Pisin työttömyyskautesi?

  • Viestiketjun aloittaja working
  • Ensimmäinen viesti
working
Kaunko on kestänyt. Ei siis tarkoita äitiys- yms. lomia. Vaan ihan rehellistä työttömyyttä. Mä olen ollut jo vuoden ja tää on ihan p...stä. Rahallisesti pärjää kyllä mutta muuten menee hermot...
 
kyssäriä
mulla oli viime keväänä 3kk työttömyysjakso, ny olen taas työtön ollut 1kk verran, toivottavasti ei mene tuota 3kk tällä kertaa, vaan työllistyisin nopeammin.

saako kysyä aapee, millä alalla olet?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäriä:
mulla oli viime keväänä 3kk työttömyysjakso, ny olen taas työtön ollut 1kk verran, toivottavasti ei mene tuota 3kk tällä kertaa, vaan työllistyisin nopeammin.

saako kysyä aapee, millä alalla olet?
labra-ala. Kemian puoli
 
minä
vuosi tulee parin kuukauden päästä täyteen ja oon hermoraunio!Tänään justiin kävin neuvolassa itkemässä, eipä sieltä paljo apua saanu. Antovat terkkarin psykologille numeron että voi varata ajan sinne ja nukahtamislääkkeitä tyrkytti mut en halua lääkkeitä alkaa syömään.. kaipa se aika täytyy sit psykolle varata..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
vuosi tulee parin kuukauden päästä täyteen ja oon hermoraunio!Tänään justiin kävin neuvolassa itkemässä, eipä sieltä paljo apua saanu. Antovat terkkarin psykologille numeron että voi varata ajan sinne ja nukahtamislääkkeitä tyrkytti mut en halua lääkkeitä alkaa syömään.. kaipa se aika täytyy sit psykolle varata..
Oletko miettinyt opiskelua. Älä turhaa kuluta aikaa odottamalla töitä, jos vain löytyy joku ala joka kiinnostaa ja mahdollisuus lähteä opiskeleen. Oletko ihan oikeasti hakenut töitä, vaan odottanut kotona, että työnvälitys soittaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
vuosi tulee parin kuukauden päästä täyteen ja oon hermoraunio!Tänään justiin kävin neuvolassa itkemässä, eipä sieltä paljo apua saanu. Antovat terkkarin psykologille numeron että voi varata ajan sinne ja nukahtamislääkkeitä tyrkytti mut en halua lääkkeitä alkaa syömään.. kaipa se aika täytyy sit psykolle varata..
Oletko miettinyt opiskelua. Älä turhaa kuluta aikaa odottamalla töitä, jos vain löytyy joku ala joka kiinnostaa ja mahdollisuus lähteä opiskeleen. Oletko ihan oikeasti hakenut töitä, vaan odottanut kotona, että työnvälitys soittaa?
 
työajat rajoittaa työpaikkamahdollisuuksia
itse oln koulutukseltani kokki, mutta nyt tehnyt pätkätöinä vähän joka lajia, siivonnut, puhelinmyyntiä, tiskarin hommaa ym.

'onpa ainakin sitten sinne OIKEAAN työpaikkaan näyttää, etten ole levännyt laakereillani tätä aikaa
 
Soiku
No tämä on pisin :) Tosin vuoden alusta vasta jäin työttömäksi, mutta aiemmin oon ollut vain 10 päivää.. nyt ei edes mitään ole näköpiirissä. Ei ole työnhakijan markkinat ei.. Aina on hakijoita 358 muutakin ja kun oon yrityksiä soitellut muuten vaan läpi, niin kukaan ei rekrytoi ketään tällä hetkellä, mutta kiitos mielenkiinnosta. Plääh.
 

Yhteistyössä