Hakutulokset

  1. M

    älkää hommatko niitä exiä ni ei oo niin vaikeeta kaikki!

    Turha itkee, kun maito on jo kaatunut.. B)
  2. M

    mies katselee netistä tyttöjä!

    Olet sellanen kun olet, ei tunteitaan voi eikä kannata peitellä. Tosin aika monet miehet katselee naisia, alastomia tai pukeutuneita, eikä siinä sen kummempaa..
  3. M

    Tutkimuksen mukaan onnistuneen avioliittoon vaaditaan kaksi asiaa:

    Niin ja mulle yksi viisas 40 vuotta naimisissa ollut rouva sanoi, että pitkän liiton salaisuus on se, että kumpikin haluaa erota, muttei koskaan samaan aikaan.. :whistle:
  4. M

    Pisin työttömyyskautesi?

    Taisin ammattiin valmistumisen jälkeen olla pari viikkoa Thaimaan lämmössä, ja palasin keikkatyöpaikkaan vakkariksi kotii tultua. Eli ehkä kaksi viikkoa, työttömyyskorvaus jäi hakematta.. :whistle:
  5. M

    Missä lapsesi ovat matkustaneet?

    Meillä matkustettiin ahkerasti ennen lasta, nyt ollaan käyty Ruotissa ja Virossa. Laivalla matkustaminen on ekologisempaa ja lapsen kanssa helppoa. Meidän perheelle lentämisestä on tullut kynnys, mietitäänkin jos joskus lähdettäis laivalla ja junalla reissuun läpi Euroopan.. =)
  6. M

    Juomme mieheni kanssa joka ilta, olemmeko alkoholisteja?

    Kyllä mä miellän viinin nimenomaan ruokajuomaksi, joka täydentää hyvää ateriaa. Tulee mieleen, että joillain tosiaan on huonoja kokemuksia alkoholista, kun epäilevät heti, että ajan myötä riistäytyy käsistä. Ei kaikille niin käy, itseasiassa aika harvalle varmaan.. :attn:
  7. M

    Kukaan työskennellyt sosiaaliohjaajana aikuissosiaalityössä?

    Asiakkaina luultavasti toimeentulotuen hakijat ym. Kokemuksia?
  8. M

    Miten toimisitte???

    Eikös lasten vatsakivut useimmiten johdu jostain ihan muusta, kun vatsassa olevasta fyysisestä vammasta... :D
  9. M

    Vauva haroo korviaan, onkohan se merkki korvatulehduksesta ?

    Nukkuuko pystyasennossa? Meillä tyttö ollessaan korvatulehduksessa, suostui nukkumaan vaan mun sylissä kippurassa, pystysuunnassa. Heti kun laittoi vaaka-asentoon, niin alko koskemaan.
  10. M

    Karsee anoppi!!

    Mä en päästäis tollasta ihmistä mun kotiin, oli miehen äiti tai ei.. |O
  11. M

    Kalvokiinnitteinen napanuora, synnytys

    Mulla oli rakenneultran mukaan kalvokiinnitteinen napanuora, sitä kävi katsastamassa joku lääkärikin, mutta eipä sen kummempaa. Synnytyksessä sitä ei huomannut, kaikki sujui normaalisti sen puolesta. Kysyin vielä synnytyksen jälkeen kätilöltä, että oliko siinä napanuorassa joku poikkeavuus, niin...
  12. M

    Hampaiden pesu ei tahdo onnistua!

    Uskon, ettei lapsi anna pestä hampaitaan, jos kokemus siitä on tappelua, voiman käyttöä jne. Oisko lapsella joku erityinen kiinnostuksen kohde kirja, lelu tai vaikkapa äidin koru, jota voisi katsella sillä aikaa, kun peset ne hampaat. Meillä toimii, kun antaa käteen jotain super kiinnostavaa...
  13. M

    Neuvoja

    Inhottava tilanne. Tuli vaan mieleen, että nostaako teidän omakotitalon rakentaminen asumiskuluja suuresti? Meillä ainakin mies reagoi tosi voimakkaasti, jos rahaa menee enempi, kun ollaan laskettu. Puhuuko miehesi sinulle asioistaan? Jospa hänellä on jostain paha olo, eikä osaa muulla tavoin...
  14. M

    Mä ostan lapsilleni paljon (yli 15 lahjaa/lapsi) lahjoja, koska en oikeesti osaa

    En tiedä mitä ap tällä alotuksella koitti saada aikaiseksi, mutta meillä taas toisinpäin. En halua, että lapseni kuvittelevat, että yritän lahjoilla näyttää rakkautta, vaan me ostetaan yhdet kunnolliset lahjat ja keskitytään jouluna nauttimaan perheestä, ruoasta, sukulaisista ja joulun aidosta...
  15. M

    OLENKO NYT HUONO ÄITI?

    Voit ihan hyvin mennä viikonloppuisin töihin, isä voi olla lapsen kanssa, ei siihen kukaan kuole.
  16. M

    Onko täällä ketään joka ei rokotuta lapsiaan ollenkaan - edes normirokotteilla neuvolassa ?

    Selittäkääpäs nyt miten se, että ihminen on psykofyysinen olento, liittyy siihen, että rokote on virusainesta, ja tämän tarkoitus on siis kehittää valkosoluja tiettyyn tautiin, jotta lapsella on valkosoluja sitten vastustaa tautia. Oikeasti en ymmärrä miten psyykkistä tai sosiaalista...
  17. M

    Onko täällä ketään joka ei rokotuta lapsiaan ollenkaan - edes normirokotteilla neuvolassa ?

    Vanhempi, joka ei rokota lastaan, ottaa äärimmäisen riskin. Tappavia tauteja sairastetaan yleisesti naapurimaissamme, ja liikkuminen maiden välillä jatkuvasti lisääntyy. Täytyy vaan ihmetellä. Itse olen kuullut perheistä, joissa lapset ja eläimet rokotetaan homeopaattisin keinoin, eli yhtä kun...
  18. M

    Voiko lapselle laittaa sekä sika ja kausi-influenssarokotteen?

    Voi sinua, tiedäthän, että koko kansakunnan rokottaminen on äärimmäisen kallista ja työlästä? Tästäkin voi päätellä, kuinka tarpeellisia rokotusohjelman mukaiset rokotteet ovat. Tuskin rokotteita ilman painavaa syytä annetaan..:) Niin ja vielä tuosta vastustuskyvyn heikkenemisestä; rokotehan...

Yhteistyössä