älkää hommatko niitä exiä ni ei oo niin vaikeeta kaikki!

  • Viestiketjun aloittaja mie vaan
  • Ensimmäinen viesti
mie vaan
tulipa tuosta lapsipuolta ei anneta jne kertjusta mieleen

tehkää töitä parisuhteen eteen älkääkä hankkiko niitä exiä tai itseenne exäksi, ei ois kaikki nii vaikeeta!

nimim. saman kanssa jo 16vuotta
 
ap
pitihän se arvata tollanen kommentti...

tämä parisuhde ei oo paska, mitään tarvetta erota

jotenkin tää maailma on vaan nykyään sellanen että kaikki eroo ja jos on hyvä parisuhde, heti siitä heitetään just tollasta kommenttia
 
onnellinen toisessa avioliitossa
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
tulipa tuosta lapsipuolta ei anneta jne kertjusta mieleen

tehkää töitä parisuhteen eteen älkääkä hankkiko niitä exiä tai itseenne exäksi, ei ois kaikki nii vaikeeta!

nimim. saman kanssa jo 16vuotta
ei se aina yrityksistä huolimatta mene niin. minä taas olen eronnut 17 vuotta sitten ja nykkyisen miehen kanssa vietimme 15v hääpäivää juuri viikko sitten. ei ole matkanvarrella ollut mitään ongelmia ja molemmillakin oli lapsia jo entuudestaan ja on myös yhteisiä. Näinkin onnellisesti voi olla!!!
 
jeo
tosi fiksuu "mie vaan" ethän sinä pysty sanomaan millanen suhde kelläkin on...jokainen ihminen on niin erinlainen. jotkut ihmiset ei vaan sovi yhteen. Ja meillä kaikilla on vaan yksi elämä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pitihän se arvata tollanen kommentti...

tämä parisuhde ei oo paska, mitään tarvetta erota

jotenkin tää maailma on vaan nykyään sellanen että kaikki eroo ja jos on hyvä parisuhde, heti siitä heitetään just tollasta kommenttia
No enhän mie sanonukaan että siun parisuhde on paska.
 
-
Parempi ei oo olla paskassa parisuhteessa, mutta täytyy sanoa, että kyllä ihmiset rakastuu niin vääriin tyyppeihin ettyä pösilökin jo vierestä osaa sanoa, mihin se myöhemmin päättyy. Eli sitä terveempää suhtautumista ja harkintaa mä kuuluttaisin. Takerrutaan ihmisiin jotka huutaa ongelmia jo alkumetreillä. Annetaan sydämen viedä järjen sijaan. Unohdetaan, että kyllä siinä tarvitaan molempia.

Alkoholin käyttö ja väkivalta on kai niitä pirun yleisiä syitä. Ihmistyypeistä tietää kyllä, kellä on taipumusta niihin. Myös pettäminen on sellainen tietyn luonnetyypin juttu. Täytyy järjesn kanssa surffata eikä täysin sinisilmäisenä ja rakastuneena, jotta voi erottaa millaisesta ihmisestä on kysymys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Parempi ei oo olla paskassa parisuhteessa, mutta täytyy sanoa, että kyllä ihmiset rakastuu niin vääriin tyyppeihin ettyä pösilökin jo vierestä osaa sanoa, mihin se myöhemmin päättyy. Eli sitä terveempää suhtautumista ja harkintaa mä kuuluttaisin. Takerrutaan ihmisiin jotka huutaa ongelmia jo alkumetreillä. Annetaan sydämen viedä järjen sijaan. Unohdetaan, että kyllä siinä tarvitaan molempia.

Alkoholin käyttö ja väkivalta on kai niitä pirun yleisiä syitä. Ihmistyypeistä tietää kyllä, kellä on taipumusta niihin. Myös pettäminen on sellainen tietyn luonnetyypin juttu. Täytyy järjesn kanssa surffata eikä täysin sinisilmäisenä ja rakastuneena, jotta voi erottaa millaisesta ihmisestä on kysymys.
Kantapään kautta opittu. :| Mutta opittu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
tulipa tuosta lapsipuolta ei anneta jne kertjusta mieleen

tehkää töitä parisuhteen eteen älkääkä hankkiko niitä exiä tai itseenne exäksi, ei ois kaikki nii vaikeeta!

nimim. saman kanssa jo 16vuotta
iso peesi!!!excellent idea!!!!
 
olisikohan
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
tulipa tuosta lapsipuolta ei anneta jne kertjusta mieleen

tehkää töitä parisuhteen eteen älkääkä hankkiko niitä exiä tai itseenne exäksi, ei ois kaikki nii vaikeeta!

