ketju meille jotka aloittaa ovis-tikuttelun lähipäivinä...vai onko teitä muita?

  • Viestiketjun aloittaja ikiliikku
  • Ensimmäinen viesti
Mulla nyt kp 2/32 ja tikuttelu alkaa siinä kp 13-14 :wave: =)
Mulla on ollut vähän hankaluuksia tulkita liuskatestien tuloksia (eikä anna välttämättä positiivista vaikka ovis olisi ollut) joten nyt satsasin clearbluen digitestiin. Liuskatestit (Fertest) kyllä rinnalla! Mitä testejä teillä muilla?
 
ikiliikku
mammaksin testejä enkä ole aiemmin kokeillu,toivottavasti osaan käyttää.niissä luki et pitäis joka testi tehdä samaan aikaan ja pitäis olla 2h juomatta ku tekee testin ettei virtsa ole liian laimeaa tai jotain
 
Moikka! Täällä ensiviikolle menee aloitus ja käytössä babyplus.fi:n ovistestit. Niistä olen kovasti tykännyt ja ovis löytynyt:) Nyt on jo yrityskeroja sen verran takana, että on jotenkin hyvä tutina seuraavaan tikutukseen:)
 
joku on aloittanut tikuttelun?
Mun tekis mieli jo aloittaa vaikka kp5 vasta eikä menkatkaan ole loppuneet :$ :LOL:
Mutta noilla liuskatesteillä teksi mieli jo aloitella että näkis suuntaa! Digitaalisella vasta ensiviikolla ;)
Onko kellään kokemusta tuosta clearbluesta?!

ikiliikku meillä on 2-vuotiaat kaksoset :heart: Ja nyt tuntuu senverran helpolta jo elämä että pikkukolmonen olisi ihana juttu! =)
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
joku on aloittanut tikuttelun?
Mun tekis mieli jo aloittaa vaikka kp5 vasta eikä menkatkaan ole loppuneet :$ :LOL:
Mutta noilla liuskatesteillä teksi mieli jo aloitella että näkis suuntaa! Digitaalisella vasta ensiviikolla ;)
Onko kellään kokemusta tuosta clearbluesta?!

ikiliikku meillä on 2-vuotiaat kaksoset :heart: Ja nyt tuntuu senverran helpolta jo elämä että pikkukolmonen olisi ihana juttu! =)
mä oon aina toivonut meille kaksosia ku meillä suvussa on kolmet kaksoset...ne vaan olis niin ihanat =)

mä aloitin eilen tikuttelun mut testi ei näyttäny kuin yhtä viivaa ja viime menkoista on vasta 8päivää mut testissä sanottiin et jos kirto heittelee niinku se mulla tekee ni testaus pitäis aloittaa vasta 11päivää siitä kun viime menkat on alkaneet eli otin varaslähdön mutta tuntemukset on sellaiset nyt et ovis on lähellä kun maha kamalan kipeä ja selkää särkee =)
 
ikiliikku
se digitaalinen testi toimii? onks siinä jotain vaihtopäitä et sitä voi käyttää useammin kuin kerran vai pitääks aina ostaa uus.kamalan kallis ainaki näkyy olevan...mikä siinä niin paljon maksaa?
 
Siinä digitaalisessa testissä on 6 vaihtopäätä mukana ja sen jälkeen täytyy ostaa uusi pakkaus :/ Kallis siis!! Saattaa riittää jollekkin 2 kiertoon jos on ovisaika selvillä mutta jos ei (niinkuin mulla) niin nuo menee kyllä ihan yhdessä kierrossa!
Mutta kaikista varmimman tuloksen tuolla saa eikä tarvii arvuutella onko plus vai nega (niinkuin liuskoilla). Tuo on myös monen gynekologin ehdoton suosikki!

Mä tein kans eilen ekan liuskatestin joka oli nega. Tänään uuden jota en taas osaa tulkita koska minusta vois myös olla plus :headwall: Tein myös digitestin laimeemmasta pissasta ja se oli nega!
Nyt oon sitten taas ihan sekaisin ja stressi tästä vielä kehkeytyy :kieh: |O Kp vasta 7 joten eihän sen oviksen pitäisikään vielä olla!!
Menkat tekee just loppuaan mutta eilen oli venyvää ovismaista limaa ja halut on pilvissä niin testasin! :whistle:
Tarkkaileeko kukaan muu täällä limoja?! :attn: Voiko menkkojen lopulla olla myös ovismaista limaa? Mulla oli ennen menkkojakin tuota limaa :whistle: :x
Eihän tässä tarttis stressata jos lakanat pöllyäis tiuhaan tahtiin muttakun meillä on NIIN hiljaista sillä saralla :ashamed:
 
ikiliikku
on tosi hiljaista suoraan sanottuna seksin saralla,ainut aika jona mun tekee mieli ni on just menkkojen ollessa ja sit ku on ovis ni sillon himot huipussa,muuten onki hilljaista.

meillä isntä yht´äkkiä muutti mieltään...haluaakin vauvan vasta ensi syksyksi joten mun tikuttelu on sit turhaa :'(
 

Yhteistyössä