Karsee anoppi!!

Se on maailman ilkein ihminen- eikö se tosiaan voi suvaita, että sen poika on mun kanssa naimisissa ja meillä on lapsi?!? Ei tietenkään!!! Jokakerta kun siellä käydään, se rupee vittu***maan mulle päin naamaa: esim. mikset Henri ottanut sitä vanhaa tyttöystävääsi, kun se oli niin kaunis ja mukava?teille olisi tullut niin kauniita lapsiakin?

Ja sitten:kun ne tulee meille syömään, anoppi kysyy aina: ootko ostanu tän valmiina kaupasta?? tää maistuu ihan valmisruualta!( mahtaakohan tohon olla syynä se, että mies on äidilleen sanonu, että teen parempaa ruokaa kun se)... välillä tekis mieli kyllä sanoa sille, että juoppoämmä, pidä se turpasi kiinni- nimittäin välillä sen kettuilu menee totaalisesti yli... ja sitten taas jokakerta toistuvaa: oisit ottanu sen exäs, ku se on niiii...
 
ei oo koskaa mun puolia pitäny(vaikka oon pyytäny)- se vaa nauraa asialle, eikä ymmärrä että mulle tulee paha mieli noista jutuista :'( tänää sanoin miehelle, etten tule mukaan vierailulle- ja se suuttus, vaikka perustelin miksen tule...
 
No mä en tosiaankaan menis tollasta p**kaa anopin luo kuuntelemaan ja jollei mies sitä tajua niin ei oo kovin häävi empatiakyky hälläkään. Voithan sanoa omalle äidilles et alkaa solvaamaan miestäsi joka kerta kun käytte kotonasi niin katotaan kuinka kauan mies sitä suvaitsee...
 
bodo
"Ja sitten:kun ne tulee meille syömään, anoppi kysyy aina: ootko ostanu tän valmiina kaupasta?? tää maistuu ihan valmisruualta!( mahtaakohan tohon olla syynä se, että mies on äidilleen sanonu, että teen parempaa ruokaa kun se)... "

no on toi sun mieski kyllä omituinen ku kehtaa tuollain sanoo päin naamaa..
 
vieras
Nyt pistät anopin piippuhyllylle loppuiäksi. Meillä oli samantapaista ja voin sanoa, että tuollaiset loukkaukset ei unohdu ikinä. Me ei olla tavattu appivanhempia lähes 10 vuoteen, eikä koskaan tulla tapaamaankaan. Mies voi toki halutessaan vierailla heillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bodo:
"Ja sitten:kun ne tulee meille syömään, anoppi kysyy aina: ootko ostanu tän valmiina kaupasta?? tää maistuu ihan valmisruualta!( mahtaakohan tohon olla syynä se, että mies on äidilleen sanonu, että teen parempaa ruokaa kun se)... "

no on toi sun mieski kyllä omituinen ku kehtaa tuollain sanoo päin naamaa..
kyllä mies ainakin ihan rehellinen oli, kun ei ole anoppini lapsilleen KOSKAAN kokannut, syöttänyt vaan eineksiä. Anoppi tietää varsin hyvin, ettei meillä sellaisia syödä, miten miehen olisi pitäny siihen vastata: kyllä sä teet parempaa ruokaa mikrossa :LOL: ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
No koita saada miehes tajuaan sun kanalta tuo tilanne.
Miks miehes sulle suuttui,jos et mukaan mene?
hänen mielestään minun on pakko tulla, kun haluavat nähdä meijän pienokaisen, äijälle sanoin, että tuo voi ottaa lapsen ja koiran mukaansa jos haluaa,tai sitten mennä yksin-saa itse valita. En tiedä miksi siitä nokkiinsa otti, kun sanoin syyksi, etten meinaa sinne haukuttavaksi tulla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja elsu84:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
No koita saada miehes tajuaan sun kanalta tuo tilanne.
Miks miehes sulle suuttui,jos et mukaan mene?
hänen mielestään minun on pakko tulla, kun haluavat nähdä meijän pienokaisen, äijälle sanoin, että tuo voi ottaa lapsen ja koiran mukaansa jos haluaa,tai sitten mennä yksin-saa itse valita. En tiedä miksi siitä nokkiinsa otti, kun sanoin syyksi, etten meinaa sinne haukuttavaksi tulla..
Ei ymmärrä nyt.
Empaatiton miehes kyllä nyt on ainakin ton asian suhteen.
Haluaako miehes viedä lastanne sinne vai oikeestikko anoppi sitä haluaa nähdä?
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
karseeta! Yleensä kyllä aikuisillekin lapsille on se äidin tekemä ruoka maailman parasta, niin nauttivat joskus kotona syödessään.
jaah, kyllä mä ainakin muodotsan mielipiteen ruuasta sen perusteella että miltä se maistuu... en sen mukaan kuka sen on tehnyt...
anopin käytös on ala-arvoista ja typerää ja itse ainakin pitäisin etäisyyttä kyseiseen ihmiseen... ja miehelle muistuttaisin että sen tulisi puollustaa...
 
...
Taitaa se miehes olla äidissään kiinni ko ei sua puolusta :( Sun pitäisi olla se ykkös nainen hänen elämässään ja hänen tehtävänään on varmistaa, että sulla kaikki ok. Valitettavasti näitä napanuoraa singuttajia vieläkin löytyy miehistä :(
 

Yhteistyössä