nimim. saman kanssa jo 16vuotta
Joo, olet ollut saman kanssa 16v, mutta millaista elämäsi on ollut kun pitää tänne tuollainen aloitus tehdä.
Varmaaan on niin, että riudut ikävässä suhteessa,mutta periaatteessa et eroa.
 
ap
luitko alkuperäisen viestini???

tein aloituksen siitä, kun joka tuutissa puhutaan että exä sitä ja exä tätä ja kaameeta on, niin ihmettelen vaan että nykyään ei osata elää niin ettei joka kadunkulmassa ole jokin exä

ja kiitos, elämäni on ollut tämän 16v ihanaa mutta välillä myös risuja, mutta niistä on selvitty, yhdessä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Jos moniavioisuus olisi sallittua, exiä olisi paljon vähemmän! :attn:
Fiksua puhetta.. vaikka käytännössä mustasukkaisuus taitaa olla suurempi este kuin laki :)

Innokkaimmat moraalisaarnaajat saa myös intoa ja inspiraatiota omasta mustasukkaisuudesta.
 
Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Jos moniavioisuus olisi sallittua, exiä olisi paljon vähemmän! :attn:
Fiksua puhetta.. vaikka käytännössä mustasukkaisuus taitaa olla suurempi este kuin laki :)

Innokkaimmat moraalisaarnaajat saa myös intoa ja inspiraatiota omasta mustasukkaisuudesta.

Mä kannatan kans moniavioisuutta. Meittikää kuin näppärää olis jos taloudessa olis esim 2 vaimoa. Lastenhoito ja kaikki muukin olis tosi paljon helpompi järjestää.
 
4n äiti
ei kaikilla ole hankalaa exien kanssa. meillä ei ole ollut mitään ongelmia. kyllä aikuiset ihmiset osaa järjestää asiat kivastikin eikä tartte tapella. toki, jos on paljon tunteita vielä exää kohtaan, niin voi olla vaikeaa hoidella asiallisesti asioita.
 
yhäippä
No mistä sitä voi tietää ett mies kenen kanssa meet naimisiin sairastuukin mielenterveydeltään ja kuvioon astuu kaikenlaista. Kyllä mäkin olisin mieluusti ilman exää mut en voinut valita.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Jos moniavioisuus olisi sallittua, exiä olisi paljon vähemmän! :attn:
Fiksua puhetta.. vaikka käytännössä mustasukkaisuus taitaa olla suurempi este kuin laki :)

Innokkaimmat moraalisaarnaajat saa myös intoa ja inspiraatiota omasta mustasukkaisuudesta.

Mä kannatan kans moniavioisuutta. Meittikää kuin näppärää olis jos taloudessa olis esim 2 vaimoa. Lastenhoito ja kaikki muukin olis tosi paljon helpompi järjestää.
Monta vaimoa? Paremminkin monta miestä! Voisi pitää yhden petissä, ajatelkaa, sen jälkeen sillä ois vaan aikaa ja aikaa, MULLE! Sit ois joukko muita setiä, jotka muutamalla hymyllä ja pikkupusulla siivois kotia, kävis töissä, hoitais mukuloita ja elättäs. Voisko nyt parempaa ollakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Monta vaimoa? Paremminkin monta miestä! Voisi pitää yhden petissä, ajatelkaa, sen jälkeen sillä ois vaan aikaa ja aikaa, MULLE! Sit ois joukko muita setiä, jotka muutamalla hymyllä ja pikkupusulla siivois kotia, kävis töissä, hoitais mukuloita ja elättäs. Voisko nyt parempaa ollakaan.
Niin just. Parempi kun on monta miestä.
 
pahanilmanlintu
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Jos moniavioisuus olisi sallittua, exiä olisi paljon vähemmän! :attn:
Fiksua puhetta.. vaikka käytännössä mustasukkaisuus taitaa olla suurempi este kuin laki :)

Innokkaimmat moraalisaarnaajat saa myös intoa ja inspiraatiota omasta mustasukkaisuudesta.

Mä kannatan kans moniavioisuutta. Meittikää kuin näppärää olis jos taloudessa olis esim 2 vaimoa. Lastenhoito ja kaikki muukin olis tosi paljon helpompi järjestää.
Monta vaimoa? Paremminkin monta miestä! Voisi pitää yhden petissä, ajatelkaa, sen jälkeen sillä ois vaan aikaa ja aikaa, MULLE! Sit ois joukko muita setiä, jotka muutamalla hymyllä ja pikkupusulla siivois kotia, kävis töissä, hoitais mukuloita ja elättäs. Voisko nyt parempaa ollakaan.
Mut ne kaikki kuitenkin piereskelisivät sohvalla, kylväisivät haisevia sukkia ympäri huushollia ja joisivat kaljaa. Mitä useampi mies, sitä enemmän.
 

Yhteistyössä