista nähdä näillä ovistesteillä mahdollinen raskaus....
pähkäilee tiivanha
 
Moikka! Itse olen käyttänyt mammaksin liuskatestejä. Sain siihen eilen kaksi lähes yhtä vahvaa viivaa, ainakin yhtä tasapaksua. Varmistin sitten digitaalisella testillä niinkuin joku oli täällä aikaisemmin ehdottanut, ja selvä ovisplussa se oli. Eli siihen liuskaan ei mun määritelmän mukaan tullut ihan aivan yhtä vahvoja viivoja, mutta melkein. Ja kuitenkin vahvempi viiva kuin koskaan aikaisemmin. Eli ei kannata olla ihan hirveen kriittinen sen viivan vahvuuden kanssa, vaan antaa mennä vaan heti kun se on mielestään jo erittäin vahva. Saiko kukaan selkoa mun sepustuksesta :whistle:

Tsemppiä metsästykseen :heart:
 
tuosta clearbluen käytöstä. Itse en ole käyttänyt, koska minulla ei ole ollut mitään syytä. Babyplussan testeillä tikitellut ja ovis on aina ilmestynyt.
Jostain luin, että tämä varmistamininen tapahtuu useimmila niin, että kun testiliuska näyttää plussaa, nin sitten kokeilee vielä clearbluen digitaalisella, että pitää paikkansa. Yhdellä liuskalla.
Mielestäni rahan haaskausta käyttää kahta eri merkkistä testiä, mutta jos vaikka joku lapsettumuushoito tms käynnissä...
Joten minä onneksi pärjään ainakin vielä hyvn noilla edukkailla babyplus-liuskoilla.
 
Moikka!
Itse sain viime kierrossa clinic ovistestillä vahvan plussan ja ajattelin nyt ostaa niitä lisää tässä kierrossa,kun ne niin hyvin mulla näytti oviksen viime kierron aikana,suosittelen niitä nyt teille muillekkin.

Onko kukaan kokeillut sylkiovistestiä,jos niin onko luotettava?
 
Mie olen tilannut noita mammaksin ovulaatiotestejä ja itse olen ainakin ollut niihin tyytyväinen.. tilasin viime viikolla taas uuden ovulaatio- ja raskaustestipaketin.. laitoin tilauksen torstaina ennen kahtatoista ja se paketti tuli jo seuraavana päivänä.. tässä kierrossa aloitin testaamisen jo sunnuntaina, päivää ennen kuin olisi ollut tarvetta ja tein testin joka päivä klo12 pintaan.. ja tänään vihdoin tuli kaksi yhtä vahvaa viivaa testiin.. :) aattelin varalta tehdä vielä huomenna yhden testin, vaikka tänään se toinen viiva alkoi muodostua jo 50 sekunnin kuluttua kastamisesta eli yhtä aikaa kontrolliviivan kanssa..
 
Kiva kun ovistesteistä löytyy näinkin paljon juttua:) En ole koskaan tilannut mammaksilta kun huomasin, että babyplussalla on piirun verran edullisemmat testit ainakin tällä hetkellä.
Sylkiovistestiä en ole ainakaan minä vielä kokeillut, enkä ehkä taida siitä niin innostunut olla....
onnea oviksesta peppi1981!
 
Moikka! Kiitos kaikille vastauksista. Kävin tänään apteekissa ja yhdyn kyllä Sanni30 viestiin:) Toisaalta olisi tehnyt mieli ostaa clearbluen testejä, mutta hinta kammoksutti kovasti. Joten taas lähti tilaus ennemmin babyplussalle, ja hyvinhän nuo ovatkin toimineet:) Ja clearblueen jos olisin laittanut rahani, en olis saanut aivan ihanaa vichyn kasvovoidetta:-D
 
Sama täällä moonlight =) Toki nyt olevan vain alkanut miettiä, että onko luteaalivaiheeni lyhyempi kuin 14 päivää, kun ovisplussa tulee yleensä kp 13 ja kierto noin 27 päivää..... Mutta luulisi sen olevan kuitenkin riittävä kiinnittymiselle?
 
Moikka! Kävin eilen yskänlääkettä ostamassa apteekissa ja kysyin noita clinicin ovulaatiotestejä samalla, mutta ainakaan meidän kylällä ei niitä ollut:) tilattua varmaan olisi saanut. Onneksi vielä edellisestä kierrosta on jäljellä jonkin verran babyplussan ovistestejä jäljellä, että pääsen alkuun, ennenkuin seuraava setti on kotiin kannettuna.
 
Meidänkään lähiapteekissa ei ole noita clinic-testejä, tosin en olis niitä tarvinnutkaan, mutta katsoin ihan mielenkiinnosta hyllyä. Onko joissain testeissä virtsa jäähdytettävä ennen testin tekoa? Ei ainakaan babyplussan ohjeissa mitään siitä sanota, onko nuo testit siis harvinaisen helppoja tehdä?
 
Moikka!
Mä ostin eilen ensi kiertoon clinic exultive ovistestipakkauksen,maksoi 23euroa ja pakkauksessa on 5kpl testejä ja nuo ensimmäiset käyttämäni clinic ovistestit oli liuskatestejä niin nämä eilen ostamani eivät ole liuskatestejä,ettei tarvitse pissata mihinkään purkkiin,vaan pitää tikkua pissasuihkun alla ja apteekista sanottiin,että hyviä ovat nämä clinic ovistestit,hesasta kaisaniemen apteekista näitä clinic ovistestejä saa ainakin.Sieltä ostin itsekin.Mulle riittää aivan hyvin tuo 5kpl ovistestejä tikutteluun.
 
Moikka!
Mulla on tässä kierrossa ollut nyt clinic exultive ovistesti ja tikuttelin sillä plussan tänään ja yritellään nyt sitten jouluvauvaa alulle saada.Onko kukaan tikutellut clinic ovistesteillä ovista?
 
Sama täällä, babyplussa suosiossa:) mutta muuutama viime kierto ollut niin ihmeellinen, että ihan sekaisin.... ensin liian lyhyt ja sitten aivan liian pitkä. Joten toivon nyt kierron tasoittumista, niin olisi helpompi taas bongata ovistakin ja raskauden mahdollisuus paranisi.
 
anteeks nyt kuun tuun sotkemaan hyvää topiccia, mutta mä olen testannut clearbluen digitestillä plussaa kierrossa, jossa ei sitten myöhemmin todeten (ihan lapsettomuuslääkärin toimesta) tapahtunut ovulaatiota lainkaan. Eli ovistestit eivät ilmoita ovulaatiota vaan jonkin hormonimäärän, jolla ovulaatio ehkä todennäköisesti tapahtuu mutta välttämättä ei... Ankeaa...
T: Aubrieta jolla km joulun alla ja yritystä viime kesästä ja nyt terot menossa kun se ovuloimaton kierto on kestänyt kohta kai jo yli 60 päivää...
 

Yhteistyössä