ovulaatiotikuista..

en luottais... ovistikut voi näyttää hailakkaa viivaa ympäri kierron, ja vahvempia viivoja oviksen aikaan, raskauden aikaan, menkkojen takia, pissan ph:n muutoksen takia.. eli reagoi useisiin erittyviin aineisiin
 
, tuossa ovistestillä testattu tänä aamuna ja raskautta rv 4+5, siis raskaustestiinkin on tullut selvä plussa, mutta kunhan huvikseni kokeilin!

Eli ekan testin tein samaan aikaan kuin rtestinkin kp 30/27-30 oli silloin ja hyvin toimi silloinkin.

Onnea testauksiin! :saint:

Rva Pikkumyy ja Pirpana rv 4+5
 
Voi että ihanaa, paljon onnea sinulle :flower: Minulla ovistesti näyttää kans just tuolta. Mutta menkkoihin viel pari päivää ja r.testi näytti negaa.
Täytyy testata uudelleen ylihuomenna!
 
Kiitoksia onnitteluistasi! :flower:

Pidän peukkuja sinulle, että tulisi myös plussaa raskaustestiinkin! :heart: Minulla kp 30/30 raskaustestissä aika vaalea viiva plussana, mútta siitä on vahvistunut, käytin babyplussan ja apteekin omaa raskaustestiä! :heart:


Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart: rv 4+6 :heart:
 
Onnea plussanneille! Minä tilasin babyplussalta paketin, jossa 18 ovistestiä ja 5 raskaustestiä, niin ei tarvitse ovulaatiotesteillä raskautta testailla. On sitten mahdollista raskautta parempi tutkailla ihan raskaustesteillä.
 

Yhteistyössä