mammaksi.fi ovulaatio-testit,muiden kokemuksia luotettavuudesta..

elikkä kyselisin miten teil muilla on nuo mammaksi.fi ovis-testit näyttänyt ovulaation ja onko pitänyt paikkaansa ym. itselläni on tilanne se että aloitin testauksen kp 14 ja silloin näytti haamun,kp 15 näytti haamun ja tänään kp 16 ei mitään.NUo haamutkin on olleet todeella himmetä,juur ja juur on erottanut viivan.Epäilen vahvasti sitä että ovis olisi jo muka mennyt sillä kiertoni on n.30 päivää.Ajattelin vain että onko muilla ko. testit näyttäneet ovista ja kuinka vahvasti.Kyseessä ilmeisesti onestep-testit,ihan varma en ole koska pakkauksessa ei sitä lue.mutta mammaksi.fi-sivuston halvimmat ovis-testit kyseessä.
 
Hei, pitää heti kommentoida kun on omaa kokemusta... Mulla ei noi mammaksin testit toimineet (vaikka ovuloinkin), näyttivät aina vain kontrolliviivaa himmeämpää viiivaa. Tosin niitäkin voi oppia lukemaan, kun useamman kierron testaa. Mä sain sieltä muistaakseni jotain David-nimisiä testejä. Sen sijaa mulla toimi kotitestistä tilatut One-Step liuskat, ja sitten CB:n digitesti. Ja joskus tietysti ovispäiväkin voi aikaistua (mä saan 26-28 päivän kierroilla plussan kp10 - kp12).
 
Itse en saanut mammaksi ovistestillä kuin hailakoita viivoja. Olin kuitenkin ovuloinut ja tulin raskaaksi.. Kokeilin myös samaan aikaan first signal ovistestejä, jotka näyttivät selvästi oviksen. Ja tosiaankin tuo mammaksi testi ei näyttänyt kuin haamuviivaa.
 
Pöppeli
Mulla eka kierto missä tikutin ja käytin mammaksin testejä. Haaleita viivoja toisensa perään. Toivon kipinä on, että ovuloin silti, nyt menossa kp 19 ja jännitys taas nousee.
 
Mulla on kanssa Kotitestin one Stepit toimineet mutta mammaksin David-merkkisillä en saanut plussaa. Kerran testasin samasta näytteestä, David oli nippa nappa nega mutta One step selvääkin selvempi plussa.. Se David-testi ainanin sillon oli herkkyydeltään 25 kun One Step on 20.
 
Sama tilanne kuin kysyjällä: En ole koskaan saanut testiviivaa paksumpaa viivaa - en vaikka yhdessä kuussa testasin aina samaan aikaan päivästä. Toki viivat välillä heikkenee ja paksuuntuu, mutta ei toimi ihan optimaalisesti itsellä. Ovuloinut olen ainakin tässä kuussa negatiivisesta ovistestistä huolimatta, sillä olen seuraillut lämpötiloja.
 

Yhteistyössä