Ovistestien suosittelut

Niitä käyttäen eka kierrossa raskauduin, sitä ennen elokuusta alkaen digitaalinen clearbluen digitaalinen mittari käytössä. Babyplussan testit näyttivät aiemmin oviksen kuin digimittari, joten ajoissa ehdimme! :heart:

Rva myy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart: 5+6 tänään :heart:
 
Minullekin ovat aina tuolta babyplussalta tulleet nopeasti, yleensä seuraavaksi päiväksi tilaamisesta. Nyt toki joulun ajan tilaus viivästyy arkipäivien puutteen vuoksi, mutta ainakin ehtii hyvin tilailemaan kun on aikaa olla kotona ja koneella:)

 
moi... hyvää joulua vaan kaikille! Olisin kysynyt, ett onhan ok, kun testissä ei vielä näy ollenkaan testiviivaa, kontrolliviiva vaan. Alkukierto menossa. Kannaattaako testata joka päivä, vai voinko suosiolla testata esim vain joka toinen päivä?
 
;) Ajattelin kirjoittaa omia kokemuksia ovulaatiotesteistä, kun itse aikoinani etsin niistä ahkerasti kommentteja ja kokemuksia netistä ja niiden perusteella tein ostoksia.

olemme yrittäneet miehen kanssa 1. lasta puolisen vuotta ja nyt kolmatta kuukautta tikuttelen ovistesteillä. Ostin heti alkuun mammaksin sivuilta tarjoussatsin ovulaatiotestejä, tikkumallisia halpoja, 21 tikkua maksoi 25 ?. Lisäksi ostin apteekista clearbluen digitaalisen ovistestipaketin, kun luin netistä niin huonoja kokemuksia noista "halvoista mammaksin tikkutesteistä". CB digitaaliset maksoi apteekissa n.38 ?/7 tikkua. Nyt hintoja vertaillessani olen kyllä netistäkin löytänyt clearbluen digitaalisen ovulaatiotestin hieman halvemmalla, 32-35 ? hinnoilla, riippuen kaupasta. (suosittelen laittamaan halusanaksi googleen clearblue digitaalinen ovulaatiotesti, niin sillä löytyy aika hyviä linkkejä nettikauppojen sivuille ja veratilemalla löytää halvemman).

testaillut olen mammaksin testeillä ja sitten kun siinä mielestäni ovulaatio on, niin tarkastin asian cb digitaalisella. Tolla kaksoiskäyttömenetelmällä olen saanut kalliimmat cb:n digiotaaliset tikut kestämään nyt vielä kolmannellekin kuukaudelle ja ovulaaatio on varmasti löytynyt, kun olen käyttänyt digitaalista vasta varmistajaksi, kun mammaksin tikkutesti on omaan silmääni näyttänyt positiivista. Ja kyllä siis itselläni nuo halvemmatkin toimineet siis oikein.

Ehdottomasti tärkeintä on noudattaa kulloisenkin valmistajan omia ohjeita testin tekemisestä. Itselläni kierto 29 päivää ja testailun olen aloittanut kierron 11 päivä. Testailu edellyttää onnistumiseen jokapäiväistä testailua ja samaan aikaan joka päivä on testi tehtävä, jotta se on luotettava.

Ovulaatio ollut itselläni testeillä kierron 15 päivä. Nyt kolmas tikuttelu kuukausi käynnissä ja toivossa eletään, että löytyisi eka se ovis ja sitten jos vielä muut asiat osuisi kohdalleen, että kuukauden päästä voisi tikuttaa muuta kun ovistestillä =)

Tsemppiä kaikille oviksen metsästykseen. Netistä kannattaa testejä vertailla ja tilata. Toimitukset nopeita ja usein toimitusmaksuakaan ei tarvitse maksaa. Ja hinnat halvempia kuin apteekissa. Ja valikoima tietysti monipuolisempaa.
 
vinkeistä:) Jos ei tässä kuussa ole tärpännyt aion ehdottomasti jatkaa netistä tilattavilla testeillä. Tuo babyplussa taitaa olla vähän edullisempi ainakin joissain seteissä kuin mammaksi. Joten vielä mun puolesta suositteluja sille. Toivon kovasti, että nyt olis tärpännyt:)
 

Yhteistyössä