G: minkämerkkinen ovistesti?

Eli olen aika aloittelija noiden ovistestien kanssa, ja nyt kyselisinkin että mitä merkkiä te suosittelisitte? Plussat ja miinukset kokeilluista testeistä yms. Viime kierrossa oli vähän omituisia tuloksia, plussaa Aconilla ja negaa RFSU:lla, ja nyt mennään kp8/24, testailen Aconilla, ei vielä ovista.


Elizabeta kp8/24 yk2
 
AAM
http://www.mammaksi.fi/product_info.php?cPath=23&products_id=57

nuita mä olen tilannut.. ovistestit heittää haamuja mutta en toisaalta tiedä onko ovista ollutkaan.. moon kans ihan noviisi noitten käytössä vielä joten mene ja tiedä :)
 
ite oon kayttäny aina noita mammaksi.fi ovistestejä..ja hyvin oon saanu aina oviksen bongattuu.. =) tietty miinus puoli on se et ne näyttää pitkin kiertoo haamuu kunnes oikeena päivänä pärähtää vahva plussa..mutta joo siis tykkään siltikkin noista testeistä.
 
Mieki oon käyttäny mammaksin tikkuja. Mulla niissä ei normaalisti näy mitään ja sit ku ovis lähestyy niin tulee haamu joka vahvistuu melki tasavahvaksi ja häipyy taas nopeasti pois..en oo sitä yhtä vahvaa saanu ku kai mun huippu menee niin nopeesti ohi et en oo juuri otolliseen aikaan testannu.
 
Kaikki mahdolliset merkit on tullut testattua tässä vuosien saatossa. Kotitesti.fi ja babyplussan tikut ei näytä niin herkästi niitä olemattomia haamuja kuin muut. Niiden herkkyys on muistaakseni isompi, kuin esim. halpa-testin. Digitestiä olen käyttänyt nyt ekan kerran ja hyväksi havainnut. Eipä ollut tulkinnan varaa, kun siihen plussa tuli. Jokaiseen merkkiin olen kuitenkin sen ovisplussan saanut, jos on ollut tuntemuksia ovuloinnista. Se on sitten eri asia, kuinka todenmukaisen ajankohdan ne näyttää.

Apteekin tikkuja kerran olen ostanut, mutta niiden hinta on sen verran korkea, että tilaan mieluummin netistä. En edes viitti laskee summaa, mikä noihin on uponnut. Jos kaikki tikuttelut lasken yhteen, niin kyllä sitä on tullut viitisen vuotta tuijotettua tikkua huussissa :headwall:
 
Minulla babyplussan ovistestit ja raskaustestit. Kovasti olen tykännyt ja ovis löytyy. Joten suositteluni. Hinnatkin ovat edullisemmat kuin esim mammaksilla. Minulla on ollut tässä pieni tauko vauvantekopuuhissa, mutta ovista pääsen jälleen tikuttaan intoa täynnä:)
 
Minäkin olen babyplussan vankka kannattaja ja toimineet hyvin. Halvimpia taitaa olla tuo 6+3 kampanjapaketti :) ja sitten olen ostellut tuota 18+5 pakettia. Mulla joidenkin muiden testit ei ole oikein toiminut tai sitten oli oviksessa vikaa. Ja sitten musta on niin kiva, kun babyplussalla on tuo me naiset tarjous yli 15 euron ostoksiin.
 
Sain sylkitestin, kun kaveri oli ostanut, mutta ei tarvinnutkaan :)mutta en saa sitä toimimaan. Ovis olisi pitänyt olla jo kaksi päivää sitten..? Harmittaa kun kuvittelin, että pärjäisin sylkitestillä tässä kuussa:-(
 
Heips!
Mulla RFSU:n ovistestit ei toimi. Plussatulos on sellainen vain hitusen tummempi sitä "perushaamua", eikä siis sitä ohjeiden osoittamaa plussaa tule lainkaan.

Mammaksin testit toimivat hyvin omalla kohdallani.
 

Yhteistyössä