ovulaatiotestejä suosittelen


Minä olen käyttänyt babyplussalta tilattuja ja olen ollut tyytyväinen:). Viimeiseen tilaukseen olin vahingossa antanut väärät osoitetiedot ja hoitivat homman todella ystävällisesti. Sivusto löytyy http://babyplus.fi joten siitä vaan kaikki tilaamaan ja bongaamaan:)

Muutenkin oon tilannut monta kertaa, ja aina on tullut tosi hyvin perille. valitettavasti raskautta ei ole vielä kuulunut, mutta kyllä se varmasti siitä:)
 
Siksi kun uskon kuin vuoreen ovistesteihin:) Kiertoni on epäsäännöllinen, meillä on sitä suvussa muillakin naisilla. Siskoistani kaksi on noilla testeillä plussannut. Ja kovasti toivon, että kolmas kerta toden sanoisi kohdallani.

Tsemppiä vaan kaikille muillekin testaajille, sekä niillekin jotka eivät testejä käytä :heart:
 
Mäkin tikuttelen tässä kierrossa toista kertaa elämässäni. Viime kierrossa kun tikutin ekaa kertaa niin ovis löyty ja tuloksena alkuraskauden keskenmeno. Tässä kierrossa sitten luulin missanneeni oviksen kun näytti jo keskiviikkona melkeen yhtä vahvoja viivoja ja sit alko haalenemaan kunnes tänään illalla sain selkeän ovisplussan ja limoista ja kohdunnapukastakin päätellen ovis on tuloillaan niin kuin testitkin sen kertoo. Toivotaan parasta jokaiselle. :heart:
 

Yhteistyössä